10

1.7K 106 15
                                    

"Ve sana söylemek istiyordum, bence evin lanetli,
Baban her zaman sinirli, sebebi bu olmalı,
Ve  gelip benimle yaşamalısın ve korsanlar olabiliriz,
O zaman ağlamakta ya da dolaba saklanmak zorunda kalmayacaksın."

Taylor Swift- Seven

* Harry'lerin döneminde bile (90'lar) çok fazla karışıklık vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



* Harry'lerin döneminde bile (90'lar) çok fazla karışıklık vardı. Çapulcuların dönemi ise 70'ler. Bu yüzden bazı şeylerde (Safkanların safkanlığa aşırı düşkünlüğü, çocuklarını birbirlerine emanet etmeleri, sihirli yaratıklara olan aşırı tepkiler gibi) kitapta okuduğumuzdan daha farklı durumlar olabilir.

2 Yıl Önce- Elmer Malikanesi

"Sen Clementine Madilynn Elmer,Joshua Jude Harris'i ne pahasına olursa olsun koruyacak mısın?"

Clementine'in annesi, Edlyn Elmer asasını ikisinin  uçları birleşmiş asalarının üzerine tutmuştu.

"Evet." Dedi Clementine sessizce.

"Sen Joshua Jude Harris, Clementine Madilynn Elmer'i ne pahasına olursa olsun koruyacak mısın?"

"Evet."  Edlyn Elmer, Joshua'nın da cevabından sonra asasını zarif bir bilek hareketiyle çevirdi ve bozulmaz yemini tamamladı. ( Unbreakable Vow.)

"Yemininizi bozarsanız ne olur biliyorsunuz değil mi?" Diye soran Dane Harris'di.

Joshua babasına döndü, soğuk kanlıydı. "Ölürüz."

"Aferin." Sonrasında ikisinin de aileleri sırayla arkalarını dönüp odadan çıktılar. Çocuklarını o karanlık duvarların arasında yalnız bıraktılar.
Tıpkı her zaman yaptıkları gibi.

"Nasıl hissediyorsun Tiny?"

"Bilmem." Oldukça cesurdu. Bu yüzden bir anlığına da olsa korktuğunu söylemek istemiyordu amaJoshua anlamıştı.  Elini Clementine'in omuzuna koydu. "Endişelisin biliyorum. Merak etme, hiçbir şey olmayacak."

Clementine anlam veremiyordu. "Şu yaşımıza kadar birbirimizi zaten koruduk. Hep yan yanaydık. Hiç ayrılmadık. Birbirimizi korumaya devam etmek için yemin etmemize gerek var mıydı?"

"Her an ortalık karışabilir Tiny. Onlar sadece bizi korumak istiyorlar."

İçten içe öfkeliydi ama bunu ne zaman ailesiyle paylaşsa iyi bir geri dönüş alamıyordu. Joshua ile kendilerini bildiklerinden beri arkadaşlardı. Ona değer veriyordu ama bu çok fazlaydı. Ya sözlerini tutamazlarsa ne olacaktı? Birbirlerini korumayamadıklarında ceza kime kesilecekti?
Yine onlara.

"Bu safkan saçmalıklarından bıktım!"

Elmer'lar diğer safkan aileler gibi henüz kafayı aşırı derece sağlamlıkla bozmamış da olsalar Clementine daha fazla bu saçmalıklara katlanamıyordu.

clementine -remus lupin x çapulcular Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin