Bölüm 5; Polis Memuru

347 55 88
                                    

İyi okumalar, lütfen bu fici okuyun, okutturun. Pişman olmayacaksınız ehehe. Yorum yapın lütfen 🙏🏻

 Yorum yapın lütfen 🙏🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Size düşman olabilecek birilerini tanıyor musunuz Bay Lee?"

Polisin sorusu üzerine babamın gerildiğini anladığımda Minho hyung yan taraftan babamın geniş omzuna elini koyarak destek olduğunu belli ederken konuşmaya başladı.

"Biliyorsunuzdur ki biz büyük bir markanın mağazalarını işleten büyük bir şirketiz. Kısa bir süre önce ortaklarımızın sicilinin temiz olmadığını öğrendik ve bunu daha fazla devam ettiremeyeceğimizi söyleyerek anlaşmamızı bozduk. Onlarla anlaşmamızı bozduğumuz için ceza olarak yüklü bir miktar para verdik. Parayı verdiğimiz günün gecesi yani bundan 2 hafta önce küçük kardeşim silahlı saldırıya uğradı ve bugünde üzerine bilinçli olarak araba sürüldü. Koruması yani Bay Hwang orada olmasaydı kardeşime ne olurdu bilmiyorum ama bu durumun bir an önce çözülmesini istiyorum. Kardeşim tehlike altında." dediğinde düşmanların neden sadece benim üzerime oynadıklarını anlayamıyordum.

Polis sanki düşündüklerimi duymuş gibi benzer bir soru sormuştu Minho hyunga.

"Peki neden babanıza veya size değil de işle herhangi bir bağlantısı olmayan küçük kardeşinize bunu yapıyorlar bir bilginiz var mı?" diye sorulduğunda Minho hyung gözlerini kısıp kahverengi saçlarını karıştırarak arkamızda kalan Jisung'a elini uzattı.

Jisung, Minho hyungun eline ince koyu mavi bir dosya uzatırken Minho hyung kısaca teşekkür etmiş ve ince dosyanın birinci sayfasını açarken polisin önüne koymuş ve polisin dosyalara bakmasına izin vermeden bütün dikkatleri üzerine çekerek konuşmaya başlamıştı.

"Çünkü bizden, verdiğimiz paradan daha fazla para istiyorlar. Size dediğim gibi onlarla anlaşma yaptıktan sonra onları araştırdım ve sicillerinin temiz olmadığını gördüm ve bunu öğrendiğim an anlaşmayı sonlandırdım ama bu anlaşmayı zamanından önce sonlandırdığım için onlara yüklü bir miktar para vermek zorunda kaldım. Şu anda amaçları bizden daha fazla para koparmak bu yüzden ailemizde en değer verdiğimiz insana zarar vermeye çalışarak gözümüzü korkutuyorlar. Sizden tek istediğim onları bir an önce yakalamanız." diyerek sustuğunda polis önündeki dosyaya kısa bir bakış atmış ve dikkatle bana bakmaya başlarken adam yüzüne bir gülümseme eklemişti. Ses tonu kalındı ama gözleri sevecen bakıyordu.

"Plakayı aldığın ve bize ulaştırmayı unutmadığın için teşekkür ederim. Bu çok işimize yarayacak. Meslektaşlarım şu anda arabanın izini sürüyor." dedikten sonra Minho hyunga dönmüş ve ses tonu ciddileşirken konuşmasına devam etmişti.

"Bay Minho, bu dosyalar kapanmış davalar olduğu için tekrar açamayız. Şu anlık yeni bir atak beklemekten başka çaremiz yok. Bir gelişme olduğunda size haber vereceğiz ve sizde korumanızdan fazla ayrılmayın lütfen. Gördüğüme göre sizi çok güzel koruyor." diyerek yan tarafımda duran bedene selam verdi. Hyunjin'de saygıyla eğildiğinde yan gözle ona baktım. Omuzları gururla dikleşmiş ve yüzünde saçma bir sırıtış vardı.

Vanity and Beauty ° HyunLix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin