Bölüm 8 (1/2):"Yanlız Yaşıyorum"

779 58 21
                                    

○Ertesi Gün○

《Naruto'nun Bakışaçısı》 

Çalar saatim çalınca yumruk atasım geliyor.Ama kısıtlı paramı yeni bir tanesi için harcayamam.Saatimi susturduktan sonra kalktım giyindim.Sonra da kahvaltı niyetine birkaç bişey atıştırdım ve dışarı çıktım.

Yüzümde gülümsememle yolda yürüyorum her zamanki gibi.Ama okulun kapısına geldiğimde bir panik bastı.Neden mi?Gördüğüm gözleri görseydiniz eminim ruhunuz kaçıp gitmiş gibi bembeyaz olurdunuz. Sasuke bana o soğuk bakışlarla bakıyor.Ürkünç!...

 {"Aah...m-merhaba Sasuke..."

Sasu {"Hm?Kurtulmaya çalışma dünki sorumu şimdi cevaplayacaksın.Dün neden geçiştirdigini sorsam da zaten olup bitmiş bisey hemde unuttum diyeceksin biliyorum. Ama şimdi öyle bir şansın yok."

Aagh!! Neden hep böyle olmak zorunda ki!?Özel hayatımdan bahsetmedi sevmem ama görünüşe göre beni zorlayacak.Istesem de ,istemesem de...

{"E-etto...Sasuke,..ben..özel hayatımdan konuşmayı çok sevmem...özellikle de şu an,okulda..."

Sasu {"Ama,"

{"Ama,biliyorum beni buna zorlayacaksın,yani..."

Sasu {"yani?"

{"İlla öğrenmek istiyorsan bunu okulda söylemesem....belki..-"

Sasu {"Anladım o zaman okul çıkışı ya sen bana ,ya ben sana geliyorum ki..gelen kişi muhtemelen ben olucam çünkü sen yabancı ortamda bu konuyu konuşmak istemiyorsun."

E-eh..b-bekle,NE!?Okul çıkışı evime mi gelecek!?

{"S-Sasuke!?-"

Sasu {"Bunu kesinlikle öğreneceğim bu yüzden ya sen bana,ya ben sana kesin gelicem seç birini."

{"Aaagh!Hadi ama,hiç pes etmiyorsun..."

Sasu {"Yani?"

{"...P-Pekala benim evim olsun..."

Sasu{"Tamam anlaştık,okul çıkışı beni bekliyorsun,kaçmaya çalışma bunun yarını da var."

Ah bilmezmiyim,bugün nasıl bir akılla bu kadar rahat geldim okula onu bile anlamıyorum.

○Okul Çıkışı○

《Sasuke'nin Bakışaçısı》 

Çıkışta Naruto için bekliyorum.Evini de merak etmiyo değilim.Ama en çok istediğim sorumun cevabı.Normalde zaten sorularının geçiştirilmesini sevmem,en başta bu Naruto olduğu için umursamamıştım ama şimdi Naruto benim arkadaşım ve onu önemsiyorum galiba.

Naruto sonunda aşağı indiğinde onu zorlamam yüzünden sanıyorum suratı asıktı.Neden bu kadar konuşmayı istemiyor anlamadım.

Naru {"Yoşh,hadi gidelim"

Birlikte yürümeye başladık.Gittiğimiz yol en başta cadde üzerindeydi,sonra bir sokağa girdik.Biraz ıssızdı ama çok da kötü bir durumda değildi.Sonra tekrar caddeye bakan bir sokağa girdik.

{"Sen evine bu yoldan gidiyorsun.."

Naru {"Hm?Evet her gün bu yoldan geçerim, okula gelirken de eve dönerken de..."

Bayağa bir yol varmış,neden otobüsle gitmiyor diye düşünür insan.Her gün bu kadar yürüyor ha..

Sonunda bir apartmanın önünde durduk.Bir apartmanda yaşıyor? Olabilir...İçeri girdiğimizde bir kaç kat çıktık ve onun apartmanının kapısının önüne geldik.Artık bu çocuğun neden bu kadar cılız olduğunu sorgulamayacağım. 

Naru {"Geldik..."

İçeri geçtik,çok sessizdi.Ailesi nerede acaba...

Naru{"Tamam,üstümü değiştirene kadar biraz bekle.."

Başımla onayladim.6-7 dakika sonra geldi.

Naru {"E-etto...bişey ister misin?"

"Hayır" dercesine başımı sağladım ve konuşmaya başladım.

{"Ailen nerede,ebeveynlerin? "

Naru {"Bilmem" 

《Üçüncü Şahıs Bakışaçısı》

Sasuke'nin bu cevaba kafası karışmıştı."Bilmem"de ne demekti,ebeveyinlerinin,ailesinin yerini nasıl bilemeyebilirdi?

Sasu {"Bilmem?Ne demek oluyor bu"

Naru {"Bilmiyorum demek."

Sasu{"Ailenin yerini nasıl bilemeyebilirsin??"

Naru{"Daha kim olduklarını bile bilmediğim insanların nerede olduğunu nasıl bilebilirim ki deģil mi?"

Sasu {"Peki,seni kim büyüttü o zaman?Yetimhane desen o zaman hala orada olman gerekir reşit değilsin."

Naru{"Evlat edinildim"

Sasu {"O zaman koruyucu ailen nerede"

Naru{"Beni bir yaşlı bir çift evlat edindi,şu anda şehir dışındalar,bana aylık para gönderiyorlar,ayrıca ölmeden önce ailemin yakınılarmış.Ben kendimle ilgilenebilecek duruma gelene kadar bana baktılar yani 12 yaşımdan beri yanlız yaşıyorum..."

______________________________________________________

UYKUM GELDIII uyumak istiyorum,biliyorum alakasız biyerde bitirdim ama bunu bölüm 8'in part 1'i olarak sayabilirsiniz.Part 2 de görüşmek üzere..


YanımdasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin