Bölüm 9; Küçük Bir Hoşlantı

299 51 94
                                    

Dün bütün gün meşguldüm ve eve geldiğimde akşam saat 10'u geçiyordu. Çok yorgundum, bu yüzden yorumlara bile cevap veremedim :')

Neyse fazla uzatmadan iyi okumalar deyip aradan çekiliyorum.

Neyse fazla uzatmadan iyi okumalar deyip aradan çekiliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onun gönderdiği ama asla ona ait olacağını düşünmediğim mesaja bakarken heyecandan titreyen ellerimi telefonun klavyesinde hareket ettirdim ve saçma bir şekilde elim titrerken kalp ritmimin hızlanmasını umursamamaya çalışarak alt dudağımı ısırdım.

Siz; Hemen odama gel Hyunjin.

Mesajı gönderip derin bir nefes alıp verdikten sonra bornozun kuşağıyla önümü gevşekçe bağladım ve banyodan çıkıp odamın kapısına ilerlerken hâlâ ellerimin titrediğini fark ettim, yüzümün yandığını hissederken derin bir nefes alıp verdim ama böyle sakinleşmeye çalışmam işe yaramamıştı.

Yüzüme koca ama sahte bir sırıtış kondurmaya çalışarak yatağa oturduktan sonra bacak bacak üstüne attım. Bornozum dizimin biraz üstünde bitiyordu ve kahverengine yakın bir tonu vardı. Bornozumun tek omzumdan düşmesini sağladım. Tek omzum açık kalırken elimi saçlarıma atarak dağılmasını sağladım. Dağılmış bir görüntüye uzun saçlarımla ulaşmaya ve bana dediklerini yedirtmeye birazdan başlayacaktım.

Birazdan Hyunjin'in benim odamda olacağını biliyordum. Bu yüzden sakince beklemeye başladım. Babam odama hep kapımı çalarak girerdi, abim ise şirkete gitmiş olması gerekiyordu. Bu yüzden kapıyı hızla ve aniden açarak dikkatle odaya bakan uzun beden Hyunjin'den başkası olamazdı.

Beni gördüğünde yüzümdeki sırıtış gülümsemeye dönerken Hyunjin nefes nefese kalmış bir şekilde gözlerini benden kaçırarak benden başka her yere bakarken kapıda durmaya devam ederek konuştu onun bu davranışları hoşuma giderken mesajı yazan kişiyle bu karşımda benim bakışlarıma ya da bedenime dikkatini vermeyip utanan kişi aynı kişi olamazdı. Ses tonu sinirli geliyordu ama bunu umursamadan dediklerini dinledim. Hâlâ bana bu kişinin o mesajı nasıl yazdığını düşünüyordum.

"Giyinmeyi unutmuşsun sanırım Felix." dediğinde ilk kelimelerin üstüne basarak konuşmasına karşılık gülerek yataktan yavaşça kalktım bu sayede bornozun biraz daha omzumdan düşmesini sağlarken Hyunjin'in koyu bakışlarının bacaklarımdan omzuma kadar dolanmasına izin verirken umursamaz bir ses tonuyla konuştum.

"Sorun değil bakabilirsin Hyunjin. Sonuçta benden bir nude isteyen sendin. Neden şimdi bana bakamıyorsun?" diye sorduğumda soruma cevap veremedi halbuki az önce bana patron - koruma ilişkisini aştığımızı söyleyen o olmuştu. Şimdi ise yazdıklarıyla hareketleri asla eşleşmiyordu.

O soruma cevap vermediği için baştan aşağı onu süzdüm. Bu kadar kendine ve etrafa katı olan adam neden bana karşı bu kadar dengesiz hareketler veya davranışlar sergiliyordu.

Vanity and Beauty ° HyunLix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin