Bölüm 6; Yüzündeki Işıltılar

342 52 95
                                    

Bu bölüm biraz uzun o yüzden konuşmayıp, iyi okumalar diyorummm. Bolca yorum yapın lütfen.

 Bolca yorum yapın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük dolabımın önüne geçip tek kapağındaki boydan aynadan pijamalı halime bakarken kısaca iç çektim. Dün Hyunjin'e ve kendime bir sürü şey almıştım ama o üstünde denemediği için sadece göz kararı olarak bedenine göre bir şeyler seçmiştik.

Aslında bende üstüme bir şey denemeden almazdım ama Hyunjin acele etmemiz gerektiğini durmadan söylediği ve tekrar gelebilecek olduklarını bana durmadan hatırlattığı için üstümde denemeden kıyafetleri seçmiştim. Pişman değildim sadece üstümde denemek isterdim.

Geniş dolabımın kapağını açarak yeni aldıklarımıza kısa bir göz gezdirdikten sonra ne giyeceğimi seçerek yüzüme bir sırıtış eklemiş ve oradaki herkesi kendime hayran bırakma isteğiyle hazırlanmaya başlamıştım.

Üstüme transparan bir üst, onun üstüne ise crop top olan gri resim baskılı, siyah bir sıfır kollu, altıma ise sol dizinde küçük yırtık olan siyah dar pantolon giymiştim. Belim ve kollarım altımda transparan olduğu için görünüyordu ve onun üstüne de crop top giydiğim için güzel bir uyum yakaladığımı düşünerek kendi kendime gülümsedim.

Üstümü giydikten sonra aynalı komodinin önüne geçip tabureye oturduktan sonra komodinin üzerindeki malzemelere kısa bir bakış attım. Normal zamanlarda makyaj yapmazdım ama bu akşam bütün lise arkadaşlarımın orada olacağını düşünürsek biraz abartmanın zamanı geldiğini düşünerek elime aldığım pudrayı kısaca yüzümde gezdirdikten sonra çillerimin biraz daha az görünmesini sağladım.

Uzaktan bakan biri asla çillerimin olduğunu anlamazdı. Bunun sevinciyle makyaj yapmaya devam ettim. Oldum olası çillerimi sevmezdim. Bir tek bende olduğu için herkesten farklı olduğumu düşünür ve bunun üzüntüsüyle yaşardım. Bu yüzden evde durmadığım süre boyunca yüzüme pudra sürdükten sonra dışarı çıkardım. Çillerim beni her aynaya baktığımda rahatsız ediyordu.

Pudra sürme işlemini bitirdikten sonra beyaz maskarayı elime alarak kararsızlıkla tuttum ve abartılı olup olmayacağını düşündüm ama daha sonra aklıma gelen lisede bazı yaşadığım olaylar yüzünden kısa bir an için gözlerimi kısarak söylendim.

"Bana makyaj yapıyorsun diyenlere inat daha çok makyaj yapıp gitmem lazım o partiye. Bu yüzden daha fazla abart Felix."

Bu düşüncemi doğru bulup beyaz maskaranın kapağını kararlı bir tavırla açıp dikkatle kirpiklerime şekil vererek sürmeye başladım. Diğer kirpiğime de aynısını yaptıktan sonra yaklaştığım aynadan biraz geri çekilip kendime baktıktan sonra başka ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım.

Dudaklarıma açık tonlarda olan pembe bir lipbalm sürdükten sonra aklıma gelen bir fikirle komodinin ilk çekmecesini dudağımı ısırarak heyecanla açtım. Minik kutunun içindeki küçük yapışkan parıltılara bakarken aceleyle elime aldım ve kutunun kapağını açıp göz altlarıma üçer tane parıltı ekledim.

Vanity and Beauty ° HyunLix [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin