5.

868 76 75
                                    

Pov. Dream

Szliśmy przez park. Ogłuszała nas niezręczna cisza. George po prostu szedł, a ja towarzyszyła mu myśląc przy tym jak wyznać mu swoje uczucia. Postanowiłem usiąść więc pokazałem George'owi najbliższą ławkę. Ten tylko pokiwał głową i usiadł, a ja zaraz obok niego. Rozmawiałyśmy chwile o czymś. Wtedy postanowiłem to powiedzieć.

- George? - spytałem nie pewnie.

- Tak Clay? - spytał chłopak i popatrzył się na mnie z ciepłym uśmiechem.

- Musze Ci coś powiedzieć.

- Słucham uważnie - chłopak zrobił niepewną minę, ale pozwolił mi kontynuować.

- Bo... Ja.. Ja... Podobasz mi się George! I to nawet nie wiesz jak bardzo! - krzyknąłem, ale nie aż tak głośno aby ktoś mnie usłyszał.

Chłopak patrzył na mnie przez chwilę z szeroko otwartymi oczami, lecz po chwili odezwał się.

- Przykro mi Dream, ale nie czuje do Ciebie tego samego - powiedział to i uśmiechnął się do mnie.

Siedziałem chwilę w bezruchu. Jak mogłem kiedykolwiek pomyśleć, że moje uczucia są odwzajemniane? George przesunął się do mnie, pewnie chciał mnie przytulić, jednak ja szybko wstałem, powiedziałem, że muszę iść i wyszedłem z parku kierując się do swojego mieszkania.

Weszłam do mieszkania, scsglem buty i zamknąłem drzwi na klucz. Weszłem do swojego pokoju i zaszyłem się tam. Powtarzałem sobie w myślach, że to było do przewidzenia, że co ja mogłem sobie myśleć. Te całe "flirty" na stream'ach i odcinkach było dla żartu, George nie brał tego na poważnie tyko udawał, ale to co ja powiedziałem, każde moje słowo wypowiedziane na jego temat... To wszystko było szczere... Poczułem coś mokrego na policzkach. Dotknąłem dłonią policzki i zorientowałem się że to łzy, nie pozwoliłem aby są do ich więcej. Po 2 godzinach cierpienia postanowiłem sobie odpuścić, wiem ze najpewniej moje wyznanie zniszczył naszą przyjaźń, ale nie obchodziło mnie to w tym momencie. Postanowiłem zapomnieć o George'u. Na dobre.

——————————————————

293 słowa

Hejcia!
Przepraszam za takie krótkie T^T
Obiecuje, że następne rozdziały będą dłuższe 💗

Thinking Too Much | Dreambur | ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz