22.rész

1K 40 8
                                    

Sarah "Stan"

Tudtam, hogy a ribanc titkárnőjével van együtt. Igen megcsaltam sokszor Sebet de még mindig szeretem ezért vissza fogom szerezni. Bementem Seb szobájába ahol a telefonját hagyta.
A telefonján semmi jelszó vagy ilyesmi nem védte ezért gyorsan be léptem elöször a galériájába, hogy találjak valami képet Trixiről.
Találtam párat amin Seb is rajta van de a legtöbb csak Trixi van.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Undorodva néztem a képeket

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Undorodva néztem a képeket.
Azután megnyitotam a beszélgetésüket, az unalmas beszélgetésük között találtam egy igen érdekeset.

Trix❤️: Szerinted apának mikor mondjam el?
Seb🖤: Szerintem még rá ér, mert tudjuk mi lenne a reakcioja
Trix❤️: Igen tudom...
Seb🖤: Ne szomorkodj! El mondjuk neki majd és akkor meglátjuk lehett, hogy jol fogja fogadni...
Trix❤️: Azt kétlem, tudom mit akar majd azt, hogy hagyjam ott a munkát és el fog töled tiltani

Megörültem ennek ha ki derül el fogja tiltani, és akkor vissza szerzem el mosolyogtam a gondolataimon.
Ki néztem a folyosora, hogy Seb nem jönn e amikor meg bizonyosodtam, hogy nincs veszély. A sajàt telefonomat elő vettem és gyorsan le fényképeztem a beszélgetést és a képeket amin együtt vannak.
Amikor ezzel végeztem Seb telefonját vissza tetem ugy hogy ne vegye észre, be mentem a fürdőszobába ahol el küldtem Davenek (Trix apja szerk.) a képeket. Szeremcsémre elérhető volt ezért meg is nézte.

Dave: Ez nem lehett igaz!
Sarah: El kel hogy szomoritsalak de ezek mind igaziak! Most mit fogsz csinálni?
Dave: Beszélek Trixivel!
Sarah: Biztos ez a jo megoldás?
Dave: Szerinted? Amikor napokig nem volt itthon azt hazudta nekem, hogy az egyik barátnőjével van, akkor gondolom Sebastiannal volt.
Sarah: Biztos, hogy Sebel volt!
Dave: Ez hihetetlen!

-Sarah gyere már ki onnan - orditot Sebastian

-Oké,egy perc - szoltam vissza

-Nincs egy perced! Kurva gyorsan gyere ki! - orditota

Ki nyitotam az ajtot Sebastian egyből be futot. Én az egyik vendég szobába mentem. Ahol irtam még Davnek

Sarah: Akkor most mi legyen?
Dave: Nem engedem a közelébe!
Sarah: Azt hogy ha a titkárnője és a fönöke?
Dave: El kel mennie onnan! Hiába a fönököm de nem hagyom, hogy ilyen ember a lányomal legyen! Szerintem te is ismered a multját!
Sarah: Igen, elég jol ismerem, hogy milyen volt régen
Dave: De várj, te a Sebastian felesége vagy? Nem?
Sarah: De az voltam!
Dave: Miért, csak voltál?
Sarah: Itt vagyunk a szüleinél és be jelentete, hogy válunk mert ő mást szeret blah, blah....
Dave: Ez szörnyű
Sarah: Az de nem tudok mit csinálni! De most nekem mennem kell, mert még valami szálodát is kell itt találnom ahol holnap reggelig tudok lenni!
Dave: El menjek érted?
Sarah: Megtenéd?
Dave: Persze!
Sarah: Megadom, hogy hova menj, ott foglak majd várni!
Dave: Rendben!
Sarah: Köszönöm!
Dave: Nem kell, baráti sziveség!

Össze szedtem a cucaimat, el köszöntem midenkitől azután mentem a megmondot cimre.
Nem kellet sokat várnom Davere.
Egy fekete Porsche ált meg előtem, ahonan Dave szált ki.

-Szia Sarah - köszönt egy halvány mosolyal

-Szia Dave - adtam egy puszit az arcára

Egy kicsit meglepte de megfogta a böröndömet és be tete a csomagtartoba. Kinyitota a kocsi ajtaját meg köszöntem és beszáltam ő is ugyan igy tett. Beszélgetésbe kezdtünk ami legfőképpen Trixi és Sebrő szolt.
Amikor oda èrtünk Dave megàlt a hàzam elött.

-Itt is lennènk! -fordult felèm

-Mègegyszer köszönöm -èn is felè fordultam

-Momdtam, hogy nem kell csak bar... -nem tudta vègig mondani mert egy puszit adtam a szàjàra

Kikeredet szemekel nèzet ràm èn csak el mosolyogtam.
Ki szàltam a kocsiból, Dave ki vette a böröndömet.
Hàtat fordítottam neki ès hàzam felè mentem volna de mielött el indultam volna Dave a kezemet meg fogta ès vissza ràntot.
Ezèrt neki ütköztem a mellkasának. A szemeibe nèztem de ő inkàbb a szàmat figyelte, közelebb hajolt hozzàm ès a szàjàt rà tapasztota az enyèmre, vadul csókoloztunk, hirtelen Dave fel kapott az ölèbe ès a kocsi szèlvèdöjère ültetet, èreztem, hogy meg kemènyedet de mielött hozzà èrhetem volna el tolt magàtol.
Èn dühösen nèztem rà.

-Nem ez nem fog menni, nekem baràtnőm van akit szeretek - nèzet ràm

-Màr megcsaltad akkor, mièrt nem folytathatjuk? -èn is rà nèztem

-Igen megcsaltam ès ezèrt rohadt szarul èrzem magam. Nem is tudom mi van velem! -dühöngöt magàba

-De fel vagyok izgulva ràd -toporzèkoltam

-Akkor elègitsd ki magad vagy szerez valakit! -le szedet engem a kocsiról ès be szàlt vissza a kocsiba

Dave el hajtot az autóval èn meg ott maradtam teljesen lefagyva.
Pàr perc múlva megfogtam a böröndömet ès a bejàrathoz sietem, amikor be èrtem le pakoltam a cucomat ès a kanapèra ültem ahol gondolkozni kezdtem.
Remèlem, hogy Dave igazat mondott ès tènyleg el tiltsa Trixit Sebastiantol.

Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)Where stories live. Discover now