Trixi Parker
Amikor el jöttem Seb-től egyből el kapot a sirás nem tudtam el hinni, hogy az, az ember akit a legjobban szeretem ennyire meg fog engem törni.
Amikor haza értem, le dobtam a cucomat és a szobámba rohantam. Egész este az ágy sarkába ültem, fel huzot térdekel, és sirtam. Amikor probáltam aludni, akkor is el kapot a sirás, mert arra emlékeztem vissza, hogy tegnap előtt még Seb ágyában aludtam és ő karolt átt hátulrol. Ezek miatt jo ha aludtam legalább fél orát. Másnap sem volt jobb, egész nap nem keltem ki az ágybol hiába szolt apa vagy 100x, annyira se mentem ki a szobámbol hogy egyek vagyis egész nap nem ettem nem ittam csak sirtam vagy szomoru zenéket hallgatam. Nem mondtam fel még, mert nem akarom látni Sebet még egy percre sem.
Ennek már egy hete és még mindig nem javult a lelki állapotom rá tesz még az is, hogy Seb állandóan hivogat vay sms-eket ir, probálom nem foglalkozni vele de egyszerűen nem megy, mert még mindig tulságosan szeretem annak elenére amit tett amugy fogalmam sincs, hogy mit tett valojába mert meg sem hallgatam ött.
de szerintem érthető abban a helyzetben. Sebnél még mindig nem mondtam fel, mert nem vagyok ahoz elég erős, hogy elé áljak.
Amugy Kate-el meg beszéltünk mindent ezért ő is velem van, mint most is.
De most azon veszekszünk, hogy el kénne költöznőm és állitolag uj életet kezdeni.-Ez lenne a legjobb megoldás - veszekedet tovább
-De - momdtam volna az érvemet de bele vágot
-Nincs "de" Trixi, már elég rég el multál 18 vagyis most szépen meg fogod magad, embert varázsolsz magadbol és el megyünk ahoz a lakáshoz amit mondtam! - nézet végig a szemembe
-Na jo, meg győztél - forgattam meg a szememet
-Ez az! - tapsikolt - én választom ki, hogy mit vegyél fel - ugrot fel az ágyrol és nézelődni kezdet a szekrényemben - meg is van - kiáltot fel
(Trixi ruhája)
-Köszi - mosolyodtam rá
-Máskor is kedves barátnőm - nevetett föl
Én csak meg forgatam a szememet.
Fel öltöztem, ezután a fürdőszobába menten ahol ki vasaltam a hajamat.
Vissza mentem a szobámba ahol Kate mosoylogva várt-Ülj le az ágyra - a karomnál fogva oda huzot
-Mit tervezel - huztam fel a szemöldökömet
-Ki sminkelek - mosolygot
-Jaj de tudtam - forgattam meg a szememet
KAMU SEDANG MEMBACA
Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)
RomansaTrixi Parker vagyok, egy 28 éves. Átlagosnak mondom magam, de apám miatt nem lehetek az! Miért? Mert apámnak van egy nagy cégje ezért elég ismert vagyok. A "hírnevem" miatt nem tudtam nagyon barátokat szerezni de az egyetemen össze ismerkedtem Kate...