14.

765 69 20
                                    

~~TIME SKIP - Ranek~~

Pov. Wilbur

Niby Clay powiedział mi, że nie jest zły, ale jakoś czuje, że powinienem go jeszcze raz przeprosić. Wstałem z łóżka i podszedłem do szaf aby przebrać się w normalne ubrania. Wziąłem pierwsze lepsze ciuchy i wyszedłem do łazienki, żeby móc się tam w spokoju przebrać.

Nie włączyłem dziś jeszcze telefonu i muszę powiedzieć, że boje sie to zrobić. Jestem w 100% pewny, że internet jest teraz pełen klipów ze wczorajszego stream'a Dream'a.

Po przebraniu się napisałem do blondyna o adres jego mieszkania. Nie zapamiętałem go, a nie chciałem wejść do jakiegoś randomowego domu. Ten prawie, że od razu mi odpisał. Wspaniale. Wszystko zgodnie z planem. Spytałem się go również czy ma czas o 17. Potwierdził.

Zadzwoniłem do dość popularnej restauracji i poprosiłem o rezerwacje. Udało mi się ją założyć, więc zostały tylko kwiaty. Jezu, to wygląda jak randka albo coś..

W między czasie zaglądałem na Twitter'a, ale po paru minutach mi się odechciało, kiedy zobaczyłem te wszystkie zdania na temat ostatniego stream'a, nie mogłem sobie tego wybaczyć. To było głupie.

Wstałem z kanapy i skierowałem się do drzwi wyjściowych. Ubrałem buty i wyszedłem poszukać kwiaciarni. Po bliżej mi nieokreślonym czasie udało mi się znaleźć kwiaciarnie i wybrać kwiaty, które swoją drogą były piękne. Mam nadzieję, że Clay też je polubi.

Rezerwacje w restauracji mieliśmy na 17, więc miałem jeszcze 2 godziny.

Pov. Dream

Od samego ranka nie mogę się na niczym skupić. O godzinie 10 napisał do mnie Wilbur z prośbą o podanie adresu mojego mieszkania. Oczywscie mu podałem bo byłem ciekaw po co mu mój adres. Nie mam zielonego pojęcia co kombinuję, ale jestem mega ciekawy. A moze po prostu chcę się spotkać, a ja tylko wymyślam? Całkiem możliwe.

Kiedy wybiła 15 zacząłem się okazuje zbierać. Muszę przyznać, że ubrałem się dość odświętnie, ale kto bogatemu zabroni? Mam tylko nadzieję, że to odpowiedni strój.

------------------

310 słów

------------------

DZIĘKUJĘ!!! 💗💗💗

DZIĘKUJĘ!!! 💗💗💗

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Thinking Too Much | Dreambur | ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz