Bölüm 1:İlk Tanışma

1.6K 84 163
                                    


*Bu yazdığım ilk hikayem yani yanlisliklarim olursa çok üzgünüm ve hikayeyi kötü bir sonla bitirmeyi düşünmüyorum iyi okumalar*

______________________________________________________________________________

《Naruto'nun Bakışaçısı》

Her zamanki gibi okula doğru yürüyorum ve gözlerimin sürükleyici mavilikleri ve yüzümdeki parlayan gülümsemem ile dikkat çekiyorum.Bir kaç liseli kız ben yanlarından geçerken kızarıyor ve gözlerimin içine içine bakıyor.Ben de onları umursamadan sadece yanlarından ve gidiyorum.

Okula vardığım zaman beni en yakın arkadaşım Shikamaru'yu gördüm.Selamlaştık ve okula girdik.Tabi ben yanlarından geçerken herkesten selam alıyorum.Gülümsememi de bir saniye düşürmüyorum.

Sınıfa grimeden önce kilitli dolabımdan ders programıma bakıp gerekli ders kitaplarımı aldım ve sınıfa girdim.Sınıfa ben girince herkes gülümsüyordu.Sınıftaki yada daha çok okuldaki herkes beni çok severdi.Bir kişi hariç Sakura cadolozu(Yazar-chan  bu gıcık karekterden nefret eder ve ölmesini diler)

Yerime oturdum ve dersin başlamasını beklerken kafamı önümdeki sıraya yatırıverdim.Pencere kenarında oturduğum için pencereye  kafamı döndürüp dışarıyı seyrediyorum.Sonra birden zil çaldı herkes sınıfa doluştu.

Öğretmenin gelmesi yine çok uzun sürmüştü.Neyse ki iki ders var da dersi izleyebiliyoruz.Oh evet ben okulu severim.Çalışkan bir öğrenciyimdir.Girmeyi sevmediğim tek ders Kakashi-sensei'in dersi çünkü dersin nerdeyse yarısını onu bekleyerek geçiriyiyoruz.

........

Kakashi-sensei 15 dakikalık gecikmenin ardından derse girdi.O sapığın tipini gördüğümde kendisini ne kadar sevmediğim hatırladım.Tamam kendisi bana bir çok konuda yardımcı oluyor ama babam gibi gördüğüm Iruka-sensei'e asılmasına katlanamıyorum.Neyse Fen dersi bittikten sonraki ders en sevdigimden de çok sevdiğim Iruka-sensei'in dersiydi.Beni küçüklüğümden beri o büyütmüştü.

.....

Iruka-sensei sınıfa girdiğinde yanında siyah saçlı, herkesin soğuk diyeceği bakışları olan olan bir çocuk da yanındaydı.

Iruka}"Günaydın çocuklar."

Sınıf}"Günaydın Iruka sensei"

Iruka}"Evet size yeni sınıf arkadaşınız Sasuke Uchiha'yı tanıtayım,veya...sen kendini tanıtmak ister misin delikanlı?"

Sınıftaki bütün kızlar ona bakıyordu.Eh,onları suclayamam şimdi gerçekten iyi görünüyor.

Sasuke}"İsmim Sasuke Uchiha,17 yaşındayım,bu şehire yeni taşındım..."dedi soğuk bir sesle

   _____________________________________________________________________________

 Sonraki Bölümde Görüşmek Üzere Neko-chan'lar (kawai nekoları çok severim) 

                                                   

YanımdasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin