10.

116 10 0
                                    

 Lou P.O.V.

Niall had gevraagd om Janne mooie kleren aan te doen, haren mooi te doen en een beetje make-up. Maar natuurlijk het allerbelangrijkste de grote Ray-Ban zonnebril. Want ze mocht natuurlijk niet herkent worden.

Daar zat ze, rustig met Lux te spelen. Ze kunnen het echt goed met elkaar vinden. Dit kan best wel Lux haar nieuwe oppas worden. Ik wil Janne niet bij Lux weg halen. Maar het moet van Niall.

"Janne kan je even komen?" vraag ik. Ze kijkt op van Lux en knikt snel naar mij. Ze zegt snel even iets tegen Lux, en staat dan op en loopt naar mij toe. "Wat is er? Waarvoor heb je mij nodig?" vroeg ze. "Niall wil dat ik je klaar maar voor koffie te halen bij Starbucks."

"Oké, wat ben je van plan om mij voor kleren en zo te geven?" even dacht ik na. Wat zou mooi kunnen zijn voor haar als outfit? Al snel wist ik het en liep ik weg.

Ik pakte de perfecte outfit met bijpassende armbanden en ketting. Zelf had ze al een hele boel armbanden van haarzelf die ze niet af deed. Maar het kan geen kwaad om ze een keer af te doen en een paar andere om te doen.

Ik ging voor de wat rustigere pastel-achtige stijl. Denim shorts, pastel regenboog tanktop, wit lang gebreid vest met korte mouwen, een paar witte Toms En een paar sieraden.

Snel loop ik terug en geef ik haar de kleren. Ik zeg dat ze zichzelf moet omkleden in de badkamer.

Ondertussen doe ik de stijltang in het stopcontact zodat die alvast kan opwarmen. Ik zet mijn make-up klaar en wacht tot Janne klaar is.

Ze stapt uit de badkamer. "Meid, je ziet er echt super uit! De kleuren staan je echt heel goed." zeg ik. "Kom dan doe ik je haren en make-up." Haar nagels hoefde ik niet te doen. Dat kon ze zelf al goed genoeg doen.

Ik stijl haar haren waardoor haar bruine haar heel mooi op haar rug vallen. Snel ga ik verder met haar make-up niet te veel. Net zoals Niall al zei. Een hele dunne laag foundation, winged eyeliner en mascara. En klaar is kees. Janne hoeft niet zo veel make-up, of helemaal niet. Maar ze vind het zelf fijner om eyeliner en mascara te dragen. Van mij mag ze, ze heeft zulke mooie blauwe ogen.

Nu ze klaar is wil ze bijna naar buiten lopen. Maar snel houd ik haar tegen en geef haar de Ray Ban zonnebril. Ook moet ze nog wachten omdat Niall er nog niet is.

Ik krijg een Whatsapp bericht van Niall om te zeggen dat hij staat te wachten. "Janne, je moet nu wel gaan Niall staat buiten te wachten op je." Ze staat op en zegt nog snel: "Thanks Lou." En weg is ze. Ik hoop maar dat dat goed gaat. Met al die paparazzi en zo.

----
Niall P.O.V.

Ik sta beneden te wachten op Janne. Ik had zin in Starbucks maar ik wilde niet alleen gaan. Dus dacht ik maar. Waarom vraag ik Janne niet. Ik zie de bladen al vol staan. "NIALL HEEFT EEN NIEUWE LIEFDE". Ik lach me al kapot bij de gedachte. Niet dat ze lelijk is of zo. Begrijp mij niet verkeert hoor.

Ik zie de lift deur open gaan. Snel kijk ik op en zie ik een mooi meisje uit de lift komen. Ze is lang maar haar Toms maken haar nog iets langer. Ze heeft lang bruin haar en draagt een Ray Ban bril. Ze kijkt even rond maar dan blijft haar blik bij mij hangen. Ik voel mezelf langzaam een beetje ongemakkelijk worden. Ze komt in mijn richting opgelopen.

Als ze eenmaal voor mij staat zie ik pas echt dat het Janne is. "Heey Niall, zullen we gaan?" vraagt ze. "Eeh... ja laten we gaan." We doen allebei onze Ray-Ban zonnebrillen op. Daarna pak ik haar hand vast en gaan we naar de uitgang van het hotel.

Als we eenmaal buiten zijn gekomen, hoor ik al meteen allemaal camera's foto's maken. Ik kijk naar Janne. Ze ziet er een beetje ongemakkelijk uit. Ik breng mijn gezicht naar haar oor en fluister zacht: "Het komt goed hoor, als er iets is knijp je zacht in mijn hand. Dan weet ik wat ik moet doen." Ze knikt zachtjes en kijkt dan een beetje mijn richting in.

Who is ....? || ft. 5 Seconds of Summer | One Direction | The VampsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu