Niall P.O.V.
*2 weken later*
De jongens en ik zijn Janne nu al twee weken kwijt. Harry is nog steeds dag en nacht opzoek. Waarom weet ik nog steeds niet. De andere jongens denk ik ook niet. Of weten ze het wel? Ik weet het niet. Ik schuif de gedachtes naar achter. En meteen word ik wakker uit mijn soort van trans.
Ik hoor iets, beter gezegd iemand. Snel sta ik op. Ik word een beetje duizelig, maar dat trekt al snel weg. Langzaam loop ik de richting van het geluid in. Het komt van de computer kamer. Ja, ja ik hoor jullie al denken.
Waarom hebben ze in godsnaam een computer kamer. Als ze hun laptops op hun kamer kunnen hebben.
Nou, uhm ja. Daar hebben we niet echt een rede voor. Maar genoeg gebabbeld.
Ik loop de computer kamer binnen. En meteen het eerste zie is.... Wat een verrassing Harry.
"Harry, wat is er mis met jou! Je bent al de volle 2 weken op zoek naar Janne. Waarom is ze zo speciaal voor jou?" Ik schreeuw bijna bij de laatste zin, maar ik probeer me zo goed mogelijk in te houden. Zelf wil ik haar ook terug vinden. Maar.... uhm... ja ik ben best lui wat dat betreft.
"Jongens, ik ben even weg. Doe alsjeblieft geen gekke dingen!!" Zei Harry ineens. Hij liep zo de deur uit.
----
Harry P.O.V.Ik stap in mijn auto. Ik ga Janne vinden. Dat weet ik heel zeker.
Ik rij naar de plek waar ik af heb gesproken.
Even later rijd ik naar een slagboom toe. Ik druk op een knopje. En moet daarna even wachten. "Hallo?" zegt een stem. "Hallo, ik had een afspraak op de naam Harry styles." "Ah, ja ik zie het staan. Als ik u door laat gewoon de bordjes volgen." Langzaam gaat de poort open. "Dankuwel!" Roep ik nog even snel in de microfoon.
Na een beetje gepuzzel zie ik eindelijk de plek waar ik moet zijn in zicht komen.
Ik parkeer mijn auto en stap uit. Ik sta nu voor een groot gebouw en op het gebouw staat 'BBC'.
Nu gaat het dan echt gebeuren...
◡̈
A/N
Sorry voor het lange niet uploaden.
JE LEEST
Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The Vamps
FanfictionDit boek is geïnspireerd op de serie pretty little liars. En ook komen 5 Seconds of Summer, One Direction en The Vamps er in voor. Hopelijk vinden jullie het boek leuk leuk.