3.

211 14 0
                                    

Všichni se dívali před sebe na...
Bradavice.
Všechny pohledy se upínaly právě k tomuto hradu, který v noci kouzelně svítil. Zanedlouho loďky zakotvily v bradavických loděnicích a všichni vystoupili z loděk. Naneštěstí Nevill zakopl a spadl do vody v domnění, že vidí svého žabáka Trevora. A blonďatý kluk, kterého Annie znala jen z vlaku, se začal Nevillovi posmívat. Hagrid neváhal a vytáhl Nevilla z vody, Hermiona, která uměla už před začátkem školního roku kdejaké kouzlo, mu vysušila oblečení a průvod se vydal ve vláčku za Hagridem. Po chvíli vstoupili do chodby, kde stála vážně vyhlížející dáma ve smaragdovém hábitu, Hagrid k ní přistoupil:„ Tak tady máte ty prváky, paní profesorko McGonagallová." Profesorka si všechny změřila, otočila se zpět k Hagridovi: „Děkuji Hagride", potom ukázala na skupinu prváků: „Následujte mě prosím!" A šla směrem k velkým dveřím, ty otevřela, pokračovala chodbou k menším dveřím a do těch vešla. Za dveřmi byla docela malá místnost. Počkala, než se do ní všichni vměstnali, a začala svůj proslov.

Annie
„Vítejte v Bradavicích",  pronesla profesorka McGonagallová slavnostně. „Za chvíli začne slavnostní hostina na začátek školního roku, ale ještě předtím, než zaujmete svá místa ve Velké síni, budete rozřazení do čtyř kolejí. Jedná se o velmi důležitý obřad, protože po dobu vašeho pobytu v Bradavicích bude vaše kolej něco jako vaše druhá rodina". „Koleje se jmenují Nebelvír, Havraspár, Mrzimor a Zmijozel." Paní profesorka se odmlčela: „Já teď budu muset jít, tak tu, prosím, v tichosti vyčkejte, než si pro vás dojdu." Ještě předtím než profesorka zmizela z dohledu, k Harrymu došel ten blonďatý kluk z vlaku a začal mluvit: „Tak je to pravda, všude se povídá, že do Bradavic nastupuje slavný Harry Potter." Harry něco zamumlal a kluk pokračoval: „Já jsme Malfoy, Draco Malfoy ." V té chvíli jsem tajila dech napětím, vůbec jsme nevěděla, co by mohl Harrymu chtít.

Harry
Potom co nás paní profesorka převzala měla krátký proslov o Bradavicích, chtěl jsme něco říct Ronovi, ale přerušil mě nějaký blonďatý kluk, když jsem se na něj lépe podíval, poznal jsem ho, byl to ten kluk od madame Malkinové. Povýšeně se představil a plácal něco o tom, že jsem nastoupil do Bradavic, tak jsem jen něco zamumlal, ale nejhorší bylo, že na nás všichni upírali své oči, v této chvíli jsme rozhodně nestál o pozornost svých budoucích spolužáků.

Annie
Potom co se představil, na mě hodil divný pohled a Ron si odkašlal, ale vypadalo to, jako kdyby zakrýval smích. Draco se na něj otočil: „Rudé vlasy a pihy, ty musíš být Weasly."

Obrátil se zpátky k Harrymu:„ Brzy zjistíš, že některé kouzelnické rodiny jsou lepší než jiné Pottere, přece by ses nechtěl přátelit s takovými, kteří za to nestojí." říkal chladně a díval se při tom na Rona, ale ještě pokračoval: „V tom ti mohu být nápomocný" řekl a podával Harrymu ruku, tím mě naštval úplně, má úplně stejné názory jako moje matka! Bála jsem se, že Harry jeho ruku přijme. Harry místo podání ruky chladně odvětil:„ Myslím, že dokážu posoudit sám, co je pro mě dobré." Malfoy na to chtěl něco říct, ale v té chvíli rozrazila dveře paní profesorka McGonagallová, přeměřila si nás a řekla:„ Následujte mě, prosím", sevřel se mi žaludek- rozařazovací ceremoniál začíná.

Draco
Potter mě vážně naštval, radši se bude přátelit s krvezrádcem Weaslym a šmejdkou Grangerouvou, než se mnou, to mu nedaruju! Všiml jsem si, jak vedle nich stála tak holka z vlaku, zajímalo by mě, co je zač. Chtěl jsem na to Potterovi něco říct, ale přišla McGonagallová a dovedla nás k Velké síni Všichni jsme šli prostřední uličkou, najednou se celý průvod zastavil. McGonagallová si stoupla na stupínek vedle nějaké hnusné židle s ještě hnusnějším kloboukem na ní. Ten klobouk byl potrhaný a záplatovaný „ Vypadá jakoby patřil Weaslymu", řekl jsem Goylovi, ten tupec se začal chechtat a celá Velká síň se na něj koukala. Najednou se jedná trhlina na klobouku otevřela a začala zpívat nějakou pošahanou písničku, když konečně dozpívala,  stoupla si McGonagallová zpátky: "Až vyvolám vaše jméno, sednete si sem, já vám dám na hlavu klobouk a budete zařazeni do koleje." První, koho jsem znal, byl Crabbe, šel do Zmijozelu. Potom Goyle - Zmijozel, Grangerová -  Nebelvír, konečně zavolala i mě; klobouk se ani nedotkl mé hlavy - Zmijozel. Ozval se potlesk a šel jsme si sednout na místo. Než jsem tam došel, vyhlásila asi dva lidi, pak jsme chvíli čekal. Zvedl jsem hlavu a McGonagallová zavolala Peverell Annie - byla to ta holka z vlaku...

Omlouvám se za svoji neaktivitu měla jsem toho hodně, ale teď máme volno, takže kapitoly budou vycházet častěji. A chtěla bych vám mooc poděkovat za víc než 80 přečtení, jste úžasní 💚💚
Annie💚

First Year In HogwartsKde žijí příběhy. Začni objevovat