12.

103 9 0
                                    

Harry's POV

Ik wil Janne zo graag op date meenemen. Maar ze wil niet. Ze zegt steeds nee. Waarom zou ze dat toch zeggen? Ligt het aan die Gweneira ofzo iets? Ik ga naar Janne toe en vraag wat er aan de hand is. Ja dat ga ik doen.

Eenmaal in de auto bel ik Lou even. "Heey Harry, wat is er aan de hand waarom bel je?" Is meteen het eerste wat ik Lou hoor zeggen. "Hee Lou, is Janne toevallig al wakker? Ik wil haar namelijk even zien. En ik moet iets dringend vragen." Even is het stil aan de andere kant. Daarna hoor ik 2 mensen tegen elkaar praten. Waarschijnlijk zijn dat Lou en Janne. "Heey Harry, Janne is net wakker dus als je over een half uurtje komt, met een koffie voor haar." "Oké thanks!" "Doei Harry!" "Bye Lou zie je zo!"

Na iets minder dan een half uurtje later sta ik voor de hotel deur met een beker Starbucks koffie. Zacht klop ik aan. De deur gaat langzaam gaat de deur open, met een beetje moeite. En daar staat Janne met Lux in haar middel. Even zink ik weg in mijn gedachten. Maar ik kom snel weer terug in realiteit wanneer Lux heel hard "HARRRYYYYYYY" roept. "Heey grote meid van me. Ben je een beetje lief tegen Janne?" vraag ik. "Jaaaaa!! Heel lief!!! Ze is mijn zus! Mijn hele grote, sterke zus!" zegt ze zo trots als een pauw. Even kijk ik Janne raar aan. Met zo'n "wat-in-vredesnaam-is-hier-aan-de-hand-blik." Maar snel kijkt ze verlegen weg. Wacht wat? Is ze nou aan het blozen. Ah zo schattig! Ik steek mijn hand naar voren. En breng hem voorzichtig onder haar kin. Daarna druk ik zachtjes aan gezicht naar boven zodat ze wel in mijn ogen moet kijken. Ze wil haar blik van mij weg werpen. Ze moet nu zo ontzettend hard blozen. Wacht wat? Heeft ze gevoelens voor mij of zo? Nee dat kan toch haast niet? Ik hou haar tegen zodat ze niet weg kan kijken. Ze sluit langzaam haar ogen. Hier maak ik snel gebruik van door mijn lippen snel op die van haar te drukken. Eerst staat ze er heel gespannen bij, maar dat verandert al snel doordat ze mij terug begint te kussen. Maar die kus word naar mijn gevoel te snel verbroken. Dit komt doordat Lux begint te huilen. Waarom gaat ze huilen.

Janne kijkt bezorgt naar Lux en probeert haar te trosten. Ze laat mij snel binnen, waarna ze daarna snel naar de bank toe loopt en Lux op haar schoot zet. Ik volg Janne en kom langs haar zitten. "Lux, waarom begon je ineens te huilen?" Vraagt Janne bezorgt. "Om-o-oh-omdat H-Ha-Harry altijd mijn vriendinnen weg haalt. En jij bent mijn zu-zuh-zus. En ik w-wi-wil niet dat Harry mijn grote zus weg haalt." zegt Lux snikkend. "Maar lieve lieve lieve Lux, ik ga Janne nooit van jou weg halen hoor. Ik wilde alleen maar even met Janne praten. Dat mag toch wel Lux?" Even zie ik Lux bedenkelijk kijken maar daarna knikt ze toch haar hoofd. Ze kruipt van Janne haar schoot en rent de kamer uit. Waarschijnlijk naar de kamer van Lou.

"Waar wilde je het over hebben Harry?" vraagt Janne. "Ik wilde het met je over iets hebben ja, en dat is... Waarom wil je niet met mij of Niall meer naar buiten? Kom ju überhaupt nog wel ooit buiten?" Vraag ik voorzichtig. Ik kijk naar Janne haar gezicht en zie dat ze een verdrietige expressie op haar gezicht heeft. "Wil je het dan echt weten?" vraagt Janne met een hele zachte bijna fluisterende stem. "Ja heel gaar alsjeblieft!" Zeg ik. "Oké, ik zal het zeggen maar onder 1 voorwaarde." "En die voorwaarde is?" Vraag ik. "Je zegt er tegen niemand een woord over. Alleen als ik je toestemming geef natuurlijk. Oké?" Snel knik ik mijn hoofd als teken dat ik het snap en dat ze door kan praten. "Je weet Gweneira wel toch? Ze is over het hele nieuws dus het is haast niet te missen." Ik knik weer mijn hoofd. "Nou zoals je al zag lijken Gweneira en ik heel veel op elkaar. En het ding is dat ik niet meer leugens over haar wil laten rond gaan. Want ja het echte ding is dat ze mijn tweelingzus is." zegt Janne trots.

Wacht is dit een of andere flauwe grap? Wie denkt Janne wel dat ze is! Voordat ik zelf iets kan vragen begint Janne alweer iets te zeggen. " Harry, dit is serieus! Ik maak echt geen grappen! Ik heb haar al weet ik niet hoelang niet gezien laten we zeggen mijn hele leven! En nu weet ik eindelijk dat zij het zeker is! Is ze ook nog in Nederland! Heb ik niet eens het recht om 'heey tweeling leuk om je eindelijk te ontmoeten' te zeggen! Dit is werkelijk waar te gek voor woorden!" Schreeuwt ze boos. Woow zo boos heb ik haar nog nooit gezien. Zou het dan toch echt waar zijn?

Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The VampsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu