Düğme

37 8 2
                                    

Kapıda bir tıklama duyduklarında karı ve koca bir akşam üzeri evlerinde oturuyorlardı. Kapıyı açmaya gittiklerinde kapıda duran garip bir adam vardı. Pahalı, siyah bir takım elbise giyiyordu ve büyük bir evrak çantası vardi.

"Zamanınızdan birkaç dakika alabilir miyim acaba?" dedi.

Onun gezen bir satıcı olduğunu düşünerek adamı içeri aldılar.

Adam çantasını mutfak masasına koydu ve bir şey çıkardı. Üstünde tek bir kırmızı düğme bulunan bir kutuydu. Kutuyu karı-kocaya verdi.

"Bugün şanslı gününüz." dedi sakin bir tonla "Aklınızın alamayacağı kadar zengin olma şansına sahipsiniz. Eğer bu düğmeye basarsanız, nakit olarak $1 milyon dolar kazanacaksiniz. Tek bir sorun var. Tanımadığınız biri ölecek."

Bunu derken, adam çantasını açtı ve içindeki para destelerini gösterdi.

Ertesi gün kutuyu almak için döneceğini söyledi.

O gittikten sonra, karı-koca kutu hakkında konuştular. Saatlerce tartıştılar. Sonunda düğmeye basmaya karar verdiler.

Hiçbir şey olmadı.

Ertesi gün, adam geri geldi. Kutuyu aldı ve karşılık olarak onlara $1 milyon dolar verdi."

Tam gitmek üzereyken, koca sordu "Biri gerçekten öldü mü?"

"Elbette," diye cevap verdi adam "Dün gece oldu. Uzak bir yerde. Tanımadığın biri öldü."

Koca suçlu hissetti. Vicdanı onu yiyip bitiyordu.

"Son bir soru," dedi.

"Evet, ne bilmek istersin?" dedi adam.

"Kutuyla şimdi ne yapacaksın?"

Adam gülümsedi ve konuştu:

"Onu tanımadığın birine vereceğim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CREEPYPASTA HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin