Şimdiden söyliyim bu bölüm aşırı ağlama içeriyor...Belki bazı yerleri cringe olmuş olabilir 👉👈
_____________________________________________________
《Naruto'nun Bakışaçısı》
Sasuke kıskanmakla ne demek istedi acaba...
○Flashback○
Sakura {"E-eh? S-Sasuke-kun ne bencilliğinden bahsediyorsun?"
Sasuke {"Diyorum ki,Naruto gibi birine bile kıskandığın için kötü davranıyorsun,bu bencilliğin sinirimi bozuyor"
○Flashback End○
Sakura beni kıskanıyor mu?
{"MaaAh!! Çıldıracam!! ne demek istiyor...yoksa onu sadece başından savmak için bir sebep olsun diye mi söyledi.."
Ben bağırınca sokaktaki insanlar bana baktı. Eh ,diğerlerinin ne düşündüğünü takmayacağım. Şu anda daha önemli birşey düşünüyorum. Sasuke duygularını çok belli etmediği için gerçekte neyi ne amaçlı söylediğini veya yaptığını anlamak çok zor oluyor. Ben onun içten gelen duygularını yani üzüldüğü zaman, cidden mutlu olduğu zaman, sinirlendiği zaman bu duygularını okuyabiliyorum. Ama böyle sohbet sırasında düz konuşurken anlamak cidden çok zor.
Eve vardığımda çantamı kapının önünde bıraktım. Çok yorulduğum için bir düş alıyım dedim ve öyle de yaptım...Küveti doldurup içine yatmaya bayılıyorum, bu yüzden musluğu açtım ve kuvvetin dolmasını beklemeye başladım. Küvetin dolmasına az zaman varken üstümü çıkarmaya başladım. Sonra gittim telefonumu aldım, küvette yatarken telefonla uğraşmak çok güzel oluyor. Ben banyomda telefonumla keyif yaparken birden bir arama geldi...Bilim bakalım kim
{"Sasuke!?"
Beni hiç aralmazdı, birşey mi oldu acaba...Efendim? Tabiki banyoda olduğumu umursamadan açtım! Beni hiç aramaz birşey olmuş olabilir, olmasa bile böyle bir ilki israf edemem.
{"Sasuke?"
Sasuke {"Naruto, neredesin?"
{"Banyoda..."
Sasuke {"....e-eh?"
{"Sesim geliyor mu?"
Sasuke {"G-geliyor..."
{"Hm? N'oldu?"
Sasuke {"B-boşver...ne zaman çıkarsın?"
{"Birazdan çıkarım, bi' 10 dakkaya falan-"
Sasuke {"Konuşmak istiyorum.."
Sasuke..benimle, konuşmak..mı...istiyor?..
{"Şimdi çıkıyorum!"
《Sasuke'nin Bakışaçısı》
Şu aptala inanamıyorum..Banyoda telefona cevap veriyor.
Naruto{"Sesim geliyor mu?"
{"G-geliyor..."
Naruto{"Hm? N'oldu?"
{"B-boşver...ne zaman çıkarsın?"
Naruto{"Birazdan çıkarım, bi' 10 dakkaya falan-"
{"Konuşmak istiyorum.."
Naruto {"Şimdi çıkıyorum!"
Ha!? Ciddi misin!? Daha yeni 10 dakikaya çıkacağını söylüyordun! Bu çocuğun ciddi sorunları var..Ve ayrıca telefonu suratıma kapattı! Onunla konuşmak istediğim e pişman olucakmışım gibi hissediyorum..
Nerde buluşmayı planlıyor acaba? Daha onunla nerde buluşacağını bile söylemedim! Telefonu direk suratıma kapattı! Evimin yerini de bilmiyor buraya gelemez.. Agh,moo!!!Onun evine gitmek zorunda kalıcam!Off...
.........
Hazırlandım ve Naruto'nun evine gittim. Kapıyı açması biraz uzun sürdü.Banyodaydı diye takmadım.Kapıyı açtığında tişörtünü henüz giymemişti.Yüzümün biraz ısındığını hissettim.Kızarıyor muyum?
{"E-eh-Naruto!?"
Naruto{"Hm, n'oldu?"
Agh!Şöyle hiçbirşey yokmuş gibi davranması sinirimi bozuyor. Sence banyoda telefon açmak ve evine geleni tişörtsüz karşılamak normal mi,Naruto!?
Bakışlarıyla üstünü işaret ettim.
Naruto {"A-ah! Etto, daha yeni giyiniyordum, zil çaldı, giyinip açarım dedim ama seni daha fazla bekletmiyim dedim."
{"Hm~....usuratonkachi!! "
Naruto {Usuratonkachi diyip durma demedim mi!? Neyse, sen neden aramıştın, hiç aramzsın normalde.."
Hm? Doğru hiç aramıyorum, bu konuda onu suçlayamam..ama çok doldum konuşup içimi boşaltmak istiyorum..
{"İçeri geçelim"
İçeri geçtik ve tişörtünü benim yanımda giydi. Neden yüzümdeki sıcaklık azalmıyor!?
{"Hey,"
Naruto {"Hm?"
{"Banyoda telefon açmak da neyin nesi, nasıl bir değişiksin sen?"
Yanakları biraz kızardı sanki. Utandı mı?
Naruto {"Etto..sen normalde hiç aramazsın..o yüzden önemli birşey olabilir diye düşünmeden açtım.."
Sasuke {"Çok da önemli birşey yok aslında..sadece çok doldum...içimi boşaltmam lazım.."
Mutlu gibi gözüküyor, böyle şeylere cidden önem veriyor..
Naruto {"Tabi! Her zaman içini dökmek için bana gelebilirsin!....peki..hangi konuda?"
{"Bugün..mezarlığa gittik,ebeveyinlerimin.."
Gözlerinde ufak bir hüzün gördüm. Bana cidden değer veriyor, şuna bak neredeyse benim yerime ağlayacak.
Naruto {"Ah...üzgünüm-"
{"Neye?"
Naruto {"Senin adına..."
{"Naruto...ailem yeni ölmedi. Sadece mezara gidince kendimi kötü hissettim..."
Naruto |*Kafasına Vurur (Sakura misali)*
{"Agh!"
Naruto{"Baka! Acın kendininmiş gibi davranmandan nefret ediyorum! Seni önemseyenler sen böyle davranınca senden çok üzülüyor!"
{"Ha?"
Naruto{"Diyorum ki, seni önemseyenler, abin ve ben mesela, sen böyle acını kendinden başkası yaşamıyor gibi konuşma! Abin ebeveyinlerinizin mezarına gidince kör hissetmedi mi sanıyorsun!? Bi de üstüne senin böyle olman...acıyı paylaşmak gerekir"
{"....."
Gözlerim bir anda doldu. Neden!? Neden ağlamaya başladım!? Ailemin olmamasının bu kadar etkilediğini tahmin etmemiştim...
Naruto?! Bana....sarıldı? Ben de durduramadığım göz yaşlarımı döküyorum.
Naruto {"Nefret ettiğim tek kişisin....teme!"
{"Baka!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanımdasın
FanficNaruto her zaman bulunduğu ortamlarda neşe kaynağı olmuştu,her zaman gülümseyen ve parlayan bir çocuktu.Ama onun kendi halindeykenki kişiliğini bilen hiç kimse yoktu.Hatta onun evinin yerini bilen yada akrabalarından birini dahi tanıyan yoktu bir ço...