Hejka!
Od razu mówię, że jest to moja pierwsza książka pisana w taki sposób! Więc proszę o wyrozumiałość 😅Pov. Wilbur
Leżałem u siebie w pokoju na łóżku. Właśnie skończyłem stream na Twitch'u. Od dłuższego czasu myślałem o czymś, a raczej o kimś. Myślę o nim dużo, chyba aż za dużo. Nie mogę się skupić na niczym innym, tylko właśnie na NIM. Szczerze? Nie mam żadnych podstaw, żeby mi się podobał. Nie rozmawiamy za dużo, a nawet jeśli to nie wiem jak wygląda! Wiem, że wygląd nie ma nic do tego i że liczy się charakter, ale nie chcę wyjść za debila, że zakochałem się w kimś nawet dobrze go nie znając. Musze przestać o nim myśleć... albo przynajmniej nie w takiej ilości.
Wstałem i skierowałem się do kuchni. Nadal nie mogę przestać o nim myśleć. Przecież on nawet mnie nie zauważa!? Czemu, więc ja tak o nim myślę? Nie wiem. Jeszcze nie znam odpowiedzi. Zrobiłem sobie kanapki i usiadłem przez stole ciągł o nim myśląc. Zachowuje się jak jakaś psychofanka... Albo napalona nastolatka. Zacząłem cicho śmiać się pod nosem. Po zjedzeniu wziąłem szybki prysznic, żeby wypłukać te wszystkie myśli. Tak bardzo chciałbym zobaczcie jego oczy, uśmiech... Wiem, że są osoby które widziały Dream'a bez maski, chciałbym być na ich miejscach. Kurwa! Miałeś przestać o nim myśleć!
Po odświeżeniu się ubrałam bokserki i poszłem do swojej sypialni. Chciałem iść spać, ale coś mnie powstrzymywało. Czułem, że muszę do kogoś napisać... Do Dream'a...
-Wilbur-
Hej Dream! Śpisz?-Dream 💚-
Spałem, ale mnie obudziłeś, a co?
I część tak po za tym-Wilbur-
Oh! W takim razie ja nie będę przeszkadzać... I przepraszam, że cię obudziłem 😅😅-Dream💚-
Dobranoc WilburTak wygląda to za każdym razem... Nie rozumiem! Tak bardzo staram się zbliżyć do niego, ale on.... Postanowiłem się nie przemęczać tymi myślami i poszłem spać. Zasnąłem zaskakująco szybko. Zazwyczaj nie mogę spać do północy. Zobaczymy co przyniesie jutro...
------------------
319 słów 💗
Mam nadzieję, że pierwszy rozdział wam się spodobał 😅
Powie, że po obejrzeniu urywki że stream'a Tommy'ego gdzie Wilbur umawia się z Dream'em na pizze musiałam to napisać 😋✌
CZYTASZ
Thinking Too Much | Dreambur | ✔️
FanfictionWilbur zaczął od jakiegoś czasu częściej rozmawiać z zamaskowanym chłopakiem. Dream nie zwraca na to uwagi, ponieważ spędza mnóstwo czasu z George'em, gdyż się w nim podkochuje. Jednak Dream zostanie odrzucony, co wykorzysta Soot. Rozpoczęcie: 07.04...