✸Rozdział 15✸

293 12 1
                                    

*3 minuty później*

A - O kurde.

M - Co?

A - Jesteś w ciąży!

J - Kto jest w ciąży?

A - Twoja dziewczyna!

M - Addison!!

A - Ups przepraszam.

Josh zapukał do drzwi:

J - Mogę wejść?

M - Tak możesz.

J - To prawda.

M - Mhm.

A - To ja was zostawię.

J - Spokojnie poradzimy sobie.

M - Naprawdę?

J - Tak twoja mama i moi rodzice napewno nam pomogą no i oczywiście wszystkie ciotki i wujkowie którzy siedzą tam na dole.

M - Kocham cię.

J - Ja ciebie też, a teraz chodź na dół im powiedzieć.

M - Okej.

Av - I co?

M - Posłuchajcie nie chcę żeby to wpłynęło na to czy będę tutaj mieszkała ale jak coś to się wyprowadzę do domu.

B - Ale o co chodzi?

J - Mia jest w ciąży!

B - Ale kozak!! Chłopaki będziemy wujkami!!!

D - A my ciociami!! Gratulacje.

M - Dziękujemy.

Wieczór minął tak że wszyscy poszli na miasto coś zjeść oczywiście złapało ich The Hollywood Fix i wypytywali o wszystko, potem wrócili do domu i oglądali wspólnie filmy a potem poszli spać.

*kolejny dzień*

M - Kochanie wstawaj na 12 mam ginekologa i musisz mnie zawieść no chyba że poproszę kogoś innego.

J - Nie już wstaję.

M - Okej czekam na dole bo jest już 11.

J - Kochanie potem musimy zrobić live i poinformować że wróciliśmy do siebie bo cały czas z tym zwlekamy.

M - Okej ale teraz się ogarniaj.

*na dole*

A - Co tam u mojego maluszka?

M - A o mnie to już nie spytasz haha.

A - No i oczywiście u mamusi małego szkraba.

M - A jest okej, za chwilę jedziemy do ginekologa sprawdzić który to tydzień i co z maluchem.

A - Okej daj znać, a mówiliście już rodzicom?

M - Nie, chcemy ich zabrać na obiad i im tam o tym powiedzieć.

A - Dobry pomysł.

M - A mamom chcemy kupić bransoletki z wygrawerowanym napisem "Będę babcia", a tacie Josha whisky z etykietą "Będę dziadkiem".

A - Ale kozak!

J - Co kozak?

M - O już jesteś, mówiłam Addi jak chcemy powiedzieć rodzicom o tym że będą mieli wnuczka lub wnuczkę.

J - A okej, idziemy już?

M - Tak chodź.

A - Powodzenia!

really love...//Josh RichardsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz