✸Prolog i podziękowania✸

278 12 2
                                    

*2 lata później*

Mia i Josh już są po ślubie 2 lata, urodziła im się 2 córeczka Stormi która ma już rok, Addison i Bryce mają syna Mason'a który ma 1,5 roku a reszta bez zmian. Mimo że Zane i Khloé mają po 6 lat a wszyscy fani tych młodych osób ich shippują paparazzi co chwilę pytają rodziców czy ich dzieci w przyszłości będą razem na te pytania zawsze odpowiadają Noah, Bryce i Josh ponieważ dziewczyny nie mogą ze śmiechu i odpowiadają że jeżeli będą chcieli to nie widzą żadnych przeciwskazań chociaż Zane i Khloé za sobą nie przepadają zawsze są jakieś bójki i kłótnie. Natomiast Mason i Stormi może coś wyjść (małe wprowadzanie do przyszłej książki). 


Każda para mieszka już w swoim domu czy apartamencie ponieważ już nie ma SwayLa tylko są po prostu przyjaciółmi, pewnie spytacie co z Jadenem i Mads z tego co wiadomo Jaden już wyszedł z więzienia a Mads zniknęła w powietrzu media już o nich nie mówią. The Hollywood Fix i inne paparazzi męczą przyjaciół ale to jest nie uniknione i uwaga Bryce ma coraz mniej dram brawa dla tego Pana. Chłopak oświadczył się Addison i w przyszłym roku biorą ślub. Amelie i Blake starają się o bobasa ale są małe problemy.


Amelie i Blake starają się o bobasa ale są małe problemy. Griffin i Charli mieli przerwę w związku ale wrócili do siebie, Olivia i Kio wciąż są razem dziewczyna skończyła szkołę i poszła na studia razem z chłopakiem mieszkają w apartamencie z Avani i Anthonym w środku LA. Przyjaciele robią co tydzień spotkania weekendowe no i oczywiście w tygodniu jak mają czas bo wiadomo że nie zawsze on jest.


---Podziękowania---

Dziękuję wam bardzo za ten czas spędzony zwłaszcza dziewczynom z grupy dzięki wam osiągnęłam naprawdę dużo jak dla mnie są to bardzo duże liczby od razu mówię że będzie 2 część ale za jakiś czas bo chciałabym napisać parę rozdziałów i wrzucać regularnie tak jak mniej więcej do tej pory. Wpadajcie na tik toka swaygirls14 którego prowadzę z dziewczynami no i oczywiście wbijajcie do nich bo mają bardzo ciekawe książki o Sway. Dziękuję do zobaczenia. ❤❤❤





really love...//Josh RichardsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz