"Sadece, hatırlıyorum ki çok yalnızdım,
sanırım her zaman öyleyim,problem değil,
bu sadece bir şey, buna alıştım."
Salvia Palth- I was all over her**
"Nefret ediyorum senden, bok herif!" Sirius karnını tutarak gülerken, Remus ona söyleniyordu."Nasıl böyle bir şey yaparsın?"
Sirius, Clementine yanlarından geçtiği sırada Remus'u kıza doğru ittirmişti, neyse ki ikisi de yeri boylamasan dengelerini sağlamışlardı.
"Yapma ama, Rems." Dedi James. "Sonuçta düşmediniz."
Düşselerdi eğer Sirius ve James bu kadar rahat nefes alıyor olmazlardı."Size bunu yapmamanızı defalarca söyledim." Remus omuzlarını düşürdü. "Bu meselenin dışında kalmalısınız."
James ve Sirius aynı anda konuştu "İmkansız."
'İmkansız' her şeyi açıklayan kelime buydu, Remus ve Clementine imkansızdı ve hiçbir çaba onları imkanlı kılmayacaktı.Bazı aşkların hiç başlamamalıydı.
Sirius dirseğini Remus'un karnına geçirdi. "Remmy, çık artık şu olumsuz havandan." Omuzuna değen saçlarını geriye attı " Bize surat asmaya ayırdığın süreyi onunla konuşmaya ayırsaydın çoktan sevgili olmuştunuz."
"Patiayak haklı." Dedi James. "Cesaretini topla ve onunla konuş Rems, saklanarak ya da kendini geri çekerek bir yere varamayacaksın."
Remus bir şey demeden yürümeye devam etti, Clementine'ye ona olan sevgisinden bahsedemezdi çünkü Clementine çok güzeldi, bakınca gülümseten bir güzelliği vardı, o dünyanın en iyi insanıydı ve eğer Remus ona açılırsa aralarında bir şey yaşanmaya başlarsa eninde sonunda üzülen kişi Clementine olacaktı, Remus buna izin veremezdi."Ben." Dedi Remus. "Reddedilmekten korkmuyorum aksine reddedilmemekten ve onun hayatına girip hayatını mahvetmekten korkuyorum."
Korkusunda haklıydı.
Eğer açılsaydı, eğer Clementine'e onu ne kadar çok sevdiğini söylemek gibi bir hamle yapmış olsaydı; Clementine geri kalan bütün adımları atardı.Remus'a karşı hissettiği duyguların sevgi olmadığı doğruydu; fakat bir şeyler vardı işte.
Tek bir adım bekliyordu, Remus ise geri geri kaçmaktaydı.
James güldü. "Saçmalama dostum."
Çapulcular Hogwarts'ın en popüler gruplarından biriydi, James ve Sirius grubun en öne çıkanları olmalarına rağmen gizli hazineleri olan Remus da yeterince ilgi çekiyordu, bu gerçeğe rağmen Remus'un kendi içini karartması inanılır gibi değildi."Hey Remus." Dedi onlara sonradan yetişen Peter, elindeki katlanmış parşömeni uzattı. "Bu sana."
Remus boş gözlerle parşömene baktı. "Ne bu?"
Peter "Bilmiyorum." Dedi. Remus zarfı ince parmaklarının arasına aldı, sararmış parşömeni evirip çevirdi fakat zarfın hiçbir yerinde isim yazmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
clementine -remus lupin x çapulcular
Fanfiction"İzleri görüyor musun Clementine? Onlar benim bütün gerçeğim." * Orijinal kurgu ve ana karakterleriJ.K Rowling'e ait olan Harry Potter 'ın hayran kurgusudur.