Dit hoofdstuk is helemaal speciaal en alleen opgedragen aan Rosa. Omdat ze naar me heeft geluisterd en is gaan leren. ;P
2e hoofdstuk op 1 dag WOOP
*een paar uur later*
Esmay P.O.V.
Iedereen had zich zelf voorgesteld. Ook waren Calum, Ashton en Michael erbij komen staan.
Op een of andere manier was Michael de hele tijd naar Rosa aan het staren. Ik vond het wel schattig. Ze zouden een best goed stel zijn. (ROSA LEES DIT, DIT IS NIET ALLEEN HET BOEK WAT HET ZEGT IK ZEG T OOK OKEE Love You xo)
Ik kon mijn ogen maar niet van Luke afhouden. Maar er was iets raars hij leek haast gespannen over iets. Maar wat? Daar kan ik mijn vinger maar niet op leggen.
"Is er iets Luke? Je lijkt een beetje afwezig." vraag ik.
"He? Wat zei je Esmay?"
"Ik vroeg of er iets is, omdat je een beetje afwezig bent." zeg ik nog een keer.
"Ooh nee hoor." Zegt Luke een beetje gespannen. Daardoor ik kon gewoon zien dat hij aan het liegen was. Maar waarom zou hij liegen.
"Oke, ik heb een idee. Als jullie nu allemaal dingen zeggen die jullie doet denken aan Janne, heel misschien kunnen we haar dan makkelijker vinden. Ook wat ze leuk vind enzo misschien helpt dat ook. En waar ze bang voor is. Noem technisch gezien alles wat jullie van haar weten." Zegt Luke na een lange stilte. Raar? Maar oke.
Michael P.O.V.
*ondertussen denkt Michael*
Eindelijk zie ik Rosa in het echt. Ze is nog mooier in het echt dan op facetime. Ik kan mijn ogen maar niet van haar afhouden. Volgens mij hebben een paar de meiden het door. Maar mij maakt het echt niet uit. Al staar ik 24/7 naar haar ze blijft mooi ze blijft uniek ze blijft Prefect.
Blijkbaar was ze ook de hele tijd naar mij aan het kijken. Want toen ik in haar ooh zo mooie ogen keek, keek ze verlegen weg.
DAT WAS ZO SCHATTIG OOH MY.
Zal ik haar vragen als mijn vriendin? Of is dat te vroeg? Waarschijnlijk te vroeg. Laat ik haar eerst mee op een date vragen. Ja dat is het.
Luke P.O.V.
*terug naar de vraag van Luke*
"Ze is echt helemaal fan van Olly Murs."
"Ze heeft een youtube kanaal."
"Hoe heet haar youtube kanaal?" Vraag ik snel.
"JANNETJE_1999"
"Ze mag geen fake bitches"
"Ze heeft een celeberty crush op een paar jongens."
"Ze houd van Ed Sheeran."
"Ze heeft een twin!"
"Jullie zijn voor haar de bom dot com"
"Ze lakt haar nagels super vaak en super mooi!!"
"Ze is Twitter, Instagram en Snapchat verslaaft!!"
"Haar lievelings dieren zijn mopshondjes en pinguïns."
IK ZIE EEN MATCH OMG.
"Ze heeft pas haar haren gedoneerd voor kika."
"Ze doet nooit te veel make-up op. Maar wel mooi!"
"Ze heeft geweldig blauwe ogen!!" Werd er allemaal door elkaar geroepen. Maar ik kon het gelukkig wel duidelijk verstaan.
"Iemand zei iets over haar celeberty crush? WIE IS HET?" Vraagt Ashton en hij gaat er 'sexy' bij staan.
On opgemerkt rol ik mijn ogen. Waarom wist ik dat deze vraag terug ging komen?
"Nou ze heeft er dus een paar...." Begint Finn. Maar ze stopt. Why?
"Ed Sheeran....," zegt Finn erachter.
"AshtonIrwinenHarryStyles." Zegt Rosa er iets te snel achter aan zodat ik het niets van kan verstaan.
"Wie zei je?" Zegt Ashton duidelijk dat hij iets met zijn naam heeft gehoord. Want hij heeft een hele brede glimlach op zijn gezicht staan.
"Ik herhaal: Ashton Irwin en Harry Styles." Zegt Rosa alleen dan wat langzamer.
Langzaam wil ik mijn hoofd laten zakken. Ik vond haar knap en alles wat ze zeiden klopte precies. Waarom nou weer net niet mij?
"En er is er nog 1!" Zegt Esmay snel.
Snel kijk ik weer gewoon zoals ik net keek en zat.
"Wie dan? Dat kan ik mij niet herinneren hoor." Zegt Fleur.
"Nou er is er dus wel nog 1 een die geheim is maar ik ben er toch achter gekomen. En het is Luke Hemmings." Zegt Esmay kalm.
Er schiet een of ander iets door mijn lichaam ik ben zo blij. Maar ik moet het verbergen. Anders gaan Calum, Ashton en Michael er weer allemaal grappen over maken.
Mijn telefoon gaat. Ik pak snel mijn telefoon en loop naar mijn kamer toe om stilte te hebben.
Ik zie dat het 10 berichten zijn van een anoniem nummer. Het zijn allemaal dezelfde links.
"Ik denk dat je dit wel leuk vindt Luke. (Link) -xo"
Snel druk ik op de link en zie Janne. Ze zit helemaal alleen in een hotel kamer. Ze zit bang in een hoekje ze trilt helemaal en ze kijkt de hele tijd naar hetzelfde punt.
Ik zou haar nu zo graag willen knuffelen.
Dan zie ik haar iets roepen. Maar ik kan niks horen er zit geen geluid bij het beeld.
Er komt een man in beeld helemaal zwart gekleed en hij heeft een bivakmuts op.
Net voordat hij Janne wil vast pakken wordt het beeld zwart.
---- A/N Hopelijk vonden jullie dit een leuk hoofdstuk. xo
JE LEEST
Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The Vamps
FanficDit boek is geïnspireerd op de serie pretty little liars. En ook komen 5 Seconds of Summer, One Direction en The Vamps er in voor. Hopelijk vinden jullie het boek leuk leuk.