,,Harry?!" vykulil černovlasý překvapeně své tmavě hnědé oči.
Ani když k nim přibruslil o kousíček blíž, nepřipadalo mu, že by se pletl.
,,Já jsem tu taky, dík za povšimnutí..." zamumlal tiše drobný brunet.
Nedalo mu to a ozval se, jinak už si ale zvykl na to, že na něj vždycky všichni zapomínali. Tedy všichni, až na Harryho a Nialla.
,,Jo, jasně, promiň... Louisi?!" podivil se tedy Zayn i jeho směrem.
Čekal kohokoliv, ale Harryho... tedy ty dva teda ne.
,,Tak počkat... vy tři se mezi sebou znáte?" vložila se do toho i Gemma.
Nevěřícně krčila obočí a pohledem mezi nimi přeskakovala z jednoho na druhého... a z druhého na třetího.
,,Očividně," uchechtl se kudrnatý.
Byl to zcela zřejmý fakt, ale nijak víc na to radši neupozorňoval. Nebyl Liam.
,,Jak?" založila si jeho hnědooká sestra ruce na hrudi.
Nevybavovala si, že by před ní Harry někdy nějakého Zayna zmiňoval.
,,No... Zayn je náš spolužák... vlastně se mnou teď sedí," podíval se kudrnáč na svého věčně ospalého kamaráda.
Tak proto... proto byl vždycky jako vypnutý, věčně nedával pozor a byl neustále unavený... Gemma říkala, že je z nich ze všech nejlepší. Zřejmě musel neustále trénovat.
,,Takže ty se fakt bavíš s mým bratrem?" podívala se bruneta naprosto šokovaně na toho nejladnějšího krasobruslaře, kterého kdy na místním stadionu viděla.
,,No... jo," přikývl chlapec s havraními vlasy krapet nejistě.
Nějak nechápal... bylo pro něj složité si spojit, že byla tahle holka sestrou jeho kamaráda. Vždycky je vnímal jako dva úplně jiné lidi.
,,Fajn. Tak to můj zájem opadá."
,,Zájem?" vypadlo překvapeně z Harryho i Louise najednou.
,,Opadá?" ozval se ve stejnou chvíli i Zayn, který však zněl poněkud dotčeně.
,,No, tak to ne! Koukej na ně! Normálně si tady udělali sněm na bruslích a bez nás!" ozvalo se za zády kudrnáče a modroočka ještě dřív, než kdokoliv z nich stihl říct něco dalšího.
,,A to je zase kdo?" vypadlo z Gemmy skoro až zoufale.
,,Niall s Liamem, naši další spolužáci," vysvětlil jí její bratr.
,,A taky nově utvořený pár," prohlásil hrdě blonďák, který na ně předtím hulákal.
Nyní si však spokojeně svého přítele za ručičku dotáhl až k mantinelu a zblízka se na ně zaculil.
,,Ahoj všichni."
,,Vy jste všichni v jedné třídě?" pokoušela se v tom Gemma nějakým způsobem zorientovat.
,,Očividně," protočil její bratr zelenýma očima.
,,Pecka, tak já mizím dřív, než se tu objeví i vaše učitelka," zakroutila nad nimi bruneta hlavou a rozjela se pryč.
Nebyla však jediná.
,,Rád vás vidím... ale teď musím udělat, co jsem asi měl už dávno," zamumlal Zayn a rozjel se za dívkou, kterou znal už tak dlouho, že se sám začal stydět za to, jak v její přítomnosti většinou mlčel.
ČTEŠ
I don't like Christmas (Larry) | CZ ✅
FanfictionPřestože se Louis Tomlinson narodil na Štědrý den, svátky, které byly s tím dnem spojovány, nikdy neměl rád. Moc lidí to o něm nevědělo, byl totiž ohledně svých osobních informací poměrně zdrženlivý a největším tajemstvím pro kohokoliv, kdo ho znal...