22| kabus

3.3K 342 653
                                    

selamlar burjuvalarim watty camiasinin en guzide kitabi black swanin yeni bolumune hos geldiniz 🤝

ALLAHİM COK UZUN ZAMAN OLMUS OZLEMİSİM BU GİRİSİ YA

nabiyonuz long time no see keyifler yerinde mi? malsf bs agirlik veremedim kac ay oldu, ama o sirada azcik da olsa villain agirlik verdim onu toparladım o yuzden mutluyum. cunku villain cok kisa bir kurgu -sasirdiniz dimi- en fazla 20de bitecek bir kurgu ama bs oyle mi? yazilacak 40-50 tane bolumu var biz daha yarisindayiz aqqqq

o yuzden villain yazmak bana daha iyi geldi cunku kurgusu daha basit oldugu icin takir takir devami geldi. bs gercekten yazmasi cok zor bir fic, bolca ilham ve vakit lazim. villaini cogunlukla okuldayken bos vakitlerimde yazdim yani daha aktiftim fakat bs icin musait bir zamanımın olmasi lazim, onu da okul acildigindan beri yakalayamadim malsf, 11. sinif temposu dilcilik sinavlar mola derken su an buradayız. bu kadar beklettigim icin kusura bakmayin😔

her neyse cok uzatmiyorum (cunku soyleyecek bir seyim yok amk) NEYSE bu sefer muhtemelen 1k olmasini beklemeden yazmaya baslarim -bi zahmet pio- cunku anca bitecek ve yine sizi bekletmek istemiyorum. ama insallah bolum flop kalmaz oturur aglarim yoksa👎💔

hepinizi seviyorum, iyi okumalar!

•••

Yeni bir gün. Yeni bir sabah. Her şey yerli yerinde, kuşlar uçuyor, çiçekler açıyor, herkes daha ağır uykuda. Böyle güzel bir sabahta, hangi manyağın aklına gizli işler çevirmek gelirdi ki?

Aslında, hepimiz bu sorunun cevabını biliyoruz.

Sabah olduğunun ilk haberlerini veren güneş parlak gövdesini gösterdiğinde, ilk ışıkları Ego'nun yurt için ayrılan bölümüne vururken, odalardan birinde kalan Taehyung ve Jimin, mışıl mışıl uyumaktaydı. Aynı şekilde odanın diğer tarafında uyuyan Eun Bi de her şeyden habersiz deliksiz bir uyku çekiyordu. Fakat, onların bu uykusundan yararlanmak isteyen bir kişi mevcuttu. O kişi ise, odanın içine açtığı portalla birlikte esneyerek odaya girmişti. Birazdan iki kişiyi kaçırmak üzere olan birisine göre fazla vurdumduymazdı tavırları. Savsak adımlarla içeri girdi ve etrafa bakındı. Ardından sessiz olması gerektiğini fark ederek kendini dizginledi ve öncelikle Eun Bi'ye doğru ilerledi. Tam onun başının dibinde durduğunda "Üzgünüm çocuk. Kısa bir süreliğine oda arkadaşlarına el koyuyorum." dedi, sessizce ağzının içinde bir uyku büyüsü mırıldandı ve Eun Bi'nin her ihtimale karşı uyanmasını engellemiş oldu. Sonrasında da kendi kendine güldü ve "Bu çok zevkli olacak." diye mırıldandı sessizce. Ardından rahat adımlarla Taehyung'un yatağına doğru ilerledi.

•••

"Uyanın artık uykucular! Geldik!" Diye bir ses duyuldu geniş evin içerisinde. Odanın ortasında, yerde yatan bedenler bu sese tepki olarak hafif hafif kıpırdanmaya başladı, fakat çok kısa bir süre sonra hepsi tekrar tatlı uykularına geri döndü. Henüz hiçbiri ne olduğunun farkında değildi. Bunun üzerine Edalyn derin bir nefes aldı ve "Bu böyle olmayacak, ağır silahları çıkarmak lazım." dedi. Ardından "Hooty, sıra sende." diye mırıldandı ve geriye çekilip birazdan oluşacak kaos tablosunu izlemek üzere koltuğuna oturdu. Hooty ise aldığı işaretle birlikte heyecanla kapıyı açtı ve ortada hala yatmakta olan üyelere doğru baktı. Ardından boğazını temizledi ve "Uyanın!" diye çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Edalyn bu çığlığa alışkındı, bu yüzden tek yaptığı aniden yükselen sese karşı kaşlarını çatmak oldu. Fakat onun aksine, Hooty'nin bu gürültüsüne alışkın olmayan üyeler bağrışarak uyandı ve yerlerinde sıçradı. "Ne oluyor amına koyayım! Kıyamet mi koptu?! Savaşa mı gidiyoruz?!" Seokjin çığlık çığlığa bağırındığında üyeler şokla birbirine baktı. Jimin hızla Yoongi'ye işaret parmağını doğrultup "Benim odamda ne işin var amına koyayım?!" diye bağırdı. Yoongi de sanki birisiyle yatakta basılmış çıplak bir adammış gibi ellerini gövdesine sarıp zaten giyinik olan üstünü uyku sersemliğiyle kapatmaya çalıştı. "Asıl senin burada ne işin var amına koyayım?! Sapık mısın nesin! Niye benim yanımdasın sen?!" Onların tartışmasına Namjoon da dahil oldu. "Arkadaşlar, ne diyorsunuz amına koyayım?" dedi bıkkın bir ses tonuyla. Yoongi şokla Namjoon'a döndü. "Namjoon sen de mi?! Kaç yıldır arkadaşız nasıl namusuma göz dikersin adi herif! Sende zaten bir orospu ruhu seziyordum ama yedirememiştim, haklıymışım meğer!" Namjoon buna karşılık Yoongi'ye ağır olmayacak türden bir tokat attı ve "Aptal piç oda arkadaşıyız biz zaten! Ne konuşuyorsun?! Sikmek istesem şimdiye sikmiştim!" diye bağırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BLACK SWAN | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin