3.rész

2K 62 4
                                    

Sebastian

Amikor Trixi írt hogy baj van, tudtam hogy nagy baj lehett, mert tudom hogy az apja irodájába megy elöször, ezért kibaszotul agodtam. Amikor halottam hogy kopognak egyből fel pantatam a székemből és Indultam ajtót nyitni. Szembe találtam magam Trixi-vel, piros szemeit rám emelte amibe csalódást láttam. Nem is kérdeztem semmit csak szoros ölelésbe zártam.
A fejét a melkasomba furta, ott zokogott tovább, nem tudtam mi a baj de ebből levetem, hogy nagy baj lehett. Megfogtam a kezét és be húztam az irodámba.
Le ültem a székbe, ölembe húztam.

-El mondod mi a baj? - kérdeztem agódva
-Atól félek ha el mondom ki rúgod apát, és azt nem akarom-Félve mondta nekem mi lehett akkora baj hogy kirúgjam az apját gondoltam magamba.
- Nem fogom igérem-mondtam biztatóan
-Biztos? - én csak bolintotam.
-A..apát láttam a tit..kár nőjével-nem tudta végig mondani mert, el kezdett zokogni de tudtam mit akar. Nem akartam el hinni hogy az apja képes volt meg dugni a titkárnőjét, ezért ki kéne rugnom de nem tehetem fontos Trixinek.
Eddig nem gondoltam komolyan Trixi-vel, de most már biztos vagyok az érzéseimbe, akarom ezt a lányt, ő teljesen meg változtat amikor a közelemben van, nem, tudok úgy nézni rá mint a többiekre, vele nem tudok bunkó lenni. Teljesen el veszi az eszemet, kívánom ött mindet egyes porcikáját tudom hogy nem helyes de  nem érdekel asse hogy az apja fönöke vagyok.
Egy idő után fel nézett a szebembe, én is vissza rá, de nekem le tévedt a tekintetem a tökéletes ajkára. Tudtam amit most fogok csinálni azzal veszélyeztetek mindent, de nem érdekelt amíg ő van a képbe. Közelebb hajoltam hozzá, ő is így tett a szemébe láttam a csilogást hogy ő is ugyan ugy akarja mint én, ő is ugyan ugy kíván mint én őt.
-Annyira megszeretnélek csokolni-dörmögtem az ajkára a szavakat.
-Akkor mire vársz? -ahogy ezt kimondta rá tapadtam az ajkára, vadul faltam az ajkait.A nyelvem be jutást kért, egyből meg adta.
Csipőjét kezdte mozgatni, tudtam hogy ha most nem állok le akkor itt fogom meg dugni az asztalon.
El toltam magamtól, hogy bele nézek a szemébe istenem az a csilogás amit láttok benne hogy ő is akar engem.
Teljesen megőrjít ez a lány!
Az arca vészesen közelített felém újra le akartam állítani magamat, hogy ne tegyem meg újra mert abból rossz vége lesz, de a kísértés győzött.
Újra rá tapadtam az ajkára, az élvezett átt vette az irányítást rajtam.
Egyre lejjebb haladtam, a nyakát kezdtem el puszilgatni, erősen meg szívtam ettől egy nagyot fel nyögöt, ennyi kellet hogy el veszítsem a maradék józan eszemet is.
Ráfektetem az asztalra mielött bármit csinálhatam volna valaki kopogott, ijedten nézet rám Trixi gyorsan leszállt az asztalról, én kinyitotam az ajtót lehett nem kelett volna mert aki ott volt...

Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora