Luke POV
"Luke wat denk je dat dit is?" Ashton komt mijn hotel kamer binnen stormen. Zijn telefoon zit in zijn hand die hij recht in mijn gezicht duwt. "Sinds wanneer hebben jij en Gweneira iets?" Het beeldscherm van Ashtons zwarte iPhone laat een artikel zien net als headline "McVey bedrogen terwijl Hemmings scoort!"
"Wat?! Nee, dat ben ik niet!" schreeuw ik uit. Ik was het wel. Het was een foto die gisteren was genomen toen ik totaal overstuur was over het hele gedoe met Janne. Ik wilde alleen naar Gweneira haar kamer gaan om te vertellen dat Janne had gebeld maar toen ze open deed klikte iets in mijn hoofd en kon ik mijn handen niet van haar afhouden. De twee meisjes lijken gewoon zoveel op elkaar het enige grote verschil zijn de ogen. Zo mooi blauw als dat die van Janne zijn zo schitterend bruin zijn die van Gweneira.
"Dude, lieg niet je bent dit wel. Zie je de lipring, je haar, dit zijn toevallig ook precies de kleren die je droeg toen je gisteren naar haar kamer ging om te vertellen dat Janne had gebeld. Is dit de reden waarom je gisteren zo lang weg was gebleven? Ik wist wel dat ik zelf gewoon had moeten gaan. Nu hebben we nog meer on te verdoezelen naar de pers toe. Het is niet dat we op dot moment in het makkelijkste pakket zitten."
----James P.O.V.
"GWENEIRA, HOE KON JE?!?" Vraag ik boos.
"Wees nou eens rustig dan leg ik het uit." zegt Gweneira.
Ik hoop maar dat ze een hele goede reden heeft want zo snel ga ik haar niet vergeven. Mijn vorige relatie liep precies zo tot een einde. Ik date toen een model, het was een vriendin van Joe, mijn manager, zijn vriendin. Terwijl ik mij helemaal kapot werkte in Amerika kwamen er spontaan allemaal foto's van haar op Instagram, foto's van haar zoenend en ik was het duidelijk niet want ja ik was in Amerika.
"Okey we beginnen bij het begin. Nadat jij naar die prijsuitreiking was gegaan ben ik direct gaan slapen wat je gezien heb aangezien ik met mijn pyjama in bed lag. Ongeveer na een uurtje hoorde ik iemand aan de deur, dus ik schreeuwde als mijn gewoonlijke chagrijnige ik nadat ik wakker ben geworden dat die persoon weg moest gaan. Het was Luke die maar wanhopig bleef kloppen, dus deed ik uiteindelijk de deur open. Na enige geklets bij de deur boog hij ineens naar voren om me te kussen. Ik was geshockeerd bij de spontane beweging dus duwde hem weg, maar je kent mijn spaghetti armen dus ik kreeg hem niet weg. Echt ik beloof je ik heb hem niet terug gezoend je kunt het zelfs aan hem vragen." Vertelde mijn vriendin.
"En waarom in hemelsnaam zou Luke jouw spontaan gaan zoenen. Hij weet dat wij een relatie hebben!" Schreeuw ik. Nog steeds boos over het feit dat mijn vriendin, waar ik zielsveel van houd heeft gezoend met een andere jongen. "Misschien omdat die jongen net uit de pubertijd komt. Hormonen racen door zijn lichaam en de gene op wie hij een ongelooflijke crush heeft is ontvoerd. Geef toe Janne en ik lijken best wel op elkaar, dus toen hij me zag klikte er iets in zijn hoofd en zoende hij mij."
----Harry P.O.V.
We zijn ons klaar aan het maken voor het concert. Binnenkort gaan we naar Nederland. Voor ons concert. Ik heb er heel veel zin in. Hopelijk draagt iedereen ook weer oranje kleren.
--A/N
Nieuw hoofdstuk.
Ik maak veel meer hoofdstukken nu. Met heel veel dank aan GWENEIRAAA.
JE LEEST
Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The Vamps
FanficDit boek is geïnspireerd op de serie pretty little liars. En ook komen 5 Seconds of Summer, One Direction en The Vamps er in voor. Hopelijk vinden jullie het boek leuk leuk.