>▪.^_6_^.▪<

71 66 2
                                    

Ve yine yeniden ben;
Sen,sevgili okurum,nasılsın? Umarım iyisindir ve umarım bölümü begenirsin.Bu arada yorumlarda buluşalım,üzmeyin şu yazarcığınızı                              ^^ 
                            👅

🎈💙🎈💙🎈💙🎈💙🎈💙🎈💙🎈💙
❤🐞❤🐞❤🐞❤🐞❤🐞❤🐞❤🐞

Burak'ın ağzından...

İki günün ardından okuldaydım,girişte beni kınayan gözler moralimi bozsa da belli etmedim.Alışıktım bu bakışlara,ne ilkti ne de son olacaktı.Beni gören Toprak,yüzündeki alaylı gülümsemeyi hiç bozmadan yanıma geldi.

"Gözlerimiz yollarda kaldı yahuuu!"

"Bu kadar özleyeceğini bilseydim daha erken gelirdim." dedim öldürücü bakışlarla.

"Ben özledim,özledim tabii de..."

"Geveleme!"dedim hoşnutsuzluğumun kulağını çınlatan sesimle.

"Dilara pek özlemedi,sen yokken makyaj puanlamasını ben yaptım."

"Şere*siz!!!"dedim yarım ağız,Dilara'yı deli gibi sevdiğimi tek bilen oydu ve her fırsatta bunu kullanıyordu.Sevdiğim kızı bir başka erkekten sakınmak,kıskanmak en büyük korkum olsada konu Toprak olunca deliye dönüyordum.Toprak tekin biri değildi,ben bile onunla başa çıkamıyorken Dilara onunla arkadaş bile olsa hayatını mahvederdi.Ama Dilara Çinici,öyle birisi değildi,prensipli ve düzenliydi...Saf bir süre damlasıydı...Ve en önemlisi erkeklerden nefret ederdi,tam da hayalimdeki kadın gibi...

Sınıfa vardığımda aklımdaki kişinin karşımda belirmesiyle panikledim,sanki aklımı okuyup onu düşündüğümü anlayacakmış gibi bir his kalbimi yokluyordu.Beni fark ettiğinde her zamanki gibi boş bir bakış attı,o bakışlarda ne gizliydi deli gibi merak etsemde özlemimden sustum.

Önündeki sıraya oturduğumda tiz bir çığlık firar etti ağzından ve sonra
sınıftan koşarak çıktı.O çığlık onun dudaklarından sıyrılarak hayatının hatasını yapmıştı.

Bir kaç dakika sonra daha ne olduğunu anlamadan elinde sargı bezleriyle girdi sınıfa.Yaralı elimi tuttuğunda refleksle çektim,umursamadı ve bir haftadır elimi çevreleyen kan bulanmış sargıyı çözdü çıkardı.Elim havalanınca çantasının ön gözünden çıkardığı
tendirdüyotu makyaj silme beziyle yaralı yere bastı.Canım yansada hiç takmadım.

"Sıkma boşuna kendini,azcık sızını belli etsen,ağlasan erkeklik gururun incinmez korkma" dedi düz bir tavırla. Bir bilseydi erkeklik gururum için değilde onu gördüğüm için sızlanmadığımı...Kesin şu an beni gırtlaklıyor olurdu."Oldu başka emrin!" dedim sahte bir sert tepki vererek.Tek kaşını kaldırarak gözlerini gözlerime dikti,hiç bozmadım,benim geri çekilmediğimi görünce gözlerini kaçırdı.Keşke kaçırmasaydı da ölene dek görseydim göz bebeklerinde kendimi,ah keşke!..Elimi sararken gözüme takılan şeyle dikkatim dağıldı,çantası kremlerle,ağrı kesicilerle ve benzer bir çok ilaçla doluydu.

"Neden çantana bu kadar ıvır zıvır doldurma gereği duydun?Sen sormadan söyleyeyim 'Sadece merakımdan sana bu soruyu soruyorum'"dedim gayri-ihtiyari.Panikledi,etrafına göz gezdirdi ve çantasını kapadı.

"Kimseye söylemeyeceksen?"

"Sevdiğim kız üzerine yemin ederim"

"Çok merak ediyorum kim şu talihsiz gelin adayımız" dedi şakayla karışık,"sensin!' diyemedim.Kendine çeki düzen verdi ve devam etti.

"Şimdi şöyle ki ağır bir diş problemim var ve bundan kimsenin haberi yok,laf aramızda dişçilerle aram pek iyi değildir de.O yüzden de ağır kesici ilaçlar kullanıyorum."

●KIRIK DÜŞLER ÜLKESİNİN HAYALPEREST İNSANLARI●(°Yarı Texting°)[ASKIYA ALINDI!]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin