CALUM p.o.v.*flashback*Voor de grap hebben Michael en ik de winnares van de 1e wedstrijd hebben proberen op te halen. Helaas was ze niet thuis dus hebben we zomaar bij een fan aangebeld. Ze heet Janne. Michael en ik dachten grappig te zijn maar het is een grote flop geworden door de jongens van One Direction. Ze dachten om leuk te zijn door met onze van weg te rijden met Janne er nog in. Gelukkig hadden Michael en ik haar iPhone gepakt in het geval dat ze haar vriendinnen ging FaceTimen.
"Ik heb een idee!" Roep ik uit.
"Wat dan??" Vraagt Michael.
"Wat als we nu een van haar vriendinnen bellen?" Vraag ik.
"Ja kunnen we doen... Maar wie en dadelijk zit er een code op haar iPhone." Zegt Michael.
"Laten we eerst maskers op doen voor dat ze dadelijk helemaal gaat fangirlen." Zeg ik.
We doen snel onze maskers op en bellen 'BEST FRIEND' op FaceTime.
________________________
Rosa p.o.v.*terug in de realiteit*Ik moet Janne vinden... Waar zou ze nou toch kunnen zitten? Ze zit nu dus in een zwarte van met een iemand van One Direction achter het stuur! Als ik Finn nou eerst eens ga bellen? Misschien kan zij helpen.
Net op het moment dat ik Finn wil gaan bellen krijg ik een sms binnen.
Anoniem:
Willen jullie die lieve Janne van jullie nog ooit terug zien dan zou ik heel goed luisteren. Ga niet naar haar op zoek ze is nu nog 100% veilig. Maar zodra jullie haar gaan zoeken zal ze langzamerhand niet meer veilig zijn!-xo
Snel bel ik Finn en leg uit wat er aan de hand is.
Waarom zouden we haar niet mogen zoeken? Ze heeft toch niks verkeerd gedaan?--------A/N Sorry kort stukje maar hier is een nieuwe update!!Dus nu kan het pll gedeelte eindelijk beginnen Hopelijk vinden jullie het een beetje een leuk boek?!?Xx lots of love
JE LEEST
Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The Vamps
FanfictionDit boek is geïnspireerd op de serie pretty little liars. En ook komen 5 Seconds of Summer, One Direction en The Vamps er in voor. Hopelijk vinden jullie het boek leuk leuk.