19| edalyn'in planları

4.8K 578 1.6K
                                    

selamlar burjuvalarim watty camiasinin en guzide kitabi black swanin yeni bolumune hos geldiniz 🤝

sizi azicik beklettim, cunku gectigimiz gunlerde (12 nisan) 3k takipciye ulastim ve soz verdigim gibi yeni ficim villain'i yayimladim. biraz ona agirlik vermistim daha ufacık bebek diye. bu arada okumayanlar lutfen gitsin baksin, hosunuza gidecegini dusunuyorum sonucta kim rockstar bts sevmez ki hele isin icinde vampirler varsa😬 YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM

her neyse simdi soyle bir konuyu ele alayim, zaten bolumlerde de bahsedecegim AMA, arkadaslar black swan uyeleri mantiken toplanmis sayiliyor. hepsi bir araya geldi sonuc olarak, bu yuzden kehanetin seyri hizlaniyor ve bu normal, cunku ficte hicbir sey bilmeseniz bile bilmeniz gereken, size gelecek hakkinda verdigim en net madde isin sonunda bizi buyuk bir savasin bekledigiydi. bu savas black swan uyeleri toplandigi andan itibaren git gide yaklasmakta, bu yuzden daha 2 gun oldu falan filan diye dusunmeyin. uyeler su dakikadan itibaren oldukca agir bir surecin icerisine girecekler ve adaptasyon saglamaya calisacaklar. ne kadar erken egitim alirlarsa savasa o kadar cabuk hazir olmus olurlar.

ve merak edilen bir diger konuya da girelim. cogunuzun 16. bolumde kafası karismis, seokjinin neden kendi basina gelen olayi dusmanlari yoongi ve namjoona anlattigiyla ilgili. bu da tam olarak bag adini verdigimiz cekimden dolayi gerceklesiyor. seokjin ve hoseokun en basta odaya girme amaclari namjoon ve yoongiyle ugrasmakti, fakat bag, seokjini basina gelen olayi anlatmaya yonlendirdi. uyeler birbirini her anlamda cekiyor ve dusman olma konusunda gittikce basarisiz oluyorlar. ha, hemen canciger mi olacaklar? elbette hayir. ilerleyen bolumlerde sadece potansiyellerini ortaya cikaracaklarini degil, birbirleriyle uyum icinde olacaklari anlari da isleyecegim.

su zamana kadarki bolumler, ficin giris bolumuydu. evet 18 bolum boyunca sizi gelismeye hazirladim ve bu saatten sonra da resmi olarak gelismeye girmis bulunmaktayız. bu bolumden sonrasini "black swan era" olarak adlandirabiliriz. cocuklar hem ruhsal, hem de fiziksel olarak guclenecekler. birbirleriyle olan iliskileri de guclenecek.(elbette ana shipimiz taekookun iliskisi basta olmak uzere🤚)

anyways, artik bolume gecelim cok bos yaptik. arkadaslar, bu bolum icin cook fazla emek verdim bunu ig hesabimi takip edenler storymde gormustur zaten. o yuzden sizden bol bol yorum bekliyorum, 6k olan bu bolume de ona yakisir yorum sayisi bekliyorum🤺

hepinizi seviyorum, iyi okumalar!

•••

"Evet, geldik." Adımlarımız yurt bölümünün olduğu katta durduğunda Jungkook'la birbirimize baktık. Ego'ya dönerken de bol bol sohbet etmiş, yavaş yavaş gezmiştik. Bu biraz da Jungkook'un planıydı bence, Ego'ya dönerken bizi hiç görmediğim yollardan götürmesi ve uzun uzadıya yürümemiz beni, bu küçük randevunun bitmesini istemediği düşüncesine itmişti.

"Aynen." dedi bana bakarak. Bakışlarım ona döndüğünde de gözlerini kaçırdı. Bu hareketi beni şaşırtırken, kendimi utanmış hissettim ve ben de bakışlarımı kaçırdım. Bir süre daha kararmış kattaki sıra sıra dizilmiş odalarda gezindi gözlerimiz. Konuşmayı başlatacak cesaret ikimiz de de yoktu ve tek yaptığımız, sanki çok ilgi çekici bir şeymiş gibi odaların kapılarının üstlerinde yazan oda sayılarını saymaktı.

Kısa olabilecek, ama bana uzun gelen bir sessizlik vardı aramızda. Sonra düşündüm, utanmamı gerektirecek bir şey gerçekten var mıydı? Hayır elbette. Bugün onunla çok güzel vakit geçirmiştim, o beni bu kadar güzel yerlere götürmüş ve eğlenmemi sağlamışken, sesi soluğu çıkmayan bir korkuluk gibi burada dikilmenin bir anlamı yoktu. Bu yüzden hızlı bir şekilde ona döndüm. Gözlerini irileştirip bana baktığında da gülümsedim ve "Bugün çok eğlendim. Teşekkür ederim Jungkook." deyiverdim bir çırpıda.

BLACK SWAN | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin