Pov. Dream
Był wieczór, a ja nie miałem co robić, więc postanowiłem zrobić stream'a. Dawno żadnego nie robiłem tak w ogóle, więc fani będą zadowoleni. Napisałem do Sapnap'a czy chciałby do mnie dołączyć i się zgodził. Normalnie napisałabym pewnie także do George'a, ale wydaję mi się, że muszę sobie zrobić od niego przerwę.
Po rozpoczęciu stream'a chat chciał abyśmy zagrali w Minecraft, ale z jakimś modem. A z relacji, że miałem w planach zrobienie odcinków z modami to miałem ich pare. Szybko znalazłem taki, który powinien się wszystkim spodobać i zaczęła się zabawa.
Dostawałem masę śmiesznych donate'ów, które poprawiały mi humor, a kiedy zacząłem śmiać się jak tzw. "Czajnik" chat zapełnił się wiadomościami typu: "Legendarny śmiech powrócił!" "Czajnik!" co jeszcze bardziej mnie rozśmieszyło. No co! To nie moja wina!
W pewnym momencie dostałem ciekawego donate'a.
WIlbur Soot donated $10
Hej! Mógłbym do was dołączyć?? Uwielbiam modyyyy <33- Jasne! Zaraz wyśle Ci linka do grupy i mod'a! - powiedziałem szczęśliwy. Zawsze byłem przyzwyczajony, że gram z trzema osobami, więc cieszyła mnie wiadomość, że znowu będę grał z dwójką osób! - Sap, nie będzie Ci to przeszkadzać? - spytałem, bo nie chciałem aby Nick czuł się niekomfortowo.
- Oczywiście! Wysyłaj mu te linki i niech do nas dołącza! - krzyknął uradowany na co się zaśmiałem.
Wysłałem link do modów oraz zaprosiłem go do grupki i już po chwili wszyscy świetnie się bawili. Śmialiśmy się, graliśmy i pocieszaliśmy moich widzów.
Po godzinie wspólnego grania Wilbur powiedział coś co sprawiło, że polała się lawina plotek związanych ze mną i William'em.
- Hej Sapnap! - powiedział z uśmiechem szatyn.
- Co jest?
- Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego jaki Dream jest przystojny - nastała chwila ciszy, a ja słuchałem go bardzo uważnie. Ciekawe co jeszcze o mnie sądzi.
- Widziałeś go? - zapytał zaskoczony Nick.
- Ba! Ja nawet z nim na randce byłem! - powiedział i zaczął się chichotać, a na mojej twarzy pojawił się soczysty burak.
___________________________________________________________________________
342 słowa
Sorka za taki krótki, ale na potrzeby książki ;)
Wgl to dziękuje bardzo mocnooooooooooo <333
Za tyle wyświetleń, gwiazdeczek i komentarzy!!
Cieszę się, że wam się podoba <3
Oby tak dalej!
CZYTASZ
Thinking Too Much | Dreambur | ✔️
FanfictionWilbur zaczął od jakiegoś czasu częściej rozmawiać z zamaskowanym chłopakiem. Dream nie zwraca na to uwagi, ponieważ spędza mnóstwo czasu z George'em, gdyż się w nim podkochuje. Jednak Dream zostanie odrzucony, co wykorzysta Soot. Rozpoczęcie: 07.04...