Ma reggel az órám idegesítő hangjára ébredtem, próbáltam vissza aludni de rá kellet jönnöm hogy ez nem fog sikerülni. Nagynehezen kiszáltam a kényelmes ágyámból, és oda vánszorogtam a szekrényemhez, fel vettem egy fekete szakadt farmert és egy fehér inget. Még mindig komásan lementem a konyhába, és valami reggeli után kutattam. A reggeli után, fel vettem a cipőmet és felkaptam a cucomat és elindultam apám cégéhez, mert apa nem hagyott sok választást muszály volt ott munkát válalnom. Amikor megérkeztem köszöntem a "portásnak" és a lift felé vettem az irányt, apám irodája a folyoso végén van. A folyosó végére érve kopogás nélkül be nyitotam apához de ami ott fogadott...
Szia ap... - nem találnátok ki, hogy ki volt bent, hát persze Sebastian.
Amikor meg látott az ideges arca egyből elágyult és mosolygásra húzta a száját, amitől természetesen el pirultam. Amikor apára néztem, csak a gondterhelt arcával fogadot.
Ki tudja milyen feladatal bizta már megint meg Sebastian. Gondoltam magamba
-szia kincsem, kérlek várj meg az ajtó előtt, mert még valamit még beszélünk Sebastian-nal- mondta apa fáradtan.
Meg fordultam és már mentem volna ki de Sebastian megálitot, de nem akár hogyan. Megfogta a karomat és vissza rántott, de amikor vissza fordultam elég közel került az arcunk egymáshoz. A tekintete a szám és a szemem között cikázott, majdnem elájultam a közelségétől, próbáltam uralni magam hogy ne nézek én is a szájára de nem ment. Muszály volt le néznem a tökéletes ajkára, amikor ezt megtetem, ő ezt észlelve kajánul el vigyorodott.
Apám köhögése zavarta meg a pillanatunkat. Egyből szét rebentünk, de ő még mindig fogta a karomat.
De végül ő is megszolalt.-Nem kell el mened, úgy is végeztünk mára Dave, még beszélünk késöbb-mondta szigorúan apának, apa csak bólogatott.
Amikor el haladt meletünk fülemhez hajolt de nem túl feltünően
-gyönyörű vagy-suttogta a fülembe, amitől el pirultam.
Mindig úgy érzem, hogy tetszek neki de arra jutok mindig hogy ez teljesen kizárt. Miért? Mert valamit elfelejtettem mondani hogy van FELESÉGE. De mindenki azt mondja, hogy válnak és azt is Sebastian akarja. Lehett igazuk van mert amikor itt van a felesége, nem repedes az örömtől, kifejezetten látszik rajta hogy gyülőli hogy melete van.
Ezekel a gondolatokkal, álltam neki a munkának. Egész nap az irodánban ültem és papír munkát végeztem. Csak ebéd szünetben hagytam abba. Ebéd szünetben mindig a kávézohoz mentem, ahol Sebastian is ott volt mindig. Éreztem a tekintetét magamon, de amikor rá néztem ő egyből el kapta a fejét és a telefonját kezdte el bámulni. Ezektől csak mosolyogni tudtam.
Kate-nek írtam, hogy ma hamarabb végzek és el mehetnénk mozizni.T:sziaaa Kateeee ma hamarabb végzek ezért el mehetnénk moziba! Ha van kedved!❤️
K:Persze hogy megyek😂❤️
T:Imádlak, 5-kor a pláza elött?
K:nekem jó, akkor majd ott tali❤️sziaa❤️
T:sziaaa❤️Amikor végeztem a cucomat felkapva siettem a lifthez. Amikor be szálltam megnyomtam a földszintet de mielött elindult volna a lift valaki megálitota. Amikor észre vettem hogy Sebastian lehajtottam a fejemet hogy ne lássa hogy el pirultam. Melém ált és a oda nyúlt az államhoz és maga elé fordított. A szemébe néztem és egyből el vesztem bennünk.
-Imádom amikor el pirulsz, olyan aranyos vagy akkor de akkor még aranyosabb vagy amikor tölem pirulsz el.-sugtota, közben mélyen a szemembe nézet. Nem tudtam válaszolni csak lesütöttem a szememet.
-Nézz rám, kérlek-nem tudtam neki ellenállni, ezért rá néztem, akkor vettem észre a kis fiús mosolyát, amitől nekem is mosolyognom kellet.
A szép pillanatunkat a lift nyitodása zavarta meg.
-Mennem kell Mr. Stan-néztem még mindig rá. Egyből elengedet de még mindig tartva a szem kontaktust.
-Csak szolics Sebastian-nek,és nyugodtan tegez mert nem vagyok öreg, de ha megkérdezhettem hová tartasz? - kérdezte azzal a cuki mosolyával.
-Az egyik barátnőmel megyek moziba-mondtam neki már egy kicsit bátraban.
-ohh az szuper de ne sokáig, mert holnap munka-a munka szónál megforgatta a szémét. Amiről muszály volt mosolyognom még jobban.
-Imádom a mosolyodat, tiéd a legszebb a világon-amikor ezeket a szavakat ki mondta éreztem, hogy melegem lett. Rá néztem az órámra és rájöttem hogy már indulnom kellene.
-Mennem kel Sebastian-mondtam neki csalódottan mert most bele gondolva maradtam volna vele. Szerintem ezt ő is észre vette mert megsimitotta a karomat.
-Hé, ne légy szomorú, holnap ugy is találkozunk és én is egész nap bent leszek mint te-emelte ki a te szocskát. Amikor ezt meghallodtam el vigyorogtam.
-Na most már menjél mert, szerintem el fogsz késni-el engedte a kezemet és kiszáltunk a liftből.
-Szia Sebastian-köszöntem neki, egy halvány mosolyal. Ő közelebb jött hozzám és egy puszit nyomot az arcomra.
-Szia trix-rám mosolygot és el ment melletem.
Inkább gyorsan ki mentem a levegőre, mert teljesen le idzatam Sebastián-tól. Elindultam haza felé. Lepakoltam a cucomat és egyből el is indultam a mozihoz. A mozihoz érve már a barátnőm várt rám mérgesen mert igen jól gondoljátok el késtem nem egy kicsit.
-Hol voltál eddig? - kérdezte egy kicsit sem idegesen a barátnőm.
-Bocsi csak Sebastian meg álitot.-indultam a bejárat felé de a barátnőm megálitot.
-Áljunk meg egy percre te azzal a Sebastian-nal beszéltél? Rohadt jó képű Sebastian-nal? - kérdezte kíváncsian a barátnőm, mert sajnos ő is szerelmes Sebastian-be, és már be is próbálkozott nála de Sebastian nem nagyon foglalkozott vele. Lehett hogy most rossz bárátnő vagyok de ennek örültem.
-Igen ő az-egy kicsit bunkoan válaszoltam vissza neki, de nem tehetek róla.
-Oké csak kérdeztem, nem kell egyből bunkónak lenni! Amugy hiába nem mondod el de látszik rajtad hogy tetszik neked, ne is tagad. De az enyém lesz Sebastian,nem a tiéd.- köpte nekem oda a szavakat Kate, nem gondoltam volna hogy egyszer Sebastian miatt fogunk össze veszni de hát én is tévedhetek. Inkább bementem a plázába és elindultam a mozi felé magam mögött hagyva Kate-t. Tudom hogy csak a düh beszél belöle de rohadtul szarul esett.
A film amit néztünk az a Vágyak Szigete volt. Nem annyira tudtam figyelni a filmre mert a gondolataim Sebastian körül forogtak. Amikor vége lett a film még vettem magamnak egy oxo-t
Azután elindultam haza felé.
Haza érve le pakoltam a táskámat és fel mentem zuhanyozni a zuhanyzás után fel vettem a pizsomámat és be bújtam az ágyamba, mielött teljesen el aludthatam volna a telefonom pityeget egyet ami azt jelentete hogy valaki be jelölt facebookon, amikor meg láttam hogy ki vol az azt hittem hogy a szívem ki ugrik a helyéről Sebastian volt az, egyből vissza jelöltem és mosolyogva csuktam le a szememet a mai napra gondolva. mention a user
ESTÁS LEYENDO
Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)
RomanceTrixi Parker vagyok, egy 28 éves. Átlagosnak mondom magam, de apám miatt nem lehetek az! Miért? Mert apámnak van egy nagy cégje ezért elég ismert vagyok. A "hírnevem" miatt nem tudtam nagyon barátokat szerezni de az egyetemen össze ismerkedtem Kate...