Erkekçe Mücadele (16+)

29 0 0
                                    

Adam gözlerini kaçırdı ondan.. Yutkundu.. İçindeki mücadele bitmek bilmiyordu.. Baksana ne ne tatlı.. Gözlerinin içi gülüyor sana bakarken.. Sesi.. Yüreğine kadar işleyen.. Gülümserken çıkan gamzeleri nasılda güzel bir kıvrım yaratıyordu yüzünde.. Saçları okyanusun dalgalarına dokunmakla eşdeğer.. Yutkundu.. İçindeki binlerce yıllık mücadele bitmiyordu..

Irrgghhh.. Ne saçı, ne gözü lan.. Bırak sesi, kaşı gözü.. Göğüslere bak.. Dekolte nasıl ama? İstemiyormusun onlara dokunmayı.. Gül goncası gibi uçlarını emmeyi.. Vucuduna yaslanan vucudunu hissetmeyi istemiyormusun? Dilinle dokundukça tenine, çıkaracağı sesler..  Ya o sana dokununca.. Sana sarılınca ikinizin arasında ezilen göğüslerinin sertliği..

Hayır hayır düşünemem bunları.. Seviyorum onu ben.. Hep yanımda olsun istiyorum.. Hep onun yanında olmak istiyorum.. Bana güvenerek sokulmalarını yaşamak istiyorum.. Dik dik gözlerimin içine baktığında elimde olmadan, utanarak gözlerimi kaçırmak istiyorum.. Saçlarını geri attığında hayranca seyretmek istiyorum onu.. Sus sus..

Laynnn.. Manyakmısın olm sen.. Bak şu sütun gibi bacaklara.. Ayak bileklerinden kalçasına gelene kadar ellerin yanar.. Avuç içlerin alev alev olur..Yanyana uzanıp böyle okşarken bacaklarını, dudaklarını, boynunu öpmeyi istemiyormusun yani? Dudaklarını sana sunmasını, dokundukça vucudunun kıvrılmasını hı? Senin ve kendi üstündeki tişörtleri çıkarıp tenlerinizin çıplak sıcaklığınıdamı yaşamak istemiyorsun?

Olmazzz.. Ben onun ellerini tutup kumsalda yürürken ayaklarımda kumsalın sıcaklığını hissetmek istiyorum..  Yan yana sırt üstü uzanıp yeşilliklere gözkyüzünde bulutlara bakıp onunla şekillere anlamlar çıkarmakta istiyorum.. Sabahları kalktığımızda onun mahmur gözlerini oğuşturup kendine gelmeden önceki bakışları ile bana bakmasını görmek istiyorum..

Malmısın olm sen.. Tamam yapın bunları.. Ama ondan önce yapmak istediklerin olduğunuda biliyorum.. Kumsalda sadece elini tutmak yetecekmi sana? Yada yeşilliklerde sırt üstü yan yana uzandığınızda sadece şekillermi çizmek isteyeceksin gökyüzünde, yoksa o şekillerden yanında yatan bu güzel hatunun vucut hatlarınımı çıkaracaksın? Yani o sırt üstü yatarken dönüp dudaklarına yapışıp, bacaklarının arasınada girmek istemiyorsundur kesin?

Laaayygghhnnnn.. Susssana... Pissin sen.. Kabasın ve duygusuzsun..Ona sadece omuzlarından aşağı bir et parçası gibi bakıyorsun.. Becerilebilecek bir et parçası.. Oysa bak bir.. Ne kadarda akıllı o.. Kitap okuyor.. Dünya ile alakalı.. Hem benimle her konuda sohbet edebiliyor.. Tavla bile oynuyoruz karşılıklı.. Üstelikte benim kadar hırslı bu konuda.. Hormonlar.. Hormonlarla güdülen bir yapıya sahipsin sen..

Kes lan.. Deli gibi istiyorsun işte onu.. Onunla tek bir vucut olduğundadaki sıcaklığı hep istedin.. Benimi kandıracaksın.. Aşk maşk bahane sex şahane sende biliyorsun.. Hatun vucudunun tatlı sert yumuşaklığını ne kadar istediğini ikimizde biliyoruz.. Onun içinde gidip gelirken altında kıvranmasının sende yarattığı etkiyi inkar edebilirmisin?

Sen kes lan.. Ben onu çok seviyorum.. Hayatımın geri kalan yolunu onunla birlikte geçirmek istiyorum.. Her akşam onunla uyuyup, her sabah onunla uyanmak istiyorum.. Birlikte kahvaltı edip, beni işe uğurlarkenki sahiplenmesini istiyorum.. Eve döndüğümde kapıyı açtığında sanki yıllardır ayrıymışızda kavuşmuşcasına.. Koltukta göğsüme başını dayadığında saçlarını sevmek istiyorum.. Mırıl mırıl uyusun istiyorum ben onu seyrederken..

Hııı.. İstemiyorsun yani ona erkekçe sahip olmayı öylemi? Onun kadınlığını hissetmesini, kendi erkekliğinin hazzını yaşamayı? O muhteşem vucudu dururken yanında saçları ile oynayacaksın sadece hı? Sex fantazilerini onun yanında, savaş baltalarını gömer gibi gömeceksin öylemi? Sie lan!! Kimi kandırıyorusun sen?

Sanane lan sananeee.. Herşeyi zamanı gelince yaşarız biz.. Sevişmek istediğimizde, oda isterse yani sevişiriz.. Senin söylediğin gibi sırf benim hayvansal dürtülerimle olmaz.. Tek vucut olmayı cinsel organlarımızın birleşmesi olarak değil, duygularımızın harmanlaması olarak yaşarız.. Bir tecavüzün faili olmam ben senin düşüncelerinle.. Yaratanın bize sunduğu en güzel duygu olarak yaşarız..

Baaa baa baaa.. Bayağıda akustik kelimeler kuruyorsun he.. Şu anda benimle mücadele halinde olman, anlatmaya çalışman bile beni haklı çıkarıyor.. Bir kadına baktığında ilk önce nerelere baktığını ikimizde biliyoruz.. Çaktırmasanda ona ben biliyorum.. Birlikte bakıyoruz çünkü.. Onlarca pozisyon içeren fantazileri birlikte kurguluyoruz.. Sadece gördüklerinmi? Hiç görmediğin, tanışmadığın, varmı yokmu bilmediğin kadınlarla bile yatmadınmı beyninde? Safmı sanıyorsun lan beni? Bende senin sanki bilmiyorsun bunu..

Hırtsın lan..

Hı hı hırtız biz olm.. Çünkü erkeğiz.. Hamurumuzda var bu istek.. Elden birşey gelmez..

Çok seviyorum ben onu...

Çok istiyorum onu..

Dipçik NotBana "tarzın dışında yazı yazamassın" diyen bir arkadaşım var..  Ona ithaf olsun..

DenemelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin