12

1.5K 107 14
                                    

"Sevgili cadılar ve büyücüler, lütfen asalarınızı havaya kaldırın!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Sevgili cadılar ve büyücüler, lütfen asalarınızı havaya kaldırın!"

"Eğer konuşacak bir şeyimiz kalmadı diyorsan, burnuğum bu çok Riddikulus!"

Sirius başını iki yana salladıktan sonra James'i dürttü. " Sence bu iyi bir fikir miydi?"

"Ney iyi bir fikir miydi?"

Sirius, sahnedeki müzik grubunu oldukça keyifsiz bir şekilde izleyen çifti gösterdi. " Sence?"

"Bence yeni bir çift için rock konseri dünyanın en iyi olayı. Hem kim Cantis sevmez ki?"

Remus ara ara ikiliye ölümcül bakışlar atıp tekrardan bakışlarını Clementine'e çeviriyordu.

" Görünüşe göre Remus ve Clementine."

"Bu onların sorunu." Dedi James.

Solist, sahnede akrobatik hareketler yaparak ve bağırarak şarkı söylemeye devam ediyordu.

" Remus'un,gruplarının adı 'Kurbana şarkı söyleyen lanet' olan ve her şarkıdan önce 'Frankenstein, kalbimizdesin adamım!' Diye bağırıp derilerin yeşil renge çeviren bir gurup insanı seveceğini gerçekten düşündün mü?"

" Tekrar söylüyorum." Dedi James. " Sevmemesi tamamen onun problemi."

Remus ve Clementine'i mutlu etmek adına böyle bir
yola başvurmuş ve onları bir konsere götürmeye karar vermişlerdi. 70'li yılların en popüler ve en acayip gruplarından birinin konserine gittikleri içinde, konser oldukça kalabalıktı.

Remus'un problemi de buydu. Aslında, Cantis'i severdi. İnsanların, Remus hakkında çok basmakalıp düşünceleri vardı. Onun çok klasik biri olduğunu düşünüyorlardı ama aslında öyle değildi. Remus, garip müzikler dinlemeyi ve eğlenmeyi de seviyordu ya da önceden severdi.
Dönüşümünün sıkıntıları artıkça, genç bir çocuk olduğunu unutmuş, eğlenmeye de çok vakit ayırmamıştı, şimdi ise karşısına Clementine çıkmıştı.
Clementine, Remus'un aksine daha canlı biriydi.
Sessiz sakin takılmazdı, sürekli arkadaşlarıyla kalabalık ortamlara girer, güler, eğlenirdi.
Aslında Remus ve Clementine oldukça zıtlardı, yine de birbirlerine şans vermeyi denemişlerdi.

Sirius, James ve Peter onlara bilet hediye ettiklerinde gitmenin iyi bir fikir olduğunu düşünmüşlerdi. Remus, kalabalıktan rahatsız oluyordu. Clementine'in aklı ise ona gelen mektuptaydı.

Remus, Clementine'in aklının bir şeye takıldığını anlamıştı.

" Clems, iyi misin?"

Clementine, başını salladı. "İstersen gidebiliriz?" Diye sordu Remus.

"Olur."

clementine -remus lupin x çapulcular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin