|¤=3=¤|

116 86 18
                                    

Merhabalar HAYALPEREST'leeeeeerr!
O meçhul soruyu soruyorum önce,
Nasılsınız?Yalansız bir cevap bekliyorum yorumlarda.
Bu bölüm geçiş bölümü oldu,umarım beğenerek okursunuz.

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

Kapıyı açmamla içeride ki negatif elektriğin yüzüme vurması bir oldu.Müdürümüz Tekin Hoca koltuğunda oturmuş arkası bana dönük olan iki gençle konuşuyordu,içeri girmemle ciddiyetini bozmadan önündeki dosyayı okumaya başladı.

"10-B Evrim Göksu,736.Sen misin kızım?"

Avuçlarımdan akan terlere sövmeyi bırakıp "E-evet benim Ho-hocam" dedim.Ögretmen bana kekelememden dolayı kaçamak bir bakış attıktan sonra arkası dönük olan gençlerin yanına geçmemi söyledi.Onlarla aynı hizaya geldiğimde birini tanıdığımı fark ettim,bu Burak'ın tayfasından Şahan'dı,morarmış gözleriyle buluştuğumda bakışları beni delip geçerken sessizliği bozan kapı tıklaması oldu.

Üçü kız ikisi erkek beş genç girdi içeri,Şahan'ın bakışlarıyla nefes almakta zorlandığım ortam şimdi havasızlıktan hepimizi öldürecek konuma gelmişti,gençlere göz gezdirdiğimde kızlarda ikisini tanıdım,Dilara ' nın sırdaşları Ebru ve Gümüş bana bakmamaya olağan gayret gösterirken merakım daha da artmıştı.Tekin Hoca benim bu merakımı sonunda fark etmiş ve konuya dalmıştı.

"Buranın okul olduğunu hala daha anlayamayan bu dangalaklara nasıl uydun Evrim?Hani bunlar deli,sen neden ortamı kızıştırdın?!Ha?!"

Avucuma batırdığım tırnaklarımla canımı yakmaktan başka bir şey yapamıyordum,Tekin öğretmen elindeki dosyayı hafifçe masaya bırakıp gözlüğünü indirdi ve konuşmaya devam etti.

"Şimdi üçünüzde disipline mi gitmek istiyorsunuz?Bu mu ailenizin size verdiği emeklerin mükafatı?!Ebru,sen anlat kızım,bunların ağzı mühür."dedi bana iğneleyici bakışlar atarak.

Ebru,Şahan'ı kenara iteleyerek kendini ön plana çıkardı ve konuşmaya başladı."Hocam,biz olay yaşandığında çardakta Gümüş'le oturmaktaydık.Sonrasında Evrim arkadaşımız Şahan'a panikle bir şeyler anlatmaya başladı,sonrasında Şahan Emir'i dövdü.Sebebi sanıyorum Evrim'in Şahan'a anlattığı şey."

Gümüş,Ebru'yu desteklediğinde gizliden gizliye şaşırmıştım.Ne ben Şahan'a bir şey söylemiştim,ne de Şahan yanındaki Emir denen çocuğu dövmüştü.Bu olayın içinde bir şeyler döndüğünü anlamama rağmen pek umursamadım,zaten başıma alabildiğim kadar bela almıştım.Sonra koridorlarda karşılaşmama rağmen adını bile bilmediğim genç,konuyu farklı bir gözle anlattı ve sonra başka bir kız.Sözde Emir'in ağzından Şahan'a laf taşıyıcılığı yapmış ve zaten düşman olan bu ikiliyi iyice birbirini dövecek seviyeye ulaştırmıştım.Tekin Hoca Şahan'a Emir ile neden aralarının bozuk olduğunu sorduğunda 'Omuz atma' meselesi deyip geçiştirmişti.

Tekin Hoca Emir ve ben hariç herkesin ifadesini almıştı.Bir süre düşündükten sonra önündeki dosyalarda birini açtı ve konuşmaya devam etti."Evrim Göksu,onuncu sınıfların ikincisi,geçen yil ki okul birincisi.Belgelenmiş suçları,kopya dağıtması,bir defa kız kavgasına karışması.Hmmm...Ne desem bilemedim Evrim."

Ben başımı önüme eğip beklerken o telefonundan ablamı aramış ve sıçtığımın kanıtlarını gözümüze sokmuştu.Herkes çıktıktan sonra,biz ablamı beklemeye koyulmuştuk,ablam müdürle konuşarak olayı kapatacaktı.Tekin öğretmen,yüzü gözü morarmış Emir'e bakarak anlatmasını rica etti.Emir,Şahan'a güldü bana göz kırptı ve anlatmaya başladı.

"Hocam öyle bir okul yönetiyorsunuz ki benim bu okulda ilk günüm olduğunu bile bilmiyorsunuz.Pes vallahi!Ben bu kadar mı değersizim?"

Öğretmen içinden çektiği ya sabırları bir kenara bırakıp Emir'e çabuk olmasını söyledi.Emir bunun üzerine kahkahalarla devam etti.

●KIRIK DÜŞLER ÜLKESİNİN HAYALPEREST İNSANLARI●(°Yarı Texting°)[ASKIYA ALINDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin