Ten večer jsem pak nemyslela na nic jiného než na to, že se vrátil.
Velká síň byla naplněna štěbetajícími studenti, z nichž se většina vrátila z vánočních prázdnin. ,,Tak co zjistili jste něco?" Vyzvídala Hermiona. ,,Ne nic jsme nenašli." Podotkl otráveně Harry. ,,Ale notak Harry sice jsme nic nenašli ale něco jsme přece slyšeli!" Řekla jsem ,,Slyšeli jsme, jak Snape vyhrožuje Quirellovi!" ,, Tím se usvědčil."podotkla Hermiona ,, Mimochodem Annie věděla jsi, že Harry je ve famfrpálovém týmu?" ,,Opravdu to je skvělé, proč jsi mi to neřekl?" Tvářila jsem se naooko uraženě. ,,Nebyl čas." Odpověděl jednoduše Harry. ,,Hauy huaje hned puvní zápas sezóny puoti Zmijozelu." Mumlal s plnou pusou Ron. ,,Rone tolikrát jsem ti říkala, že s plnou pusou se nemluví." Řekla pohoršeně Hermiona.
,, Podívejte kolik je hodin už budu muset jít a těším se na ten Famfrpál." Usmála jsem se na Harryho a šla jsem na hodinu lektvarů do sklepení. Dneska jsme ji měli s Mrzimorem. Před učebnou už na mě čekali Pansy a Astoria byly zrovna určitě zabrány do velmi důležitého rozhovoru o klucích. Hned ,jak si mě všimly vyrazily za mnou div mě neušlapaly. ,,Musíme ti něco říct!" Vypískla nadšeně Pansy. ,,Něčeho jsme si totiž všimly." Prohlásila pyšně Astoria. ,,Ale neřekneme ti to." ,,Ale notak holky co to je?" ,,No dobře, řekneme ti to ale až po hodině." Celou hodinu jsem byla jako na jehlách, co mi tak chtějí říct. Když konečně hodina skončila, rychle jsem si zabalila věci a vyběhla ze třídy, čekala jsem na holky než vyjdou, konečně jsem je viděla. ,,Tak čeho jste si všimly rychle řekněte mi to!" ,,Tak dobře Annie ale nesmíš to nikomu říct i když si s Pansy myslíme, že se tím nikde chlubit nebudeš." Řekla Astoria a Pansy se zachichotala. ,,Víš všimli jsme si, že." Začala Astoria ,, Že se na tebe Malfoy pořád kouká." Dokončila Pansy a obě se začali chichotat, jak bláznivé. ,,Ne to je blbost." Odpálkovala jsem je rychle. ,,Věř si čemu chceš, my jen říkáme co jsme viděly. " Objasnili a pokračovaly jsme spolu na další hodinu.Ráno před famfpálovým zápasem jsem došla za Harrym k Nebelvírskému stolu ho aspoň trochu podpořit i když jsem v duchu fandila Zmijozelu. ,,Ale notak Harry sněz alespoň něco." Přemlovala Harryho Hermiona.
,,Nemám hlad."Snažil se jí odporovat. ,,Vždyť jsi nic nesnědl, jé ahoj Annie." ,,Ahoj Annie." Řekl Harry a podíval se na hodinky. ,,Už bych měl jít mám být na hřišti dřív." ,,Hodně štěstí Harry." Popřála jsem mu. Když jsme se všichni najedli ( zůstali jsme ve Velké síni déle než ostatní, protože Ron jí strašně dlouho) tak jsme vyrazili směrem na hřiště.Konečně jsem napsala další kapitolu, doufám, že se vám bude líbit a děkuji za překonání 900ti přečtení!
Annie 💚[429 slov]