《Naruto'nun Bakışaçısı》
Okulun girişinde Sasuke'yi bekliyorum.
['Nerede kaldı bu.Bir de araba ile geliyor olacak.'
Düşünürken Sasuke ve abisinin arabasını gördüm. Cuma günü benim evdeyken biraz daha konuştuk,geçmişimiz hakkında çok fazla benzerlik var.
Sasuke arabadan inerken abisine el salladı. (Ay çok şeker😢)
{"Oii!!"
Ona seslendim.Bana döndü ve *bir dakika bekle* işareti verdi.Yine bekliyorum.Abisine birşeyler anlatıyor gibi,ne oldu acaba...
Yanıma geldiğinde okul binasına birlikte yürümeye başladık. Sınıfımız aynı olduğu için sınıfta da konuşabiliyoruz.
Sınıfa girdiğimizde kızlardan birkaçı başımıza toplandı.Sakura bu sınıfta olmadığı için çok mutluyum.Bizim sınıfta bana gıcık olan kız yok.Arada konuşurken Sasuke'yle tek anlaşabilen ben olduğum için beni kıskandıklarını söylemişlerdi...
○Flashback○
Kız#1{"Aah,Naruto-kun keşke senin yerinde olabilseydim...."
{"Eh?...Neden ki?"
Kız#2 {"Hmm~?Sasuke-kun'la çok iyi anlaşıyorsunuz,konuştuğu tek öğrenci sensin"
{"Aah,bilmem ki...öyle mi"
Kız#1 {"Tabiki öyle,başkasıyla konuşurken hic seninle olduğu gibi değil,çok soğuk."
{"Hm...galiba öyle..."
Kız#2 {"Seni kıskanıyorum,Sasuke-kun'la öyle yakın olmak için bütün kızlar o kadar çabalıyor ki"
Kız#1 {"hmm,evet...Çok şanslısın Naruto-kun..."
○Flashback End○
Böyle işte,sonra ben de Sasuke'nin sırasına geçip oturdum,Sasuke'de kızları geçip benim sırama oturdu.Ben onun sandalyesinde ters oturuyordum,yani o benim sıramda düz oturuyordu, ben de onun sırasında onu görebilmek için ters dönmüştüm.Ders zili çalana kadar sohbet ettik.Zil çalınca kendi sıralarımıza geçtik.Bugün pazartesi olduğu için ilk ders Kakashi-sensei'in.
.......
20 dakikalık dersten sonra- ,ders 20 dakika sürdü çünkü sensei yine gecikti,teneffuste Sasuke ile bahçeye çıktık.Bir bankta oturup tam huzurluyuz diyecekken-......Solmuş bir kiraz çiçeği bunu bozmak zorunda olduğunu hissetti.
Sakura {"Günaydın Sasuke-kun~ Birlikte dolaşmak ister misin? "
Sasuke cevap vermedi.Böyle yapmasına bayılıyorum çünkü bu sessizliği "evet" olarak kabul eden bir tek benim.Başka biri böyle bir cevaptan bozulurdu. Yani bu sessizliği bana "hayır" olarak kullanamayacağı gibi başka birine "evet" olarak da kullanmıyor.
Sakura {"Sasuke-kun?..."
{"Sakura.."
Sakura {"Ne var Naruto?!.."
Yine boş yere sinirli davranıyor.
{"Sasuke'den cevap alamayacağının,veya istediğin cevabı alamayacağının farkındasın,değil mi?"
Sakura {"Sen karışma! Eminim Sasuke-kun benimle gelmek istiyordur, değil mi Sasuke-kun~?"
Sasuke {"Beni rahat bırak Sakura,sadece bencilliğinle sinirimi bozuyorsun."
Sasuke böyle benim tarafımdaymış gibi davranınca çok hoşuma gidiyor.
Sakura {"E-eh? S-Sasuke-kun ne bencilliğinden bahsediyorsun?"
Sasuke {"Diyorum ki,Naruto gibi birine bile kıskandığın için kötü davranıyorsun,bu bencilliğin sinirimi bozuyor"
Sakura {"N-Naruto'yu kıskanmak mı?,Ben n-neden onun gibi birini kıskanayım ki?..hehe"
B-bekle....kıskanmak mı!? Sakura mı!?
{"E-Eh!? Sakura!?"
_____________________________________________
To Be Contined...
Umarım doğru yazmışımdır,hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
FanfictionNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...