《3. Şahsın Bakışaçısı》
Okulun ilk döneminin sonları gelmişti. Artık güneşli günlerin de geride kalmasıyla havalar oldukça soğumuştu, kar havaları yaklaştığının haberini vermeye başlamıştı.
Okul çıkışıydı, Sasuke son dersinden çıkmış okul kapısında bekliyordu. Çok bekleyemeden boynuna ani bir ağırlık çöktü.
Sasuke{"Oi, Naruto! Geldiğini söylesene aptal. "
Naruto'nun ani atlayışıyla tökezlemişti. Başını biraz çevirdikten sonra boynunh koltuk altına almış gencin yarım daire gözlerini gördü. Yüzünde herkese örnek olmaya çalışırmışçasına parlayan bir gülümseme vardı.
Naruto{"OLMAZ! O zaman seni şaşırtamam! "
Daha sonra Naruto'nun kollarını biraz gevşetmesiyle Sasuke biraz doğruldu. Kendisiyle neredeyse aynı boyda olan gencin kolunu omzundan indirmesini istemedi.
Birlikte okul yolunda yürüyorlardı. Hava bulutluydu, neredeyse kar yağmaya başlayacak gibiydi. Sasuke başını kaldırdı ve bir süre Naruto'nun kolunun önderliğinde gökyüzüne bakarak yürüdü.
Sasuke{"Hey... "
Naruto{"Hm? "
Sarışın çocuk yaz mevsimin gök yüzünü anımsatarak merakla parlayan mavi gözleriyle Sasuke'ye döndü.
Sasuke{"Bugün bizim evde kalsana. Abim yarın sabaha kadar ofiste kalacakmış. "
Yanaklarında, soğuktan dolayı yayılmış olan al renk damarlarının gözükmesine, yüzünün olduğundan daha zayıf görünmesine sebep olmuştu.
Naruto bir süre sessizce Sasuke'nin yüzünü inceledi. Kendi yanakları da kızarmıştı.
Sasuke'nin birden yüzünü ona dönmesiyle bir an şaşırdı.Ne yapması gerektiğini bir anlığına unutmuştu. Hızlıca aklını başına toplayıp konuşmaya başladı.
Naruto{"Yoksa kendin kalmaya korkuyor musun~? "
Ancak Sasuke pek de beklediği gibi bir tepki vermemişti. Yüzünü montunun boyunluğuna indirerek al elmacık kemiklerini dışarıda bırakmıştı.
Sasuke{"Sanki senin çok hoşuna gidiyor yalnız kalmak.. "
Naruto'nun yüzündeki o koca gülümseme bir an kaybolmuştu. Sonraki saniye ise ifadesi yeri daha naif ve içten bir gülümsemeye bırakmıştı.
Naruto{"Doğru, ben de sevmiyorum... Ama seni seviyorum-tebayo! "
Pek düşünmeden söylemişti, ne dediğinin de pek farkına hiç varmamıştı. Ancak Sasuke söylediğini duyduktan sonra şaşırıp bakışlarını kaçırmış, Naruto'nun ne söylediğinin farkında olmadığını görünce de sessizce gülmüştü.
Sasuke{"Hah, usuratonkachi. "
Sasuke'nin güldüğüni görünce Naruto'nun gözleri parlamıştı. Omuzundaki kolunu sıkıp Sasuke'yi tekrar aşağı çekmişti.
Sasuke{"O-Oi! Yapma işte şunu! "
Naruto{"Hadi eve gidelim o zaman-tebayo! Hehe! "
Sasuke{"Naruto! "
••••
Sasuke {"Al, bunlar rahat olur değil mi? "
Naruto, Sasuke'nin verdiği bebe mavisi kazak ve ten rengi eşofmanı aldı.
Naruto{"Olur olur! Burada giyinebilirim değil mi? "
Sasuke {"Tabi, takıl...AH! Hey! Dur ne yapıyorsun hemen?!"
Naruto{"Burada değişeceğimi söylemiştin? "
Sasuke pek düşünmeden cevap vermişti ancak Naruto'nun hemen soyunmasını beklemiyordu.
Sasuke{"Önce çıkmamı beklemen mantıklı bir seçenek olmaz mı sence? "
Göz kenarlarından hafif bir kızarıklık yayılmaya başlamıştı.
Naruto{"Ah, evet doğru... Ama bir şey olmaz? İkimiz de erkek değil miyiz? "
Sasuke{"Doğru, ama yine de... Utanç verici geliyor... "
Naruto{"Ama soyunma odasında birlikte üstümüzi değiştiriyoruz? "
Sasuke'nin göz kenarlarından başlayan kızarıklık iyice yayılmaya başlamıştı. Tuhaf hissetmişti. Çünkü okulda üstlerini değiştirirken Naruto onun odasında olmuyor, onun kıyafetlerini giyecek olmuyordu. Neden bu şekilde hissettiğini anlayamamıştı.
Naruto bir süre Sasuke'yi inceledi. Utanmış görünüyordu. O da utanmasını garipsemiş gibiydi. Natuto bir an içinde bir hoşnutluk hissetti. Sasuke'nin yüz ifadesi hoşuna gitmişti.
Naruto{"Sasuke."
Sasuke bir an irkildi ve Naruto'ya döndü. Göz kenarları kırmısı görünüyordu. Gözleri de normalden daha çok ışıldıyordu. Gözleri dolmuş gibi değildi, daha çok duygularla dolup taşıyordu.
Ve o an Naruto bu yüzün cidden hoşuna gittiğini hissetti.Naruto{"Çok aniden ve anlamsız gelicek ama, biliyor musun? "
Sasuke{"Hm? "
Naruto indirmeye kalkıp hala herhangi bir yöne hareket ettirmediği pantolonunu tekrar yukarı çekti. Sonra da Sasuke'ye bakıp gülümsedi.
Naruto{"Ben bisexüelim. "
Sasuke bir anda söylenen şeyin etkisiyle kalakalmıştı. Bir anda farkına varmadığı o kadar çok duygu hissetmiş ki ne tepki vereceğini bilememişti.
Sasuke {"Eh.... Tamam..? "
Utanmıştı? Ya da mutlu mu hissetmişti? Rahatlama hissi dolmuştu içine? Kendisiyle iliştirmesi gereken bir bilgi miydi bu? Naruto bunu neden böyle bir zamanda söylemişti ki?
Kafasını dolduran bir sürü soru ve duygu bir anda hücum etmişti. Naruto da bunu anlamış gibi duruyordu.
Naruto{"Sasuke."
Sasuke tekrar irkildi. Açık olduğunu fark ettiği ağzını kapattı ve titrediğini doğal olarak bilmediği gözleriyle Naruto'ya döndü.
Naruto{"Gay misin? Yani benim için gay olup olmamanın sorunu yok, ne olursa olsun şimdiye kadar sahip olduğum en kıymetli arkadaşım olacaksın-tebayo. Ama kendinin farkında olman hayatını çok kolaylaştıtır. "
Sasuke ne cevap vereceğini bilemedi. Naruto ne zamandan beri bu kadar olgun konuşabiliyordu? Sadecw o değil. Cidden gay olabilr miydi? İlk defa böyle hissetmişti.
Sasuke{"Bilmiyorum.. "
Naruto{"Olsun, çok takma kafana. Şüphe düştümü sonuç eninde sonunda gelir-tebayo. Neyse, şimdi bunu boşver. Dışarı çık da üstümi değiştireyim. "
_________________
Ehem, efen'im selamlar~ 952524 yıl sonra bölüm yazdım teşekküre gerek yok 🥳Naruto'ya yalnız yaşamanın, kendi kendine yetmenin verdiği sorumlulukların sonuçlarını yansıtmaya karar verdim yani pak salak olması öyle bir yaşam deneyimine yakışmazdı bence. Sasuke'yi şu an uke yapıcam gibi hissediyorum ama smut yazma kabiliyetine sahip olmadığım için istediğiniz şekilde hayal edebilirsiniz.
Umarım bölümü sevmişsinizdir şirin bir bölümdi bence,★⌒ヽ(●^、^●)Kiss!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
FanficNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...