Janne P.O.V.
Ik zit rustig wat tv te kijken. Er is echt niks leuks op de tv. Ik blijf maar door zappen. Uiteindelijk kom ik weer bij kanaal 1 tot mijn verbazing zie ik Harry daar huilend staan. Wat is dit nou weer? Ik besluit maar om te blijven kijken en te kijken wat er aan de hand is.
Het geluid staat heel zacht dus kan ik niet echt goed horen wat hij zegt. Op eens verschijnt er een foto van mij in het beeld. Nu besluit ik om het geluid een stuk harder te zetten. Het geluid heb ik harder gezet, maar het eenigste wat ik hoor is gesnik van Harry.
Na een paar minuten alleen maar gesnik aan te horen wil ik weer verder gaan zappen. Net toen ik het kannaal af wilde zetten hoor ik mijn naam.
"Janne, als-je-blie-ft als je dit z-zie-iet. K-ko-kom alsje-bl-blieft terug. I-ik mis je z-zo erg." Het komt er een beetje stoterend uit. Het is heel lief dat hij dit doet maar ik weet niet of ik het moet geloven. Waarom zou hij dit willen doen? En voor mij? Is dit een grap of zo? Ik heb ruim 3 maanden bij ze gezeten. En alles wat ze met me wilde is aandacht. 'Niall heeft een nieuw vriendinnetje.' 'Gweneira gaat vreemd.' En al die dingen. Het is zo'n gemene rot streek. Waarom moest dat ons nou weer over komen.
Harry is inmiddels al wel gestopt met huilen en snikken. Hij heeft al meerdere dingen gezegt maar die heb ik niet meegekregen doordat ik te diep in mijn gedachtes was verzonken. Toch besluit ik om toch verder te kijken.
"Mensen, als jullie ook maar een spoor van Janne tegen komen. Alstublieft, laat het me weten. Ookal sturen jullie een foto van Janne op Twitter. Als ik maar weet dat ze veilig is." zegt Harry met een hele gebroken stem. Het is bijna hartverscheurend om naar te luisteren. Ik besluit om mijn nieuwe iPhone 5s gold te pakken aangezien mijn oude nog in Nederland ligt. Ik open de Twitter app en besluit Harry een tweet te sturen.
'Hiii, Harry alles is goed hoor. Je hoeft je geen zorgen te maken. Het eenigste wat ik nu wil is rust. ttyl. xo @HarryStyles' - @Jannetje_1999
Ik besluit om weer een nieuwe video te maken voor youtube. Ik weet dat ik al lang geen video meer heb kunnen uploaden. En dat ik daardoor heel wat abonnees heb verloren. Maar ik kon het niet doen door dat ik bij mensen opgesloten was. Ik heb nieuwe film apparatuur gekregen van Gweneira en James. Ik wilde het niet aan nemen, maar ze lieten me geen keus. Ik heb het toch maar aangenomen omdat ik toch graag het youtube filmpjes maken weer terug in mijn leven wilde.
+
Even later heb ik alles klaar staan en heb ik de camera goed gesteld. Ik zet hem aan en begin met filmen. "Hoiii allemaal. Het is alweer even geleden....
-=-=-=-=-=-
Harry P.O.V.
Ik ben alweer thuis. Meteen komen de vier jongens op mij afgestormd en gaan ze allemaal vragen stellen. Ik negeer ze en ga weer naar onze computer kamer. Ik start Twitter op en ga naar Janne haar account.
'Hier is een nieuwe video, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Hopelijk vinden jullie het leuk!!'
'Hiii, Harry alles is goed hoor. Je hoeft je geen zorgen te maken. Het eenigste wat ik nu wil is rust. ttyl. xo @HarryStyles'
Ze heeft het gezien!! Ze heeft mijn boodschap gezien!! Ik ben heel erg blij. Maar dan lees ik de tweet nog twee keer door. Mijn grijns verandert langzaam naar een verbaast gezicht. Waarom wil ze niet terug komen? Ik heb nog zo mijn best gedaan.
Maar er is een vraag die ineens in mij opkomt. Hoe kan ze weer op twitter zijn??
Snel klik ik op haar tweet om te kijken vanuit waar ze haar tweet gestuurd heeft. Tot mijn verbazing zie ik dat hij verstuurd is dicht bij.
En al meteen heb ik een plan......
JE LEEST
Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The Vamps
FanficDit boek is geïnspireerd op de serie pretty little liars. En ook komen 5 Seconds of Summer, One Direction en The Vamps er in voor. Hopelijk vinden jullie het boek leuk leuk.