《3.Şahsın Bakışaçısı》
Zil tekrar çaldığında beden eğitimi dersi için spor salonuna, sonra da spor salonunun içindeki soyunma odasına gidip beden eğitimi üniformalarını giymeye koyuldular. Sasuke soyunma odasından çıkarken yüzünde yine bir kırmızılık vardı. Daha önce Naruto ile birlikte soyunma odasında üstünü değiştirmişti, ama bu defa aklına Naruto'nun evindeki neredeyse çıplak hali gelip duruyordu.
Herkes spor salonunun bir köşesinde takılıyordu. Kızlar Sasuke'nin yanına gelmek istiyorlardı ama onu ne kadar yakışıklı buluyorlarsa bir o kadar da korkutucu buluyorlardı. Sasuke'nin soğuk bakışları onu korumaya yetiyor denebilir. Hee, korkutamadığı biri var tabi. İlk gördüğünde korkmuş olsa da ilk diyaloglarından beri onu korkutamıyordu. Son bir kaç haftadır denemese de ilk başlarda ondan kurtulmak için çok denemiş ama başaramamıştı. Naruto Sasuke ona ne kadar korkutucu bakarsa baksın korkmuyordu. Sasuke de zaten yakınlaştıklarından beri ondan kurtulmaya çalışmıyordu.
Öğretmenleri Gai-sensei (ben izlerken çevirmen-chan böyle çevirmişti, umarım yanlış bilmiyorumdur..) gelmiş, herkesi sıraya sokmuştu. İlk önce yoklama aldı, sonra ısınma hareketleri yaptırmaya başladı. İlk dersin yarısında asıl etkinliklere başlamış, ikinci dersde de tekrar yoklama almış, birkaç ısınma hareketi yaptırmış, sonra da dersine geçmişti.
4. Dersden sonra öğle arasıydı. Bütün sınıf acıkmış şekilde üstlerini değiştirmiş ve kafeteryaya koşmuşlardı. Naruto çok aşırı acıkmamıştı çünkü hareket etmeye alışkın, hiperaktif biriydi. Aynı şekilde Sasuke de acıkmamıştı çünkü yemeğe düşkün biri değildi ve çok sık acıkmazdı. İkisi de kurt gibi acıkmadıkları için sakince giyiniyorlardı. Herkes giyinip çıkmıstı ama onlar hala giyiniyordu. Az bir işleri kalmıştı zaten. Hemen giyinip çıkacaklardı. Naruto ayakkabılarını giydi, kurularken bozulmuş saçını düzeltti, ve soyunma odasının girişinde Sasuke'yi beklemeye başladı. 2 dakikaya varmadan Sasuke de gelmişti.
Kafeteryaya gittiklerinde bütün masaların dolu olduğunu gördüler. Naruto homudandı ve yemekhanenin/kantinin(??) olduğu tarafa gittiler. Yemeklerini aldılar ve boş masa olmadığı için sınıfa gitmeye karar verdiler. Kafeteryadan çıkarken arkalarındaki masalardan birinden bir sen duydular.
Sakura {"Sasuke-kun!!"
Sasuke duymamış gibi yapacaktı ama Naruto sesi duymuş, geldiği yere bakmış ve Sakura'nın da göreceği şekilde kendisine bildirdiğinden emin olmuştu. Artık duymamış gibi yapamazdı çünkü Sakura, Sasuke'nin kendisine seslendiğinden haberi olduğunu biliyordu. İç çekti ve arkasını döndü. Sakura'nın olduğu masaya bakıyordu. Sakura hemen olduğu yerden kalktı ve Sasuke'nin yanına koştu. Naruto sinir olmuş bir şekilde Sakura'ya bakıyordu. Sakura da Naruto'yu görünce ona dik dik baktı ve sonra da hemen yüzünü değiştirip Sasuke'ye döndü.
Sakura {"A-ano.. o gün seni çağırdığımda......."
Sasuke konuşmanın nereye vardığını çok iyi anlamıştı. Bunu tekrar dinlemek istemiyordu. Naruto da Sakura'nın söyleyeceği şeyle ilgilenmiyordu ancak Sasuke'yi çağırdığı günü araya katınca 'biraz bekliyim' dedi.
Sakura {"Sen beni duymamıştın galiba...ş-şey ben demkştim ki..."
Sasuke bir iç daha çekti. Çok sıkılmıştı. Kızların itiraflarını dinlemeyi hiç sevmiyordu. Hele ikinci defa dinlemek söz konusu bile olamazdı.
Sakura {"S-seni, seviyorum, Sasuke-kun..."
Sasuke arkasını döndü ve hiçbir şey olmamıs gibi kafeteryadan çıktı. Naruto da onunla birlikte çıktı. Sınıfa gittiler, yine ters bir şekilde sıralarına oturdular, ve karşılıklı yemeklerını yediler.
○Okul Çıkışı○
《Naruto'nun Bakışaçısı》
Son ders Yamato-sensei'leydi. O adamın yüzünden korkuyorum. Dersini aslanlarla, ya da dinlemeyenlerle konuşurken bildiğin psikolojik baskı uyguluyor. O surat insanı şizofren eder. Neyse ki ben hiç o suratı görmedim..
Sasuke'yle dolabımızın kapağını kapatırken sordum.
{"Neh neh, Sasuke.. Haftasonu buluşalım mı??"
Bana ne dediğimi anlamamış gibi bakıyordu.
{"Diyorum ki, haftasonu buluşup vakit geçirelim mi??"
Sasuke {"Misâl??"
{"Gezelim, kafeye veya sinemaya falan gidebiliriz??"
Hiç beklemediğim bir cevap aldım....
Sasuke {"Hayır, seninle çıkmayacağım. Nereden geliyor bu fikirler. Bildiğin çıkma teklifi ediyorsun!"
{"Eh!? Ne dedim ki ben..."
Sasuke {"Şimdi, şöyle düşün, canlandıralım. Senin kelimelerini hiç değiştirmeyeceğim "
Ellerini utangaç bir kız gibi tuttu. Kafasını biraz eğdi, sesini de biraz indelterek konuşmaya başladı;
Sasuke {"Neh, Naruto-kun..haftasonu buluşalım mı?...Vakit geçiririz..Kafeye ya da..sinemaya gitmek gibi..."
Yüzümün kızardığını hissettim. Agh! Çok şirinsin!! B-bekle.. Ne?? Yo-yo-yo-yo! Naruto, sen. bir. erkeksin, Sasuke de. senin. gibi. bir. erkek. Neden ona kızarıyorum?? Ama yalan söylememeliyim çok iyi utangaç kız taklidi yaptı ve çok yakıştı.
{"Aa~Cidden tuhaf geliyor... bu arada, utangaç kız olmak da çok yakıştı ha. Çok sevimliydin~"
Yüzü kızarmaya başladı. Sinir etmeyi çok seviyorum. Çok şirin oluyor....-ah..tamam çok tuhaf düşünmeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
Fiksi PenggemarNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...