15.

652 59 23
                                    

Pov. Wilbur

Opuściłem swoje mieszkanie i skierowałem się pod wyznaczony adres. Do 17 miałem jeszcze 15 minut, powinienem się wyrobić.

Ubrany byłem w czarny garnitur i czarne jeansowe spodnie. Pod garniturem miałem białą koszulę. Mogłem wymyśleć coś lepszego, ale co ja poradzę. Nie wiedziałem jak pomyśli sobie Clay, a nie chce żeby wyglądało to jak randka (czyt. Chce żeby to była randka, ale nie chce wystraszyć blondyna, czy coś).

Szedłem ulicami Londynu trzymając w dłoni bukiet kwiatów. Większość pewnie myślała, że idę do jakiejś dziewczyny, ale nie. Kierowałem się do mieszkania chłopaka. Nie wielu wiedziało, że jestem homo. Niby byłem z Niki, ale to nie jest to. Oczywiście utrzymujemy ze sobą dobre relacje, jesteśmy przyjaciółmi. O mojej orientacji wiedzą tylko Philza, Techno, Tommy i Niki. Wspierają mnie i pomagają za co jestem im dozgonnie wdzięczny.

Po 10 minutach dotarłem pod drzwi blondyna. Stresowałem się bo jednak można było to nazwać randką. Nagle coś sobie przypomniałem. Przecież ja tego nie robię tylko w ramach przerosin, ale także dlatego, że chcę powiedzieć Clay'owi co do niego czuje... Teraz to już się kompletnie zestresowałem... Dobra raz się żyje! Najwyżej da mi kosza..

Wziąłem głęboki wdech i wydech po czym zapukałem do drzwi.

Pov. Dream

Wyczekiwałem przybycia Will'a. Nie wiem czemu, ale bardzo chciałem się z nim spotkać. Kiedy siedziałem tak na kanapie i przeglądałem coś na telefonie usłyszałem pukanie do drzwi. Szybko wstałem i je otworzyłem. Moim oczom ukazał się nie kto inny jak sam William Gold. Muszę przyznać, że wygląda niczego sobie. Jezu! O czym ja myślę! To tylko przyjaciel..

——————————————————

:D

Thinking Too Much | Dreambur | ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz