2.

242 12 0
                                    

Najednou rozrazí dveře kudrnatá čarodějka...

Hermiona
Vešla jsem do kupé, kde seděli dva kluci a jedna holka. Zeptala jsem se jich, jestli neviděli Nevillovu žábu. Černovlasý kluk s brýlemi odpověděl: „Ne, promiň, žádnou žábu jsme neviděli." Podívala jsem se pořádně na černovlasého kluka - připadal mi povědomý. Když tu mi to došlo:„ Propáníčka, ty jsi Harry Potter!"

Harry
„Propáníčka, ty jsi Harry Potter!" To už je dneska tak šestý člověk, který mě poznal. Už mi to začíná lézt na nervy. Ta holka se hned potom představila, řekla, že se jmenuje Hermiona Grangerová. Potom se otočila na Rona a Annie:„A kdo jste vy?" „Já jsem Ron Weasly." Zamumlal s plnou pusou Ron. „A já jsem Annie." Řekla Annie a způsobně podala Hermioně ruku.

Annie

Hermiona si k nám přisedla a něco povídala. Já jsem jí moc neposlouchala, najednou se podívala na hodinky a řekla: ,,U Merlina, podívejte kolik je hodin!",  ,,Za chvíli jsme v Baradavicích a vy nejste převlečení, měli byste se jít převléct." Vyšla jsem z našeho kupé směrem k nejbližšímu záchodu, bylo obsazeno. Tak jsem čekala. Najednou kolem mě prošli tři kluci, jeden z nich do mě vrazil. Měl blonďaté vlasy a šedé oči. Oba dva jsme se sehli k mojí uniformě,  která při srážce spadla na zem. Dívali jsme se na sebe nejméně pět minut, pak jsem uhla pohledem a šla jsem na záchody, které se mezitím uvolnily.

Draco
Nenávidím Grangerouvou! Zase měla nějaký ty svý "chytrý" kecy. Jak tak přemýšlím, do někoho vrazím. Je to holka, má blonďaté vlasy a pomněnkově modré oči. Chtěl jsem jí podat uniformu, která jí vypadla z rukou, dřepnul jsem si a ona taky, dívali jsme si do očí, najednou odvrátila zrak a odešla na záchody. Stoupnul jsem si a šel s Crabbem a Goylem dál.






Annie
Vystoupili jsme z vlaku Harry se někam rozeběhl běžela s Ronem za ním.
Harry doběhl až k mohutnému poloobrovi. Harry se u něj zastavil a objal ho, očividně se spolu už znali. Potom se nám představil hlubokým hlasem řekl:,, Jmenuji se Hagrid a jsem klíčník a šafář v Bradavicích." a pak na všechny zakřičel:,, Prváci za mnou!". Došli jsme k jezeru na kterém se zvolna pohupovalo asi 15 loďek náhle Hagrid zavelel: ,,Teďka nastupte po čtyřech do loďek!"

Po jezeře se rozléhaly útržky rozhovorů studentů, kteří už se nemohli dočkat Bradavic. Najednou vše utichlo všichni se dívali před sebe na..

Taakže další kapitolka
Moooc vám děkuji za dosaženou hranici padesáti přečtení a doufám že se vám kapitolka líbila
Annie💚



First Year In HogwartsKde žijí příběhy. Začni objevovat