9| geçici öğretmen

5.4K 878 599
                                    

Selam!

Dayanamadım bir bölüm daha attım. Bu bölüm ve bir sonraki bölüm gerçekten çok içime sinen bölümler olacak✌

Bu bölümdeki öğretmenimiz çok seveceğinizi düşündüğüm birisi. Baykuş Evi'ni izlemiş olanlar kim olduğunu anlamıştır :D bazı okuyucular için kafa karışıklığı olmasın diye söyleyeyim Eda: İda diye okunuyor biliyorsunuzdur ama olsun🐰

Sizden istediğim yorum yorum yorum yorum bu bölüme bol bol yorum yapar mısınızz 😔👉👈 eğeeer bol yorum gelirse bölüme hemen hemen hemen başlarım💃✊✌

O zaman bölüme geçelim!

Hepinizi seviyorum, iyi okumalar!

•••

''Ah, demek güç incilerinizi aldınız. Buna sevindim.'' dedi Eun Bi yatağına oturmuş bizi izlerken. Güç incimi yatağıma bırakmış ve ona dönmüştüm ''evet tamam bu harika fakat, hala anlamış değilim. Madem başka bir Morte Çiçeği yetiştirecektik, neden öldürdük?'' Eun Bi kafasını iki yana sallayarak güldü. ''Çünkü Morte Çiçekleri'nin evcilleştirilmesi mümkün değildir. Kısa bir süreliğine onları oyalayabilirsiniz fakat asla size bağlı kalmazlar. Bayan Dupont'un asıl amacı da buydu. Güç incisi hiçbir yerde satılmıyor bu yüzden onu Morte Çiçeği'nden çıkarmak zorunda bıraktı sizi. Böylece kendi Morte Çiçeği'nizi yetiştirecek ve size bağlı kalmasını sağlayacaktınız. Bu mitolojik canlılara uyum sağlayabilecek misiniz diye kontrol etmek için bir test sadece. İlk önce bir bitkiyi eğitmenizi isterler, sonrasında daha farklı ve zor canlılara geçerek seviyeyi yükseltirler. Eğer tüm seviyeleri geçerseniz mitolojik canlınıza uygunsunuz demektir. Yani, benim dönemimde böyleydi. Konsey Büyücüleri bu zamana kadar birçok kez eğitim şeklinde değişikliğe gitti, mesela iki dönem öncesinde bu illüzyonik orman yöntemi yoktu. Diyeceğim o ki, her an ger şey olabilir.''

''Pekala, okul ne zaman bitecek? Ben Sihir Dükkanı'na gitmek istiyorum.'' Jimin sabırsızca konuştuğunda Eun Bi cübbesinin uzun kolunu sıyırmıştı. Yuvarlak çerçeveli saatinin tilki kulakları vardı ve turuncu renkteydi. Bize döndü ve ''Bu gireceğiniz son ders.'' diye mırıldandı. Gözlerimi kocaman açmıştım bu dediğiyle. Daha iki ders olmuştu! ''Bu nasıl olabilir? Daha iki derse girdik sadece.'' inanamayarak sorduğumda Eun Bi omuz silkmişti. ''Ego'da işler böyle yürür Taehyung, her gün sadece 4 ders işlenir, onun haricinde bazen insan dünyasında olduğu gibi kurs benzeri dersler gerçekleşir. Aslında okul kulüpleri demek daha doğru olur.''

''Kulüp mü? Gerçekten mi?''

''Evet, okul kulüplerinde büyücüler kendilerini ait hissettikleri büyü türüyle ilgili olan kulübe katılır ve böylece diğer derslerden muaf tutulur. Hangi kulübe girmişse oradaki büyü türevlerine yoğunlaştırılır. Fakat, bir kötü yanı da mühür adı verilen olay.''

''Mühür derken?''

''Bildiğin mühür, bir kulübe üye olduğun zaman seni o kulübe mühürlerler, böylece sonradan kulüp değiştiremez ve diğer büyüleri yapamazsın. Kötü yanı bu işte, diğer büyüleri yapamamak. Fakat, mühürlendiğin zaman hangi kulübe girmişsen, oradaki büyü gücün artıyor. Mesela eğer bitki kulübündeysen diğer büyüleri yapamıyorsun fakat bitki büyüleri konusunda daha da iyi oluyorsun. Bir taraftan güç yüklemesi yaparken diğer taraftan da güçlerini alıyor gibi. Garip bir sistem.''

''Peki, sen kulübe katıldın mı?'' diye sorduğumda ise omuz silkti. ''Elbette hayır, düşünme aşamasında olduğumu söyledim ama henüz düşünmedim. Her büyüyü yapabilmek varken neden tek bir büyüyle sınırlı kalayım ki?''

BLACK SWAN | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin