《Sasuke'nin Bakışaçısı》
Tabiki abimden kaçamadım.Tek yapabildiğim ev halime geçene kadar zaman kazanabilmek oldu.
{"Agh..Tamam iyi bekle."
Odama gittim, üstümü değiştirdim,yatağıma oturdum ve abim oyalandığımı anlayıp beni kontrol etmeye gelene kadar bekledim.En sonunda kapıyı bile çalmadan çat içeri daldı.
Itachi {"Evet,bekliyorum."
{"Nii-san Ne kadar kabasın en azından kapıyı çalsaydın."
Itachi {"Dalga geçme,bana unutturamayacağını biliyorsun.Evet,bekliyorum,Yine."
{"Agh,tamam yaa.Okuldan biri var, arkadaşım oluyor galiba,o sinirimi bozdu."
Itachi|*Kıkırdar*{"Galiba mı? Neyse,peki ne yaptı tam olarak."
Şu adam beni çileden çıkaracak. Yaw sana ne abicim.
{"O okula gittiğinden beri arkadaş olalım diye başımın etini yiyordu,tüm okulla anlaşıyorda kendisi,iki kişi kendisini sevmese ölürmüş ."
Itachi {Tüm okulla mı?"
{böyle bir takıntısı var bende anlamıyorum onu,ışte bende artık beni rahatsız etmesin diye kabul etmiştim,hangi akla hizmetse ,o da beni öyle bir rahat bıraktı ki anlatamam,her teneffüs yanımda."
Itachi|*Kıkırdar*{"İyi okulda yanlız olmamana sevindim. "
{"Ben de onun yanımda olmasına yavaş yavaş uyum sağlamaya sonra da alışmaya başladım... "
Itachi {"Nasıl yani?"
{"En başta enerjisi çok ağır geliyordu ama öyle gelmemeye başladı ışte,ama bir sıkıntı vardı ben de dahil arkadaşlarından kimse ailesi hakkında bişey bilmiyor,hatta bırak ailesini okul dışı hayatını bile bilmiyorlar."
Itachi {"Cidden!?"
{"Ben de kabul ettikten sonraki günlerden birinde sormuştum karşılık olarak-"
Itachi {"N sormuştu ki?"
{"O bana ailemi sormuştu ben de ona ailesini sormuştum,o zaman sorumu bir geçiştirmiştu,tabi çok önemsememiştim o zaman daha ona alışmamıştım ve umurumda da değildi."
Itachi|*Hiç değişmiceksin bakışı*
{"Bu gün de ona dedim ki 'arkadaşlarından kimse ailen hakkında hatta bırak aileni okul dışı hayatını bile bilmiyorlar sence de bu tuhaf değil mi 'sonrada da işte bir şekilde yine sorumu geçiştirmeyi başardı,ona sinirim bozuldu."
(Sasuke'ye şimdiye kadar olan olayları özetlediği için teşekkür edelim lütfen )
Itachi {"Hmm...pekala,galiba seni rahat bırakabilirim.10 dakikaya aşağıda ol yemek yiyeceksin."
{"Hai~"
《Naruto'nun Bakışaçısı》
İnanamıyorum soyut çocukla arkadaş oldum.Vee....Galiba sorusunu da geçiştirmiş oldum...Eminim çok sinirlenmiştir ama benim için iyi oldu ne yalan söyleyim.Özel hayatimdan bahsetmeyi sevmem.Neden böyle bir meraka düştüki zaten.Ama şimdi bi de bunun yarını var.Çok kızacak...
________________________________________________
Bölümün sonu bana göre de kısa oldu ama yapabileceğim birşey yok İlham Benden Kaçıyor!Barışınca direk yeni bölüm yazıcam söz.
Bunu ikinci defa yayınladım ben farketmemişim wattpad kaydetmemiş bölümün adını (kopyala yapıştır yaptım aynı olsun diye Gomenne)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
Fiksi PenggemarNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...