İki günde bir yeni bölüm atıyorum be. Kendimi aştığım zamanlar bu zamanlar dkdbjdbdjd
Yorum yapmayı unutmayın ehehe
⭐
Ellerimle sert olan yastığıma daha fazla sarılarak bacağımı üstüne doğru atarak başımı yastığıma sürterek rahat bir pozisyon bularak uyumaya devam etmeye çalıştım ama kulağımın hemen altında hızlıca atan bir şeyler hissettiğimde kaşlarımı çatarak ellerimi daha fazla gezdirdim.
Ellerim aşağı ineceği sırada aniden birisinin tek eli benim bileklerimden tutarak başımın üstünde tuttuğu zaman şaşkınlıktan irice açılan gözlerimle o kişinin kim olduğuna baktım. Hyunjin'in bedeni tam üstümdeydi. Bacakları belimin her iki yanında oturur bir şekilde duruyor uykulu gözlerle kaşlarını çatarak bana bakarken boğuk sesiyle sormuştu.
"Felix, ellerin nerede geziyor?" dediğinde yan tarafıma göz ucuyla baktım. Yan tarafta yastık diye bir şey olmadığını görünce utançla gözlerimi kapatarak yeni uyandığım için boğuk olan sesimle konuşmaya başladım.
"Senin bedeninde geziyormuş işte. Sanki bilerek yaptım." dediğimde başını yan yatırarak alayla bana baktığında oflayarak bakışlarımı kaçırdım.
Tam bir şey söyleyeceği sırada aniden sertçe açılan kapıyla ikimizinde bakışları oraya gittiğinde Minho hyungun sert bakışları yavaşça daha da sertleşti, bir şey demesi için konuşması gerekmiyor gibiydi ama yine de susarak bedenini arkaya döndürdü ve ciddi bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
"Artık toparlanacak mısınız yoksa sabah sabah ön sevişmenizi gördüğüm için kusmamı mı istiyorsunuz?" dediğinde Hyunjin ile Minho hyung da olan şaşkın bakışlarımızı birleştirdiğimizde öksürerek ilk önce ben kendime geldim ve Hyunjin'in bacağına bacağımla vurarak üstümden kalkması için uyardım.
Hyunjin sonunda kendine geldiğinde üstümden kalkarak yataktan çıktı. Üstünde benim kıyafetlerim vardı, bazı zamanlar bol giyinmek için aldığım kıyafetler ona şu anda tam olmuştu.
"Ne oldu hyung?" dediğimde toparlandığımızı anlayan bedeni elindeki telefonla yanımıza gelip gözümün önüne telefonu göremeyeceğim şekilde tuttuğunda sinirle söylendim.
"Biraz daha geriden tutarsan ne gösterdiğini tam olarak görebileceğim hyung." dediğimde elini biraz geriye ittirmiş ve bana ne gösterdiğine dikkatle bakarken ani bir öksürük beni ele geçirmişti.
"Şimdi neden bu kadar sinirli olduğumu anlıyor musun? Tanrı aşkına neden daha dikkatli olmuyorsunuz. Sen sıradan bir insan değilsin ve yanındaki korumanla birlikte eğlenmeye gidiyorsunuz ve orada paparazzilere yakalanıyorsunuz hatta bununla kalmayıp orada dışarıda insanların tam olarak sizi görebileceği bir yerde hayvanca öpüşüyorsunuz. Gerçekten mi sevgili kardeşim?" dediğinde son cümlesini sinirle dişlerini sıkarken söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vanity and Beauty ° HyunLix [✓]
Fanfiction-Tamamlandı- →Lee Felix, babasının en küçük oğlu, ailesi tarafından en çok sevileniydi. Bu yüzden bir gün kumarhane çıkışında denk geldiği üç kişi onu kaçırmak istemişti. Hyunjin ise o sokaktan geçen birisiydi.← Başlangıç; 29.03.2021 Bitiş; 05.07.20...