Bölüm 14: "Nii...?"

598 49 25
                                    

《3. Şahsın Bakışaçısı》 

İngilizce dersinin boş geçen ilk saatinden sonra araya girmişlerdi. Herkes eski öğretmenin değiştiğinden bahsediyordu. İkinci dersin boş olmayacağı ve yeni öğretmenin gireceğinden bahsediyordu bütün öğrenciler. Naruto da bunu duymuştu. Eski öğretmenleri başka bir okula atanmıştı ve bu yüzden geçen hafta derse girememişlerdi. Naruto ilk derse biri gelmediğinde o gün de ingilizce dersinin boş geçeceğini düşünmüştü. Ama sonra diğer öğrencilerin yeni ingilizce öğretmenleri hakkında konuştuklarını duymuştu. O da yeni öğretmenlerini merak ediyordu.

Naruto {"Sasuke.."

Sasuke {"Hm?"

Naruto {"Sence yeni ingilizce hocası nasıl biri olur??"

Sasuke {"Hm.. bilmem.. Ama sen ingilizce hocası deyince aklıma geldi, bir kaç yıldır görüşmediğim öğretmen bir kuzenim var. En son babamın ölümünün 1 veya 2 yıl sonrasında görüşmüştük...Abime çok benzer.."

Naruto {"Neh neh, Sasuke, ben sizin eve ne zaman gelebilirim??"

Sasuke {"Bu da nereden aklına geldi şimdi??"

Naruto {"Abinden bahsedince, seni onun büyüttüğünü söylemiştin..Ben de o zamandan beri onu merak ediyorum zaten."

Sasuke {"O da seninle tanışmaya can atıyor zaten.."

Naruto {"Hey!!"

Sasuke {"Dalga geçmiyorum! Ona senden bahsettiğimden beri seni çok merak ediyor.. Yıllar sonra beni hayata döndürmüşsün, öyle diyor."

Naruto {"Hm? Hayata döndürmek mi??"

Sasuke {"E abim sonuçta, 6 yıldır edindiğim tek arkadaşımsın, tabii ki merak edecek"

Naruto {"Eeh.... 6 yıl da çok uzun be.."

Sasuke {"Ben bildiğin depresyondaydım zaten.."

•Zil Çalar•

Naruto {"Hadi sınıfa gidelim"

Sınıfa gidip sıralarına oturdular. Bu ders öğretmen gelecek deniyordu. Onu bekliyorlardı.

Sasuke {"Na!.. öğretmenin adını falan biliyor musun??"

Naruto {"Hm? Oh, hayır.. Kızlar konuşuyordu, erkekmiş galiba.."

Sasuke {"Hm.."

•Kapı Açılır•

Kapının açılma sesinden bütün sınıf sessizliğe büründü. İçeri uzun boylu, siyah saçlı, gözlüklü biri girdi.

?????? {"Merhaba çocuklar, ben yeni ingilizce öğretmeninizim. Yeni bir atama olmazsa bu yılı ve gelecek yılı mezun olana kadar benimle geçireceksiniz"

Sasuke yeni öğretmenlerini görünce göz kapakları genişledi. Anlanılacak kadar çok sesli değildi ama farkedilecek kadar sesli bir şeyler mırıldandı;

Sasuke {"nii?..."

Naruto arkasından eğildi ve sessizce sordu

Naruto {"Ne?..." 

Sasuke arkasını döndü ve "bir şey yok" dedi. Sonra öğretmenin birine söz  verdiğini duydular ve söz alan öğrenciye baktılar

Söz Alan Öğrenci👌 {"Etto.. isminiz, nedir acaba??"

Soran bir kız öğrenciydi. Çok da önemli değil. Sonra öğretmene döndüler. Öğretmen gülümsedi ve ismini tahtaya yazarken söyledi

?????? {"İsmim...Shisui Uchiha. Yurt dışından atandım."

Soy ismini duyunca herkesin gözü Sasuke'ye kaydı. Shisui-sensei de onların bakışlarını takip etti ve Sasuke'yi gördü. En başta biraz şaşırmış olsa da sonra yüzünü sıcak bir gülümseme kapladı.

Shisui-sensei {"Görüşmeyeli nasılsın, Sasuke?"

Sasuke {"Shisui nii..."

Shisui-sensei {"Abin nasıl, umarım kendini çok yormuyordur.."

Sasuke {"İ-iyi..."

Tüm sınıf onları  izliyordu. Ama onlar pek umursamıyor gibiydi. Bir süre konuştuktan sonra sonra Shisui-sensei konudan atladı.

Shisui-sensei {"Neyse, bu konuları başka zaman konuşuruz şimdi derse başlayalım degil mi? Duyduğum kadarıyla bütün okulun zaren bir hafta açığı var. Çok geri kalmayalım."

Tam derse başlayacakken kız bir öğrenci atladı

Kız Bir Öğrenci👌 {"Sensei! Kaç.. yaşındasınız acaba.."

Shisui-sensei {"Hm?..26"

Cevap verdikten sonra sonunda derse başladılar. Naruto'nun aklında Sasuke'nin yeni hocayı nereden tanıdığı sorusu dolanıyordu. 'Dersten sonra sorarım...' diye düşündü. 


Dersten sonra Naruto hemen Sasuke'nin başına dikildi. Soracağı sorunun cevabını bütün sınıf merak ediyordu ama hiçbiri Sasuke'ye o kadar yakın değildi. Naruto sorusunu sordu

Naruto {"Hey, Sasuke...Shisui-sensei'le nereden tanışıyorsunuz??"

Sasuke {"Sana öğretmen kuzenimden bahsetmiştim, Shisui-nii benim o kuzenim oluyor.."

Naruto {"Hm..Onun sayesinde abin hakkında aklımda bir şekil oluştu. Birbirlerine benzediklerini soylemistin değil mi?"

Sasuke {"Hm...Evet..."

YanımdasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin