Bölüm 1; Koruma

575 60 142
                                    

Ben ve yeni bölüm geldi. Bol bol yorum yapın. Yarısı geçiş bölümü oldu ama olsun. Kurguyu anlamanız için ilk kısımları yazmam gerekiyordu 🥺

Bu fici hâlâ okuyacak olan varsa şuracığa küçük bir yorum yapsın lütfen 🥺

İyi okumalar.

İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yumuşak yatağımdan aniden başıma saplanan keskin bir baş ağrısıyla uyandığımda gözlerimi yavaşça açmıştım ama yorgunlukla tekrar kapanan gözlerimle tek elim başıma diğer elimde kapalı gözüme giderken sert bir ses tonu duymuştum odada.

"Şunun haline bir bak. Baba, Yongbok'u bu kadar serbest bırakma dedim sana kaç sefer. Bak dün gece başına neler gelmiş? Bir de hâlâ koruma istemiyorum deyip duruyor." dediğinde bu sesin Minho hyunga ait olduğunu anladım ve gözlerimi açamasam da kaşlarımı çatarak daha yeni uyandığım için boğuk çıkan kalın ses tonumla konuştum.

"Başımda konuşmaya daha ne kadar devam edeceksiniz? Zaten dün gece başıma gelmeyen kalmadı. Rahat bırakın beni." dediğimde yüzüm diğer tarafa dönmüş ve uyumaya devam etmeye çalışmıştım ama Minho hyung kalçama sinirle bir tekme geçirip sinirle söylenmelerine devam etmişti.

"Salak velet. Seni düşündüğüm için bu kadar konuşuyorum. Keşke biraz sen de kendini düşünüp senin yanına bir koruma vermemize izin versen." dediğinde gözlerim hala kapalıydı ama Minho hyungumun sesi artık sinirli değil üzgün geliyordu. Yüzüme bir gülümseme ekleyerek yanımızda babamın olduğuna emin olarak konuşmaya başladım.

"Baba, sana dün gece attığım mesajımı aldın mı?" dediğimde artık uykum kaçmış ve bedenimi yattığım yataktan doğrultarak Minho hyunga ve canım babama bakmıştım.

"Aldım oğlum, onun hakkında biraz araştırma yaptım ve sicili temizdi ve dün gece seni sağ salim eve getirdiğinde onu ikna etmeye çalıştım, zor oldu ama sonuç olarak kabul etti. Gerekli evrakları hallettikten sonra gelip işe başlayacak. Bu işlemler birkaç gün sürebilir. Sabırlı olmalısın." dediğinde yataktan sevinçle kalkıp babama aniden sarılmıştım, o da gülerek benim sarılışıma karşılık verdikten sonra Minho hyung bu diyaloglardan bir şey anlamadığını dile getirircesine masum ama meraklı bir şekilde konuşmuştu.

"Hey, burada benim kaçırdığım bir şeyler oluyor. çabuk anlatın." dediğinde gülerek babamdan ayrılmış ve hyungumun karşısına geçerek olayı daha detaylı bir şekilde benden duymasına izin vermiştim.

"Beni dün gece bir adam kurtardı. İyi ve tam benim kafamdan olduğunu düşündüğüm için ve babamda bana koruma almakta ısrarcı olduğu için beni kurtardığını söyledim. Babamda beni kırmadı." diyerek yüzüme bir sırıtış eklediğimde Minho hyung bu hareketime gülerek sarı saçlarımı karıştırdığında heyecanla konuşmaya başladım.

Vanity and Beauty ° HyunLix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin