5.

185 16 0
                                    

(Gewoon een kei mooie Luke foto voor jullie)

*2 dagen verder*

Janne P.O.V.

Hier zit ik dan in een of andere hotel kamer. Ik weet niet wie mij hier heen heeft gebracht maar ik zal maar hier blijven voor dat er iets ergs gebeurt.

Hoeveel dagen voordat ik hier weg mag?

Langzaam huil ik mezelf in slaap.

Luke P.O.V.

Ik heb Janne haar twitter pagina is goed door gekeken op haar iPhone. Ook heb ik een paar selfies van haar gezien. Wat heeft ze mooie blauwe ogen, als ze nou niet ontvoert was zou ik haar misschien een keer mee uit vragen.

Zelf heb ik een tweet gestuurd om de fans te vragen mee te helpen met het zoeken van Janne.

"@Luke5SOS: Hiiiii, mensen ik heb jullie hulp nodig! Dit meisje is al een aantal dagen vermist. Wij en haar vriendinnen willen haar heel graag terug vinden. Pic.tweet.com/haii22l"

Ik heb wel wat haat berichten gekregen zo iets van.

"Waarom zouden we ze is niet eens knap!"

Ouch!

Maar ook hele lieve zoals

"Natuurlijk helpen we mee! Ze moet gevonden worden! #letsfindJanne."

Ook hebben we berichten gestuurd via Instagram, Keek en ga zo maar door. Ik ben benieuwd hoe snel we haar terug gaan vinden!

Ik ben zo diep in mijn gedachten verzonken dat ik niet eens door had dat ze vrienden van Janne binnen waren gekomen. Meer dan ze gezegd hadden.

"Hoi!" Hoor ik iemand roepen.

"OOH MYY GOHD, JIJ BENT LUKE HEMMINGS NEE ECHT BEN JE HET ECHT IK KAN HET NIET GELOVEN MAG IK JE AANRAKEN MAG IK EEN FOTO? WIL JE ME ALSJ-" roept een meisjes stem van de zijkant. Maar haar laatste zin wordt afgebroken doordat er een van de ander meisjes een hand op haar mond duwt zodat ze stopt.

"Eehm, hoii. Ja ik ben Luke. En misschien later. Laten we eerst maar jullie vriendin Janne zoeken!" zeg ik.

"En is er een mogelijkheid dat ik eerst weet hoe jullie allemaal heten?" Vraag ik snel er achteraan.

"Hii, ik ben Rosa." Zegt een meisje met rood roze haren. Dit is sowieso een meisje dat Michael zou willen als vriendin. Hij zal veel voor haar over hebben. (ROSA IK WEET DAT JE DIT LEEST)

"Hoi, ik ben Marin." Zegt een wat jonger verlegen meisje. Misschien is ze wel het zusje van Janne? Of misschien een zusje van een van die vriendinnen van haar.

"Hee, ik ben Esmay." Zegt een toch ook best wel knap meisje.

"Heeyy, ik ben Lindsay!" Zegt een meisje met iets te veel make-up maar ze is niet lelijk. Maar ze lijkt een beetje nep. (Sorry als je Lindsay heet dit is niet zo naar iemand bedoeld ofzo het is alleen maar voor t boek!!!)

"HEEYYYY LUKE!! IK BEN FLEUR!!" Zegt het meisje wat net aan het schreeuwen was.

Opeens hoor ik een telefoon afgaan. Ik kijk naar de salontafel. Daar zie ik mijn iPhone liggen maar ook die van Janne. Het scherm van Janne haar telefoon licht op.

*unknown ID*"Wij weten wel waar jullie mee bezig zijn, ik zou dr maar meer stoppen als wij jullie waren. -xo"

Mijn hart begon sneller te kloppen. Wat kan dit betekenen?

------Hopelijk vonden jullie dit een leuke update xo

Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The VampsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu