Ah... Ne çok zaman olmuş Çemberin Altında için bölüm açmayalı.
Nasıl başlayacağımı unutacak kadar heyecanlandım ama aslında biraz iç dökmek için geldim. Burada kim kaldı kim kalmadı bilmiyorum ama olanlarınızla şöyle bir dertleşelim istedim. Buradaysanız bana bir merhaba demeyi unutmayın.
Öncelikle bilmeyenleriniz ve yayınladığım son bölümden sonra direkt bunu görecek yeni okurlarım için ufak bir hatırlatma, Çemberin Altında'yı Ephesus Yayınları baskısıyla her yerde bulabilirsiniz. Devamı henüz Wattpad üzerinde yok.
Çemberin Altında ilk bölümünü 10 Ağustos 2016'da yayınladım. Tam 10 Ağustos'ta 10 Numara ile tanıştınız, çok sevdiniz ve çok sahiplendiniz. Vay canına. 10 Ağustos 2021'de ÇA ile beşinci yılımız olacak. Bu beş yıla neler neler sığdı bir bilseniz.
Yaşadıklarımı anlatmayı, yansıtmayı hiçbir zaman sevmedim. Bu sosyal medyanın görünmeyen yüzü olarak değil, kalbine dokunmayı sevdiğim okurlarımı daha fazla endişelendirmek istemediğim içindi. On iki yıl önce yazdıklarımı paylaşmaya başladığım ilk zamanlar da böyleydim. Bundan sonra da bu tutumumu sürdürmeye devam edeceğim.
Geride bıraktığımız beş yıl içinde on beş yıl büyüdüm. Kalbim değişti, kalemim değişti, en önemlisi de ben değiştim. Kimseye hiçbir şey yansıtmadım ama neler yaşadığımı bilseniz, hala bırakmadığım, kitaplarıma ve sizlere sıkı sıkı tutunduğum için benimle gurur duyardınız. Çoğu zaman tamam artık bitti dediğim, sırf yazmak da değil, hiçbir yapmaya enerjim kalmadı artık devam edemem dediğim iki zaman oldu. Çoğu sürece göre bizim sürecimiz biraz daha ağır ve yavaş işledi. Ben de farkındayım. Sanmayın ki tükenmedim, bu kadar uzun süre benimle olan sizlerin beklentisi hep benimleydi. Fakat hep motive olmanın, kendimi yükseltmenin bir yolunu hep buldum. Yapmak zorundaydım çünkü bıraksam bile şu an olduğumdan daha mutlu olmayacaktım. Süreçler belirsizliklerle dolu olsa da herkesin yolu, herkesin hayatı farklıdır ya... Benim ki de böyleydi. Yıllar sürdü ama büyüdükçe kabullendim. Bazen ne yaparsanız yapın olmaz, tek yapmanız gereken şey zamana bırakmak. Esnek her zaman katıdan daha güçlüdür diye bir söz duymuştum. Gerçekten de öyleymiş.
Ne tesadüftür ki yine Ağustos 2020'de Çemberin Altında Ephesus Yayınları baskısı ile ikinci sürecine girmiş oldu. İtiraf etmem gerekir ki, en güzel süreçlerimden biri oldu. Pandemiye denk geldiği için henüz çekiliş kitapları hariç bir tane bile ÇA imzalayamadım. Dördüncü kitabım olmasına rağmen uzun bir aradan sonra çıkan ilk kitabımdı. Heyecanımı tahmin edersiniz, günlerce uyuyamadım. Karmakarışık hayatımın ortasında aldığım en güzel nefeslerden oldu. Daha çok sevdiğinizi ve daha çok sahiplendiğinizi görmek devam etme enerjisi verdi bana.
Şimdi ikinci ve Çemberin Altında'nın son kitabı için çok güzel bir sürecin ortasındayım. Çok az kaldığını söylemem gerek. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik derler ya, kuyruğun bir ucundan tuttum ve tarih veremesem bile çok yakında Çemberin Altında serüvenini layığıyla tamamlayacağız. Okuduğunuzda göz kapaklarınızın arkasında havai fişekler patlayacak, hepimiz için görkemli bir son olacak. Şimdiden yorumlarınız için sabırsızlanmaya başladım bile.
Fakat sizden bir isteğim var. Çemberin Altında'yı beklerken tanışmanızı istediğim iki yeni hikayem var. Biri Yarın Etkisi, diğeri ise Tablo Gezginleri. ÇA sürecinden sonra karşınıza bu iki hikayeyle çıkacağım ve inanın şu anki tempomuzdan daha hararetli daha güzel olacak. Benim ideolojim bu, biliyorsunuz. Yaşadığımız her süreç bir öncekinden iyi olmak zorunda. Bana güvenin, sizlerle daha birçok anı biriktireceğiz. Her biri, bir diğerinden daha güzel olacak.
Şimdilik bu kadar. Burada da aktif olmaya başlamıştım ama Çemberin Altında hakkında konuşmaya bir türlü fırsat bulamamıştım. Meraklısına aşağıya ilk kitabın kapağını bırakacağım. Bölümün başına eklediğim video da henüz okumayanlar için ilk kitabın tanıtıcı fragmanı. İkinci kitap ilgili her şey kesinleştiğinde ise ayrı bir bölümle özel olarak duyurmak niyetindeyim. Madem buradayız, hakkını verelim.
Tekrar ve tekrar, şimdiye kadar benimle olduğunuz için çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çemberin Altında | Kitap
Teen FictionÖğrendiğim şeylerden biri daha, hiçbir şey sonsuza kadar iyi ya da sonsuza kadar kötü devam etmez. * Görüşüm sadece saniyeler sürse de aynı on numara gibi nefes nefese kalmıştım. O çoktan maçına geri dönüp tüm yeteneklerini konuşturmaya devam ediyo...