Dün akşam yeni bölümü atmayı unutmuşum nxnnsbdhd. Salak ben djdbndbdhd
Neyse iyi okumalar, bol bol yorum yapın lütfen çünkü bu bölümde uzunnnn. Sıkılırsınız diye korkuyorum.
⭐
Söylediği sözler benim düşüncelerimi dile getirirken kulaklarımın uğuldamaya başladığını hissettim. Saçmaydı belki ama bana bakışlarında şefkat vardı, ses tonu yatıştırıcı bir sakinlikteydi.
Az önce bedenimde hissettiğim iğrenç eller yerine onun bana olan nazik dokunuşları hissederken sakinleştiğimi düşünmüştüm istemsizce ve daha yeni yeni kabullendiğim durumu ona açıklamıştım kalbim hızla atmaya devam ederken çünkü bana olan itirafına daha fazla sessiz kalırsam ne yapabilirdi bilmiyorum.
"Hyunjin..." dedim başımı onun beyaz tenli boynuna doğru sokarken. Anında bu hareketime karşılık verip ellerini belime indirerek hırkamın üstünden yavaşça sırtımı okşayarak bana destek olduğunu belli ettiğinde gözlerimi kapatarak gülümsedim ve ellerimi boynuna doğru sararken kısık sesle konuşmuştum.
"Biliyorum bunu dememden belki bıkmış olabilirsin ama yine de kendimi tutamıyorum senin yanında hissettiklerimi daha önce kimsenin yanında hissetmedim. Eski sevgililerim çoğunlukla benimle yeni bir deneyim kazanmak için çıktı ya da bir erkekle sevgili olmak nasıl bir şey merak ettikleri için. Meraklarını aldıkları anda ise ayrılmayı tercih ettiler çünkü benim onları küçük düşürdüğümü ve kız gibi davranışlarım olduğunu söylediler. Bazıları değişmemi ya da erkek gibi davranmamı söylediler, bazıları ise giyinişime, makyaj yapmama veya saçlarımı uzatmama karıştılar ama ben hangi tarafı seçeceğimi bilmiyorum."
Dediklerimi gerçekten can kulağıyla dinlediğini hissedebiliyordum. İri elinden bir tanesi saçlarıma ulaştığında uzun saçlarımı okşarken yumuşak bir ses tonuyla kulağıma fısıldadı. Sözleri beynime değil kalbimden içeri girmişti sanki.
"Hangi tarafı seçeceğine onların değil senin kararların belirler. Bu zamana kadar ailenin bile karışmadığı kişiliğine davranışlarına veya giyim tarzına onlar ne hakla karışabiliyor anlamış bile değilim ama sen hangi tarafı seçmek istediğini onlara veya bana değil kendine sor. Sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle giyin veya nasıl mutluysan o davranışları sergile. Tavırların, giyim tarzın, makyajın veya saçların... Hiç kimseye bunlara karışma hakkı verme. Çünkü ben seni, sen olduğun için sevdim."
Kollarımı boynuna daha sıkı dolayıp söylediklerinin hepsini kalbimin bir köşesine not aldıktan sonra mutlulukla konuşmuştum. Söylediklerimi düşünmeden dile dökmüştüm ama yine de asla pişman olmayacağımı biliyordum.
"Ben de seni seviyorum Hyunjin. Yanımda olup beni bütün kötülüklerden koruduğun için teşekkür ederim."
Hyunjin söylediklerimle mutlu olduğunu belli edercesine kıkırdadığında daha yeni yeni duygusallıktan çıkıp kendime gelen benliğimle Hyunjin'in kucağında oturduğumu hatırlayıp bacaklarında oturan bedenimi biraz onun bedenine kaydırarak bedenlerimizin birbirine değmesini sağladığımda onun bedenine sürtünmem sonucu oluşan inlemesini tutmaya çalışarak dişlerini sıktıktan sonra tıslamaya benzer bir ses tonuyla konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vanity and Beauty ° HyunLix [✓]
Hayran Kurgu-Tamamlandı- →Lee Felix, babasının en küçük oğlu, ailesi tarafından en çok sevileniydi. Bu yüzden bir gün kumarhane çıkışında denk geldiği üç kişi onu kaçırmak istemişti. Hyunjin ise o sokaktan geçen birisiydi.← Başlangıç; 29.03.2021 Bitiş; 05.07.20...