《3. Şahsın Bakışaçısı》
5 dakika kadar sonra Sasuke ev kıyafetleriyle aşağı indi. Naruto Sasuke'yi ilk defa ev halinde gördüğü için biraz şaşırmıştı.
Sasuke dizinde gri bir şortun üstüne beyaz bol bir tişört giyiyordu. Naruto biraz kızardı......
Sasuke'ye biraz fazla uzun süre baktığının farkında değildi.
Sasuke {"Oi usuratonkachi, neye bakıyorsun?"
Naruto Sasuke'nin seslenişiyle kendine geldi. Başını iki yana salladı ve sonra elini ensesine götürüp kaşırken çekingen bir gülümsemeyle cevap verdi.
Naruto {"Oh! P-pardon... dalmışım... seni ilk defa ev halinde görüyorum."
Sasuke {"Pekala.. abim birazdan gelir televizyonu açmak ister misin?"
Naruto {"Evet!"
Sasuke {"Tamam, gel o zaman."
Salon ve mutfak amerikan tarzı, birleşik. Ama iki yeri ayıran yarım bir beyaz duvar var. Üst kata çıkan merdiven ise mutfak ve salonu ayıran yarım duvarın önünde. Merdivenden inince sağa dönersen salon, sola donersen geniş bir mutfakla karşılaşırsın. Evin giriş kapısı mutfakla salonu ayıran duvarın sol tarafında, salonu kapsamayan bölgede.(Not olsun bu da; yarım duvar hem dikey hem de yatay olarak yarım. Yani çeyrek diyebilirsiniz isterseniz.)
İkisi de salondaki koltuğa oturdular. Sasuke televizyonu açtı.
Sasuke {"Ne açıyım?"
Naruto {"Hm... filmlere ya da dizilere pek düşkünlüğüm yok... senin önerin falan?"
Sasuke {"Hm.. küçükken izlediğim bir dedektif filmi vardı.. o zamanlar severdim, abimle izlemiştik.."
Aklına bir sey gelmiş olacak, kıkırdadı. Sonra devam etti.
"Abim gizemleri dedektif açıklamadan çözüyordu, ben de ona filmdeki dedektiften daha çok hayran oluyordum."Naruto {"Waah! Itachi-san çok zekiymiş! O zaman kaç yaşlarındaydı?"
Sasuke {"13-14 yaşlarındaydi galiba.. aramızda 6 yaş artı bir kaç ay fark var."
Tekrar televizyona döndüklerinde anahtar hışırtısı ve kapının açılma sesi duyuldu. İkisi de istemsizce kapıya baktı. Birkaç saniye sonra Sasuke yavaşça yerinden kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Naruto oturmaya devam ediyordu.
İtachi içeri girip ayakkabılarını ayakkabılığa koyduktan sonra Sasuke'nin onu karşısında beklediğini bilir gibi gülümseyen yüzüyle ona baktı. İki parmağıyla alnını fiskeledikten sonra Sasuke ona somurtan suratıyla bakarak alanını ovarken konuştu;Itachi {"Hoşbuldum"
Sonra Sol tarafında kanepeye oturan Naruto'ya döndü ve gülümseyerek konuştu. Gülümsemesi Naruto'nun gözlerinin ışıldamasına sebep oldu.
Itachi {"Evimize hoşgeldin, Naruto-kun"
Naruto da heyecanlı bir şekilde pasparlak gülümseyerek karşılık verdi.
Naruto {"Hoşbuldum!"
Sonra Itachi hâlâ kapanmamış kapıdan dışarı baktı ve sonra tekrar önüne dönerek merdivenlerin önündeki duvara yaslandı.
Itachi {"Neyi bekliyorsun?"
Sasuke Itachi kapının önünden çekildikten sonra dışarıda bekleyen kuzenini gördü.
Sasuke {"Shisui?"
Shisui ayakkabılarını çıkarıp eline alarak içeri girdi ve ayakkabılarını ayakkabılığı yerleştirdikten sonra konuştu.
Shisui {"Abinden büyük olmama rağmen ona abi deyip neden bana adımla sesleniyorsun??"
Sonrasında Itachi kıkırdayıp üst kata çıktı. Üst kattan kapıların açılma ve kapanma sesleri geliyordu.
Shisui de iç çekip Naruto'nun yanına oturdu.Yüzündeki sıcak bir gülümsemeyle konuştu.
Shisui {"Ee, ne yapıyordunuz?"Naruto {"Hm, film bulmaya çalışıyorduk"
Shisui {"Ne seçtiniz?"
Naruto {"Henüz bir şey kararlaştıramadık -tebayo~...."
Sasuke {"Shisui nii, küçükken sana çok sevdiğim bir dedektif filminden bahsetmiş miydim?"
Shisui {"Hm... hatırlamıyorum maalesef."
Sasuke {"O olabilir diye düşünmüştüm, kaliteli bir filmdi."
Shisui {"İzlediğim filmleri genelde hep abinle izlerdin, bunu da onunla izlediysen gelince ona sorsana, onun hafızası daha iyidir."
Sasuke {"Hm.. pekala."
Bir süre daha böyle sohbet ettikten sonra mutfaktan gelen seslerle irkildiler.
Naruto {"O neydi?"
Sasuke ve Shisui aynı anda {"Itachi'dir/nii-san'dır"
Naruto'nun başından ter aktı. Aynı anda, aynı şeyleri söylemeleri komiğine gitmişti.
Naruto {"Eh.... ama hiç aşağı indiğini görmedim.."
Sasuke {"O sessizdir. Muhtemelen yemek yapıyor. Ama şaşırtıcı, normalde yemek yaparken de sesi çıkmaz. Sakatlığı tuttu herhalde. Normalde yapacağı şey senin ruhun bile duymadan orada yemeği hazırlayıp, sofrayı kurunca sana seslenmek olur. Gerçekten o olmadığına ve paranormal bir şey olduğuna inanmak istiyorsan bak."
Itachi tava almak için eğildiği yerden kalkarak gözüktü.
Sasuke {"Bak, dedim."
Itachi üzerinde gözler hissedip onlara döndü. Ne olduğunu anlamlandıramamış bir yüz ifadesiyle onlara bakıyordu. (Yazar-chan'ınız bu görüntünün çok değerli ve şirin olduğunu düşünüyor😍😍)
Sasuke ona dönüp konuştu.Sasuke {"Hir şey yok, Naruto senin sen olduğuna inanmak istemedi sadece."
Itachi gözlerini kısıp hafif gülümsedi.
Itachi {"Eh.."Sasuke {"Hadi sen işine dön."
Itachi somurtup tezgâha döndü ve yemek hazırlamaya başladı.
Sasuke aniden hatırladı.Sasuke {"Nii-san"
Itachi {"Evet?"
Sasuke {"Küçükken seninle izlediğim bir dedektif filmi hatırlıyor musun?"
Itachi bir yandan önündeki işi yapıyordu biyandan da konuşurken arada bir elindeki bıçağı sallıyordu.
Itachi {"Ah, evet. Dedektif filmleri en sevdiklerindi! ×××'de en sevdiğindi! İlk izlediğinde bayılmıştın. En sonunda da bana kızmıştın, sürekli heyecanını kaçırıp duruyormuşum, öyle diyordun."Shisui {"Ve, sormadan cevapladı."
Naruto {"Ama Sasuke bana anlatırken öyle dememişti -tebayo! Demişti ki sana filmdeki dedektiften çok-"
Sasuke {"O kadar ayrıntıyı nasıl hatırlıyorsun? Kaç yıl önceydi!"
Itachi {"Sen önce bana o zamanki küçücük suratını unutup unutmadığımı sorsana! Ah, çok şirindin o zamanlar!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
FanficNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...