Bölüm 2:İlk İzlenim

1K 69 70
                                    



Sasuke}"İsmim Sasuke Uchiha,17 yaşındayım,bu şehire yeni taşındım..."

_____________________________________________________________

《Sasuke'nin Bakışaçısı》

●Sabah●

Yatağımda ölü gibi yatarken birden kafama bir bardak suyun boşalmasıyla uyandım.Karşımdaki yüz iki ebeveyinimi de kaybettigimden beri beni büyüten abimdi.Annemi zaten hiç tanımamıştım ve polis olan babamı da bir görevde kaybetmiştik. Babamı da kaybettigım zaman çok fazla zihinsel sorun yaşamıştım. Ama Itachi hep yanımdaydı.Şu an tek varlığım o ve benim için çok değerli.

Itachi {"Günaydın!"

Sasuke {"Günaydın ,aniki"

Her sabah bunun olmasına alışmıştim. Artık ne bunu yaptığı için kızıyor ne de başka bir tepki veriyorum. Bu bizim sabah rutinimizin bir parçası.

Itachi mutfağa gitti ve ben de yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım.Mutfaktan Itachi'nin hazırladığı kahvaltının kokusu burnuma geldi.Nasıl bu kadar hızlı hazırlıyor bilmiyorum ama ben yataktan kalktığımda yapmaya başlayıp mutfağa indiğimde bitirmiş oluyor.

Hızlıca giyinip mutfağa girdim ve her zamanki mükemmel kahvatı ile karşılaştım.Kahvaltımı yaptım ,abimden arabanın anahtarlarını aldım ,arabaya bindim ve onun da gelmesini bekledim.Hayır araba kullanmayı bilmediğimden degil ,yanımda olması beni rahatlatıyor anlarsınız ya...(yazar kardeşlik ilişkilerini çok seviyor ve animede bu ikisinden istediği şirinliği bulamadığı için burda onları çook tatlış iki abi kardeş yapıcak bilginize)

Okula geldiğimizde bir annenin oğlunun alnından öpmesi niteliğinde ,küçükken hiç hoşuma gitmeyen iki parmağıyla alnıma vurdu.

Okula girdiğimde yeni olduğum için sanıyorum herkes bana bakıyordu. Ben de en iyi yaptığım şeyi yaptım ve onları umursamadan müdürün odasını aramaya başladım.Ben müdürün odasını ararken ders zili çalmıştı.Sınıflar derslerinin yarısındayken ben müdürün odasını yeni bulmuştum.Bir devlet okulu neden bu kadar büyük olur ki!?

Müdürden okul numaramı ve sınıfımı aldım .Sonra sınıf öğretmenim sanıyorum bir öğretmeni aradı.O gelene kadar zil çalmıştı,herkes dışardaydı.Ögretmenler odasına gittik .Bugün sınıfımla dersi varmış o zaman onunla birlikte gidermişim.Bir ders daha bekledik ve sonra sınıfıma gittik.

Girdiğimizde herkes bana bakıyordu.Kızların bana sapık gibi bakması çok rahatsız edici...Birden Iruka-sensei'in bana seslendiğini duydum.

Iruka {"Veya....sen kendini tanıtmak ister misin delikanlı?"

{"İsmim Sasuke Uchiha,17 yaşındayım,bu şehire yeni taşındım..."

Sonra Iruka-sensei bana oturacağım yeri gösterdi.Sarı saçlı bir çocuğun önü.

《Naruto'nun Bakışaçısı》

['Hmm?Demek ismi Sasuke'ymiş.Çok soğuk duruyor,Ürkünç...Teneffüste gidip tanişacagim.'

●Dersten Sonra●

  Teneffüs zili çaldı ve Sasuke'nin yanına gittim.

{"Hey! İsmin Sasuke'ydi değil mi?Ben Naruto,arkadaş olmak ister misin?"

《Sasuke'nin Bakışaçısı》

Naru{"Hey! İsmin Sasuke'ydi değil mi?Ben Naruto,arkadaş olmak ister misin?"

Ne diyor bu?Arkadaş mı olmak istiyor!?Hayatta olmaz.Yanımda bu kadar parlak ve dikkat çekici birini istemiyorum.

{"Hah?"

{"Ne istiyorsun"

Naru {"Hmm....çok soğuksun,sadece arkadaş olmak istiyorum."

{"Hayır."

Naru {"Eeh!?bu çok hızlı bir cevaptı....Aah hadi ama lütfen ,okuldaki beni sevmeyen ikinci bi kişi olmasını istemiyorum" (merak etme hayatında seni en seven kişin olucak )

Ne yani benim dışımda onu sevmeyen sadece bir kişi mi var.Bu çocuğu bu kadar mükemmel yapan ne?Hmm...belki de ilk gördüğüm o parlak gülüşüdür.Cidden parlıyordu...

Bu konuşmadan sonra dersler hariç bütün teneffüslerde beni rahatsız etti.Galiba dersleri seviyor.

Şu anda okul bitmeden önceki son teneffüsümüz ve hala benim başımın etini yiyor.Ne Yani Okulda Seni Semeyen Birileri Olsa Ölür müsün!?Bu çocuğun sorunu ne?....

Naru {"Hadi..Ne-Nee~?..."

['Agh,çok sinir bozucu'

_________________________________________________

Evet bu bölümü burda bitireceğim çünkü ilham sıkıntısı yaşamaya başladım 

Sonraki Bölümde Görüşürüz


YanımdasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin